Mitä eroa pyörissä on?
Kawa vn 900 classic/custom
3
423
Vastaukset
- motoristi!!!
Moips!Classic malli /likasuojat isommat eli classic malliset,etu rengas
isompi ja ohjaustanko erilaisempi.Customissa eturengas kapeampi ja isompi
kehänen/likasuojat pienenmmät,takana ns,papukaijamalli.Muuten moottori
sama ja runko myös. - KAWALLA
Tusinan verran erilaisia customeita omistaneena voin suositella custom mallia parhaana ajettavana,kawan konekin tuntuu onnistuneelta konstruktiolta jossa yhdistyy hienosti vääntö suht matalalta ja kiihtyvyyskin kohdallaan.ainoa miinus tulee mieleen noissa ruiskukoneissa oleva nykiminen kävely vauhtia ajettaessa ja tietty tuo äänimaailma saisi olla tuhdimpi ,tosin sekin parempi kun monessa muussa vakioputkilla olevissa malleissa....
- vn900
Niin on kaikki hyvin vehkeessä. Nuo äänet saat kyllä kohilleen kun laitatat cobran putket.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169