14.4 jouduimme rakkaasta noutajastamme luopumaan,6v oli kasvain.Olen miettinyt,haluaisin vielä flatin,koira on ihana.Alati heiluva häntä.Tammikuussa perheeseen tuli 4v uros perhoskoira ,pojat tulivat hyvin toimeen.Kaveri etsiskeli flattiä ja oli allapäin kun kaveri .
Flatti
Hannik
1
549
Vastaukset
- RH
Olen pahoillani, että jouduit luopumaan koirastasi noin nuorena. Geenitutkimuksella yritetään selvittää myös flattien syöpää. Ilmoitathan rotujärjestölle (jalostustoimikunnalle) koirasi kuolinsyyn. Jos olet Kennelliiton jäsen ja sinulla on verkkopankkitunnukset, voit kirjata sen myös Omakoira-palveluun: http://omakoira.kennelliitto.fi/.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236700Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274180- 333056
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712993- 101908
- 821754
- 1501624
- 1471622
- 121528
- 221480