VN 900

Kiinnostunut.

Aika kiinnostava malli. Oisko tästä jotain arvostelua tai artikkelia olemassa? Koeajoa ei ehkä kehtaa kysyä, kun lompakossa kuitenkin on lappu, että aja nykyisellä. Ehkä se classic olis eniten kiinnostava?

14

1322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumminkin..

      Kannattaa kokeilla myös custom mallia,parempi ajoasento ja ei vetele urissakaan
      mihinkään kun ohut eturengas,ja noita classic-malleja tosi paljon joten jatkossa voipi olla customi halutumpi...,hyvä aihio vaikka radikaalimpaankin rakenteluun ,no
      onhan se classikkikin komea,vaatii kyllä sekin aikalailla lisähilpettä erottuakseen...

    • VN900 Classic

      Muistaakseni jossain vuoden 2006 Bike-lehden numerossa oli keskikoon customien vertailu. Kawa sijoittui ykköseksi ja viimeiseksi jäi Harleyn 883 Sportster Low. Vertailussa oli muistaakseni mukana myös Guzzi, Honda 750 Shadow ja Triumph. Jotenkin tuo Kawan voitto ei yllättänyt...

      • Paras...

        Vertailussa ei ollut suitza mukana,harmi,olisi varmaan tullut kakkoseks,kawa kyl näistä antaa reilusti eniten vastinetta rahoille,ylläpitokustannuksetkin tuntuu olevan minimaalliset,väinön voittokulku tuntuu jatkuvan uudenkin mallin myötä....


      • LuukkaPate
        Paras... kirjoitti:

        Vertailussa ei ollut suitza mukana,harmi,olisi varmaan tullut kakkoseks,kawa kyl näistä antaa reilusti eniten vastinetta rahoille,ylläpitokustannuksetkin tuntuu olevan minimaalliset,väinön voittokulku tuntuu jatkuvan uudenkin mallin myötä....

        Itsellä ollu vn900 classic tämän kesän. Takana kilometrejä semmoset 5500. Pyörä on ollut kyllä todella mukava ja vastannut täysin odotuksia. Reissuakin tullut tehtyä jonkin verran ja siihenkin hommaan soveltunut tosi hyvin. Tällä palstalla kirjoitellaan paljon 900 Väinöstä. Itse en ole tavannut Väinökuskeja kun yhden tuolla Turun Kupittaala sattumalta tuossa Juhannuksen jälkeen. Missähänpäin nuo Suomen Väinöt pyörii..... ?


      • gahjhghlkhklh
        LuukkaPate kirjoitti:

        Itsellä ollu vn900 classic tämän kesän. Takana kilometrejä semmoset 5500. Pyörä on ollut kyllä todella mukava ja vastannut täysin odotuksia. Reissuakin tullut tehtyä jonkin verran ja siihenkin hommaan soveltunut tosi hyvin. Tällä palstalla kirjoitellaan paljon 900 Väinöstä. Itse en ole tavannut Väinökuskeja kun yhden tuolla Turun Kupittaala sattumalta tuossa Juhannuksen jälkeen. Missähänpäin nuo Suomen Väinöt pyörii..... ?

        Jep.Itsellä 900Vn ja tyytyväinen olen.Vääntöä mulle ainakin riittävästi,
        kohtuu vakuutusmaksut.Kolme kappaletta kyseistä pyörää täällä
        missä asun.


      • vn900
        gahjhghlkhklh kirjoitti:

        Jep.Itsellä 900Vn ja tyytyväinen olen.Vääntöä mulle ainakin riittävästi,
        kohtuu vakuutusmaksut.Kolme kappaletta kyseistä pyörää täällä
        missä asun.

        Missä ite. Mikä se vakuutuksen hinta on, mulla kaskolla 485e lähivakuutus. 30% Vääntöä on riitämiin.


      • fury,.
        vn900 kirjoitti:

        Missä ite. Mikä se vakuutuksen hinta on, mulla kaskolla 485e lähivakuutus. 30% Vääntöä on riitämiin.

        Hondalta tulee 2010 näköjään customi 1300cc fury ,hiukka samaa tyyliä kuin kawan customi,tosin pelkistetympi,hinta lapussa lukee varmaan tupla luvut kawaan verraten,ny vois kantsia vaihtaa tommonen kawa alle,vois hinta pysyä tuossa mallissa tulevaisuudessa paremmin jos suuntaus tuohon,classik-malleja
        kait myyty viime vuodet kyllästymiseen saakka?


      • Väinöilijä
        fury,. kirjoitti:

        Hondalta tulee 2010 näköjään customi 1300cc fury ,hiukka samaa tyyliä kuin kawan customi,tosin pelkistetympi,hinta lapussa lukee varmaan tupla luvut kawaan verraten,ny vois kantsia vaihtaa tommonen kawa alle,vois hinta pysyä tuossa mallissa tulevaisuudessa paremmin jos suuntaus tuohon,classik-malleja
        kait myyty viime vuodet kyllästymiseen saakka?

