Vn 900 alatuuliohjaimet

ripaaaaaaaa

Auttakaahan amatööriä.

Olen miettinyt vakavissani ostaa ekaksi pyöräkseni kawan vn 900 customia tai classicia.
Mitäs mieltä olette? Onkos noilla hyvä aloittaa, vai onko jompi kumpi toista helpompi/parempi?

Olen ajatellut hankkia semmoset alatuuliohjaimet, ettei tuuli iske suoraan munille. Onko kellään noista ohjaimista kokemuksia?

Sellaisen näyttäisi saavan classiciin mutta ei customiin.
Onkohan mahdollista virittää tommosta myös customiin?

Kiitoksia jo etukäteen vastauksista ja hyvää ajokesää kaikille!

6

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajava!!

      Moips!Mulla toka pyöränä kyseinen malli.Käy hyvin ekapyöräksi.Vääntävä
      kone ja helppo hallita,tietenkin samat ajolait pätee kuin muihinkin pyöriin.
      Ei ole alatuuliohjaimia,en ole huomannut tuulen sinne haittaavan:).
      Kunnollinen vedenpitävä ajoasu riittää hyvin niin ei tartte -ohjaimia.
      Saa ne varmaan viritetty customiin,joutuu kiinnitys raudat tekee uudet.
      Jos kiinnitys tulee etuputkiin(en viitti tarkistaa)customissa ohkasemmat
      putket.Itse tilasin virtaviivasemma pleksin usasta,siinä customin kiinnitys.
      Mutta helppo tehdä uudet raudat paksummalle putkelle.

    • Esudo

      Osta custom kawa 900vn se on helppo ajaa ja vääntöä on ja kapee etupyörä herkkä käänellä ps; ja komeenpi kun classic;)

    • vn900

      Moi. Itelläni oli ensin virago 535 enkä pitänyt sitä tyhmänä valintana. Nyt 900 custom ja mulle olisi kyllä vn900 ekaksi pyöräksi ollut liian iso. Väinöhän on mitä mahtavin vehje ajella. Siinä on kaikki kohillaan. Custom vai classic se taas on omaa näkemystä. Custom saattaa olla helpompi käänellä. Tuuliohjaimia munia varten ei tartte. Ja pleksi ei kyllä sovi customin tyylii, oma mielipide hmm.

    • ohjaimia

      Tuuli iskee munilla ja jokapaikkaan moottoripyörällä jokatapauksessa ja customeissa vielä erityisesti oli katteita tai ei.
      Juuri sen vuoksi en customeista pidä ollenkaan kun ei niillä voi yli kahdeksaakymppiä ajaa tulematta hulluksi.
      Etupleksi olisi parempi valinta mutta ei oikein sovi sekään customin tyyliin.
      Kannattaa ajella customilla sellasenaan ja kun kyllästyy ostaa jonkun kunnollisen matkapyörän.

      • vn900

        Eikös toi kaveri tossa kyselly mielipidettä noihin vn tuuli juttuhin. Matkapyörät on hienoja ja hyviä mutta ryhmä, ajatukset ja tyyli eri juttuja.


      • kans
        vn900 kirjoitti:

        Eikös toi kaveri tossa kyselly mielipidettä noihin vn tuuli juttuhin. Matkapyörät on hienoja ja hyviä mutta ryhmä, ajatukset ja tyyli eri juttuja.

        miksi ostaa customi/nakupyörä yleensä , jos heti tarvii alkaa väsäämään
        plexejä ym. eikö silloin kannattais ostaa katteilla varustettu pyörä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe