Olen katsonut vanhat viestit ja mulle ei tullut selvä kuva miten pitäisi järjestä tuonti Kiinasta.
Kysessä on muutama kuutio/tonni kivituoteita oman käyttön (ei kauppallinen). Eli se ei ole täydellinen kontti no ei kovin pieni homma. Kiinan valmistajalle yhteys toimi erinomaisesti (s-postin kautta tulevat
hyvin nopeasti kaikki tiedot) ja tavaroiden osto on helppo.
Kuljetus ja tuonti on varsin epäselvä:
1. Mikä on parempi vaihtoehto: valmistajalta FOB ja itse järjestetän kuljetus kiinalaisesta satamasta Suomen? Mistä saisin tiedot firmoista Suomessa joka tarjoavat edullisesti se kulejtus? Tai parempi/helpompi ota CIF Suomen joka valmistaja myös tarjoa ja sitten itse järjestän hommat Suomessa???
2. Ymmärsin näin että jos kiinalaiset järjestävät CIF kuljetus sitten satamassa Suomessa tulevat vielä kaikki muut maksut kuten luovutuus, varasto, satama kulejtus(?) ja se voi olla kallis. Mikä olisi paras vaihtoehto tässä? Ehkä loppun loppuksi jos CIF on järjestetty Suomesta sitten huolintayhtiö hoitaa kaikki ja se on edullisempi???
3. Jos tullaus jaärjestän itse miten se toimii? Saan paperit satamasta tai valmistajalta ja mennän tullin maksaman alv?
4. Jos tavara olisi CIF Helsinki sitten on vielä järjestävä kuljetus kotipaikalle. Mistä löyty edullinen kuljetusyhtiö tähän?
Tavara Kiinasta taas
Uushommamulle
2
575
Vastaukset
- ahtaaja54
Tuon tasoisilla lähtötiedoilla suosittelen ettet tee itse yhtään mitään! Soita Finnstevelle, hoitavat varmasti asian.
- Uushommamulle
Olette tosi visas ihminen. Miksi juuri Finsteve pitäsi soitta? Onko lista firmoista joka voisivat hoita asian?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3513997Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4763221- 712180
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401640Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1961545Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1781397- 1051243
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751232Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121147K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81095