Miten saisin pestyä marsun juomapullon? Juomapullon "suutinpohjaan" ja seinämiin on ajan mittaan alkanut kasvaa vihreää limaa, liekkö levää, enkä tiedä millä sen saisi pois. Saakohan pulloharjalla hyvin? Vauvojen tuttipullojahan keitetään, sulaisikohan se keitinvedessä?
juomapullot
9
1530
Vastaukset
- minä....
moih=) joo elikkäs se pullo harja sopii toho pesuu oikee hywin,mutta muista että et saa laittaa pulloon ollenkaa pesuainetta sillä jos sitä sinne pulloon jää niin se on jo huonompi juttu... kuumavesi riittää...
- Nanna
Jos et omista pulloharjaa voit laittaa pulloon vessapaperia ja vettä et paperit turpoaa ja sit ravistele. Hyvin lähtee.
- Jonna
elikäs tää on hyvä konsti ainakin kesällä! tyhjennä juomapullo, laita sisälle hiukan puhdasta hiekaa. heiluttele pulloa, ja laita sisälle hiukan vettä. taas ravistele pulloa. ja heitä hiekat ja vedet pois pullon sisältä! viruta juomapulloa n.3kertaa. niin hyvin että sinne ei jää mitään hiekaa sisälle! ja niin pullo on puhdas! =)
- rex
Itse käytän juomapullon pesuun pulloharjaa, vanupuikkoja ja fairia.
Pullo osan pesen pulloharjalla, suutin osan puhdistan vanupuikoilla pyörittelemällä..ja fairia olen käyttänyt, sen jälkeen tietysti huuhdellut todella hyvin.
Voithan kokeilla myös keittämistä, kunhan varot ettei ne muovi osat sula siellä tulikuumassa vedessä. - ---
Itekkin oon joskus miettiny samaa... Vanhalla hammasharjalla saa hyvin! tai miksei uudellakin... :) Pelkällä vedellä oon pessyt ja hyvin lähtee. Onkohan se muuten levää???
- Kuksa
Kannattaa laittaa vettä puolillaan olevaan juomapullloon muutama pala vessapaperia ja sitten ravistaa (tietenkin korkki kiinni). Paperi hajoaa mössöksi jota ravistaessa liat lähtevät irti. Sitten vaan kaataa mössöt pönttöön, huuhtelee, ja tadaa, puhdas pullo!
- Anonyymi
Joo no tota keitinvettä kokeilin ja siinä kävi niin että se pullo suli ja nyt se on tyytyminen. Jes(:
- Anonyymi
Ja ei edes levä lähtenyt että kyllä toi pulloharja on paras vaihtoehto.
- Anonyymi
f secure on vielä ns suojaus,kun pitäs olla Mac afree, tuhopoltto juomapullo levtiriidat Nivala
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525360- 854072
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3492405Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved326986Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s69974- 61783
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46776Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja98762Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52739- 26730