Hotelli Milano Due

Vilja

Katselin tässä Hispanialta Maltan lähtöjä, ja Sliema paikkana kiinnostaisi. Hotelli Milano Due olisi hyvin edullinen, parin tähden hotelli.. Mutta onko Milano Duessa muuta hyvää kuin sijainti? Uima-allastahan siellä ei ole, ja se on minulle ja miehelleni ihan ok, sillä emme juuri ole uinti-ihmisiä (ja voihan sitä sitten käydä niissä merivesialtaissa pulikoimassa, voihan?) Kuvat näyttivät ihan suht siisteiltä. Emme juurikaan vietä aikaamme hotellilla, sillä olemme koko ajan menossa jonnekin. Lähinnä haluamme, että hotellin suihkut ja WC:t ovat siistejä ja nukkua saa sikeästi.
Onko kellään kokemuksia Milano Duesta? Siisteys, aamupala ym..?
Toinen vaihtoehto olisi Hotelli Kennedy Nova, tosin hieman kaliimpi hotelli, mutta kolmen tähden, ja hyvällä sijainnilla sekin..
Nyt kaipaan aidosti rehellisiä mielipiteitä teiltä Maltalla reissanneet! Kiitos!

3

707

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut muutama

vuosi sitten. Aamiaisbuffet OK. välillä oli jokin loppu, mutta pyytämällä toivat lisää.
      Meillä oli merinäköala ja parvekkeella istuminen ei ollut mikään nautinto, sillä liikenne oli niin kova yötä päivää. Huoneen seinät todelle ohuet, sillä kaikki kuului mitä naapurihuoneesa puhuttiin ja tehtiin... Ilmastointi huoneessa meluisa. Hotelli hyvällä paikalla, lyhyt matka Slieman kauppoihin ja muutama ravintola oli lähellä. Yhtenä iltana erehdyimme hotellin katutason ravintolaan syömään, palvelu surkeata ja ruoka kamalaa. Hotellin katolla auringonottotilat. Muutama aurinkovuode ja suihku. Laivaristeilyalukset lähtevät hotellin läheltä ja hotellin lähellä bussipysäkki ja Vallettaan n. 15 min. bussilla.

• wikstan

Olimme juuri Maltalla ja Milano Duessa. Luin netistä ihmisten arvosteluja paikasta, ja meinasimme vaihtaa hotellia sen perusteella. Paikan päällä huomasin, että se oli vain nirppanokkien manailua. Vaikka olen itsekin aika nirso, pidin hotellia ihan kunnollisena.

Tarkoituksenamme ei ollutkaan viettää päiviä nauttien hotellin palveluista, vaan tutustua saareen. Huone oli siisti, ja henkilökunta ystävällistä. Aamupala oli sellainen kuin etelässä yleensä; leipää, juustoa, voita, marmeladia, muroja, croisantteja (yhtenä päivänä), vesimelonia tai muita hedelmiä. Siivous toimi. Wc-pöntöt toimivat tosin hieman erilailla kun suomessa, mutta siihenkin tottui. Ilmastointi toimi, mutta oli kuitenkin äänekkäämpi kuin mihin me olemme suomessa tottuneet. Aluksi olimme harmissamme, koska meillä ei ollut parveketta merinäköalalla, vaikka varauksessa niin luki. Lopuksi kuitenkin hengähdimme helpotuksesta, sillä parveke sivukujalle oli paljon rauhallisempi vaihtoehto. Hotellin sijainti oli mitä mahtavin, kaikki lähellä! Ja emme kuulleet naapurihuoneista muuta kuin suihkun äänen.

Tuttavamme olivat Kennedy Novassa, ja sanoivat senkin olleen ihan OK. Itselle silmään pisti kuitenkin se, että aulabaari oli joka ilta täynnä vanhuksia...

• kävi tuuri

sillä meillä oli naapurihuoneissa italialaisia n. 25v. pariskuntia, joiden petipuuhat kuuluivat aivan selvästi huoneeseemme. Jostain levisi myös aina välillä tupakansavu huoneeseemme, vaikka parvekkeenovi oli kiinni. Muuten ihan 2 tähden perushotelli.
        Se on ihan tuurista kiinni minkälaista porukkaa sattuu hotellissa sillä hetkellä olemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2142
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1071
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      908
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      787
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      109
      697
    Aihe