Harkinnassa on lankapuhelimen korvaaminen kännykällä. Löytyipä ´koneen uumenista´ linkki ´vertaa liittymät´ tai jotain sinnepäin.
Haluan sellaisen laskuttajan, joka laskuttaa vain puheluista ilman kuukausimaksua. Näin siksi, että tarvitsen kännykkää vain, jos matkallani jään auton kanssa tielle, niin voin kutsua apua.
Itselläni ei ole mitään mahdollisuuksia selvittää ´vertaa liittymät´ sotkusta mikä laskuttaja sopisi minulle.
Onnettominta asiassa on, että puhelinfirmaan soittaessa, pienintäkään asiaa ei saa puhelimessa toimitetuksi. Joutuu aina tekemisiin robotin kanssa. ´paina 1, jos sitä, paina 2, jos tätä ja ´kaikki puhelinpavelut ovat varattuja, odottakaa´. Todella viheliäistä.
Sakahedelmäpolkka!
2
182
Vastaukset
- kk-maksu 0,66€
Enää ei ole pahemmin kk-maksuttomia liittymiä, koska viimeisimmissä sellaisissa oli minuuttihinta jotain 0,139€ luokkaa eli vajaa 14 centtiä. Kun kaikki perusliittymät ovat 0,069€ eli melkein puolta halvempia ja kuukausimaksu niissä 0,66€, niin ne ovat käytännössä korvanneet nuo kk-maksuttomat liittymät. Kenenkään talous tuskin kaatuu 66 centtiin, vaikka sellainen lasku joka kuukausi tulisikin. Jos puhut 0,069€/min -liittymällä kuukaudessa yli viisi minuuttia, kuukausimaksun hinta kuoleentuu verrattuna 0,139€/min -liittymään.
Eli hanki esim. joku näistä: TF Perusliittymä (Soneran verkko), DNA Onni (Oma verkko) tai SL Ykkönen (Elisan verkko).- Dilja
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221