        Tuosta Hondasta tulee mieleen joku näyttelypyöräksi rakennettu Harrikka joka ei sovellu muuksi kuin lähiöissä pyöriteltäväksi. Jotenkin vaan tuntuu siltä että Kawan VN900 Custom ja Classic ovat paljon käyttökelpoisempia moneen ajeluun, mm. matka-ajoon. Ainakin mulla on Classic tuntunut matka-ajossa tosi hyvältä ja mukavalta. Jotenkin on sääli ettei Honda ole viime aikoina oikein satsannut customeihin. Nytkin niiltä löytyy tuo 750:n nuhapumppu sekä joku ihan utopistisen näköinen kuuspuolikas. Niin, täähän on vaan mun mielipide.


      • osuit
        Väinöilijä kirjoitti:

        Tuosta Hondasta tulee mieleen joku näyttelypyöräksi rakennettu Harrikka joka ei sovellu muuksi kuin lähiöissä pyöriteltäväksi. Jotenkin vaan tuntuu siltä että Kawan VN900 Custom ja Classic ovat paljon käyttökelpoisempia moneen ajeluun, mm. matka-ajoon. Ainakin mulla on Classic tuntunut matka-ajossa tosi hyvältä ja mukavalta. Jotenkin on sääli ettei Honda ole viime aikoina oikein satsannut customeihin. Nytkin niiltä löytyy tuo 750:n nuhapumppu sekä joku ihan utopistisen näköinen kuuspuolikas. Niin, täähän on vaan mun mielipide.

        Hondan nuhapumppu kyllä toimii myös matka-ajossa ja kone matalakierroksinen mutta fyysisesti pienen oloinen kawaan verraten ja onhan kulkupuolikin kyllä erilainen,custominkin ajoasento todella hyvä,varmaan vn900:sista tulee yhtä suosittuja kun 800cc ovat olleet,jossei suositumpiakin,alkaa hinnatkin olee kohdillaan jotta pääsee ajelemaan huolettomasti ison oloisella pyörällä.


      • voittaa
        osuit kirjoitti:

        Hondan nuhapumppu kyllä toimii myös matka-ajossa ja kone matalakierroksinen mutta fyysisesti pienen oloinen kawaan verraten ja onhan kulkupuolikin kyllä erilainen,custominkin ajoasento todella hyvä,varmaan vn900:sista tulee yhtä suosittuja kun 800cc ovat olleet,jossei suositumpiakin,alkaa hinnatkin olee kohdillaan jotta pääsee ajelemaan huolettomasti ison oloisella pyörällä.

        Tuo uusi vn900 kawasaki taisi voittaa biken tuoreessa vertailussa ja vn800 aikanaan pesi jopa isompiakin customeita vertailussa.


      • 800 oli kierroskone
        voittaa kirjoitti:

        Tuo uusi vn900 kawasaki taisi voittaa biken tuoreessa vertailussa ja vn800 aikanaan pesi jopa isompiakin customeita vertailussa.

        Miksei Vn 800 ollut oman aikakautensa hieno tuote... mutta täytyy sanoa, että ainakin ensimmäiset vn 800 olivat sellaisia kierroskoneita, että en tykännyt ollenkaan. (Ilmeisesti monien muiden merkkien pikkucustomit olivat vieläkin surkeampia.)

        Koneessa ei ollut mitään selaista ison customin vääntöä kuin saman aikakauden 1500 / 1400, vaihteiden räpeltämistä sitäkin enemmän.

        Vn 900 on kuin toisesta maailmasta 800 verrattuna. Kone on oikea vääntökone isojen customien tapaan, ero isompiin hämmästyttävän pieni.

        Ero edeltävään 800 on niin suuri, että 900:sta ei pitäisi edes puhua samassa lauseessa ;)


      • Olevan
        fury,. kirjoitti:

        Hondalta tulee 2010 näköjään customi 1300cc fury ,hiukka samaa tyyliä kuin kawan customi,tosin pelkistetympi,hinta lapussa lukee varmaan tupla luvut kawaan verraten,ny vois kantsia vaihtaa tommonen kawa alle,vois hinta pysyä tuossa mallissa tulevaisuudessa paremmin jos suuntaus tuohon,classik-malleja
        kait myyty viime vuodet kyllästymiseen saakka?

        Furyn hinta näyttää olevan jotain 19t€ luokkaa,ihanan kallista,eipä jää mietittävää
        valinnan suhteen,se on vn900 custom sitten mun pyörä.
        Voiko olla tosiaan noin kallis tuo honda ?


    • vänskä 900custom

      Toista kesää Väinö vn custom ei moitteen sijaa väinö jaksaa puskea eteenpäin ilman vikoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe