Rakkauden

Viitoittamaa tietä
niin syvällä kulkee
rakkauden tie

Herättänny katseen
tuttu on venhosen tie

Rantautuu
silloinki kun nousi myrsky
joka yllätti

Avoimen taivaan alla
avoimella sydämellä

Nyt sataa - hiljaa
kastelee sielun - viljaa
kastelee -
kaikki rakkaiks tulleet - polut

Tuuli
siipiensä suojaan
huminaansa sulkee
jokaisen jousen

RAKAS - SINULLE
tänään soi
kohosit ylös
linnun siivin hennoin

Kaikki rakkauden kielet
pisara yks ainut
lehdellä kimmeltää
säteet siihen lankeaa

Lämmin käsi
vasten sydäntäni
- lepää -

Rakkauden
viitoittamat tiet
sielä yhtyy
kaikki polut

10

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiiger-66

      Voih miten kaunista ja herkkää
      Liisukka,rakas ystävä,,ain ystiksii*

      runosi puhuu lämpöisen sydämen
      sanoja
      kauniin sielun,
      kuin elävän meren tarinaa

      kaunis kiitos

      rakkauvella tigru.

      • Läpi kyynelten ystävä
        rakas sydämellä.

        Tänää näin
        sielun vedet.

        Olen kulkennu polkuja
        jotka olen saanu huomata
        ne yhtyy

        Rakkaus on niin ihmeellinen
        Sinutki polulleni toi,
        kiitos sydämellä.

        Olen mökilläni ja täälä saanu taas imeä itseeni
        kuin kuiva pesusieni,,,,aah käki kukkuu ja monet muut linnut.
        Vielä rakas ystävä lämmin käden ojennus,
        rakkaudella on tämäki päivä lastattu....*hymy*


    • Minanoita

      Rakkauden viittoittamille
      teille, niille mieli
      samoilee

      yhtyvät polut
      lukkiutuvat katseet

      muistot
      läpi elämän kantavat...

      Liisa, kiitos kauniista runostasi=)

      • Tiellä kirkastuu
        lempeä tuuli käy yli maan.

        Rakkaus jää katsoo
        ja vie hetkiin aurinkoisiin.

        Sinulle kiitosta kirjoittelen paikassa
        missä koen on hyvä olla.
        Kesän suomia lämpiä hetkiä ja retkiä kesääs.

        Liisa puskapetisti


    • *MURUKULTA*

      Sekasotkua koko uudistus, mutta löysin sinut! :)

      En voi muuta kuin huokaista jälleen runosi luettuani!
      Kaunis kuin perhosen lento kesäaamussa.

      .."Avoimen taivaan alla
      avoimella sydämellä

      Nyt sataa - hiljaa
      kastelee sielun - viljaa
      kastelee -
      kaikki rakkaiks tulleet - polut"..


      Tuttu on venhosen tie... ;))


      Hymyilevä kiitos Liisa upeasta runostasi!
      Hieno viikonloppu tulossa - nautitaan! :)

      • Kurkistan - totseni jo joskus
        tuomi on kukassa ja minä oon - hukassa.

        Olenhan jo saanu lennon
        pois täältä kiihkeestä rakkauden tiestä.
        Noo tuota - olehan kysyny
        mitäs minä tälle rakkaudelleni teen
        vienkö sen kirpputorille - vai roskikseen.

        Enkös oo ainut - ihmettelemässä
        sataakos tääläki pennejä, vaii onko ne - tähtiä?

        MURUKULTA
        kuumia korvapuusteja nyt ois
        mitäs jos apilikossa kahviteltas,
        taitaa seki helle tulla,
        saamme kissan lailla oiristella.

        Sinulle kiitos löysit minut ja
        vierailus se lämmittää
        hyvää kesäistä viikonloppua , vilkutuksin hymyin.


    • padme_amidala

      ..upeaa luontokuvausta ja herkkää rakkauttakin mukana. Hänen lämmin kätensä sydäntäsi vasten lepäämässä, voiko sitä kauniimmin kuvailla.

      Kiitos ihanasta lukuhetkestä : )

      • Oon kuin kimalainen taii sudenkorento.
        Sylissä venhosen armaan
        hän minua aalloilla keinuvilla vei.

        Lumossaan kuljetti rannoille
        kuumille kiville
        niille laski sylistään.

        padme amidala

        Tuo runoni kohta
        lämmin käsi kun puhuu
        puhuu sydämelle.

        Keinun vielä tässä, olen ollu aalloilla aivan ihanilla.
        Käki väsymätön miten seki jaksoi kukkua.
        Kesää kaikin maustein Sinulle ja rakkaalles.


    • *laudi*

      Kun on sydän avoin
      aito
      löytää rakkauden.
      Polut yhtyvät.
      Kuten täälläki.
      Toinen löytää toisen.

      Sen lisäksi meillä kaikilla
      on ilo saada nauttia
      Suomen ihanasta keväästä.
      Tuomi tuoksuu, käki kukkuu

      multasormet ahertavat jo
      uuden luomisen innossa.

      Sydän löytää sydämen
      alkaa yhteinen taival.

      Ostin Suomen lipun
      se kuuluu salkoon
      suven.
      Muistuttaa kotimaasta.

      Tukkilaiskisoihin olen lupautunu
      tosin talkoisiin niissä :)

      Kaikkia näitä tuo kevät ja kesän odotus

      *lämmöllä*
      sinulle kiitos :)

      • toivonliisa

        Ne polveilee esiin tulee
        on niille teille
        kasvun siemen
        mi iti -
        silloin kun rauta oli kuumin.

        Rakkaus läsnä
        yhäti hän haastelee
        antaa tunteen aiheet
        tietä kesäänki loi.

        *laudi*

        Juu nuo multasormet ollukki
        ahkerassa käytössä

        Onnittelut
        Siniristilipulle, miten se kauniina hulmuaa sinitaivaan alla.

        Oii ja niin romanttistaki
        mites see meneekää
        "ennen oli miehet rautaa, hiijohoi"
        tukinlaskua oiskoha silloo ollu samalla jotaki muutaki?

        Kesä tuonu ja suonu, taas meille.
        Sinulle myöskii iloa kesäisille teilles.

        Liisa mökillään, höperöitymässä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe