Koulukiusaamista TV.ssä

tukioppilas

Ajankohtainen kakkonen on kuulemma käynyt tekemässä ohjelmaa Ruovedellä. Kyseinen ohjelma esitetään kait 2.6 klo 21.00 KANNATTAA KATSOA!!! Ohjelma kertoo yhen abi-pojan tosi järkyn tarinan päivästä (7.11.2008), jolloin täytti 18. Jokelan koulusurmat sattuivat samalle päivälle, mut vuosi oli 2007! Kyseessä on rankka koulukiusaamisjuttu. Katso ja huomaa, miten omat luokkalaiset toimivat ja opet /rexi ei muuta ku anto palaa. Kiusaaminen kyseisessä koulussa on kait ihan arkee, yx tuttu opiskelee (ainakin toistaiseksi vielä) siellä ja kerto tapahtuneesta, vaik siit ei kai suuremmi saanu puhua. Mutta niinhä se on, et ku rahaa on, ni hevosella pääsee. Onha tuo ratsulukio kyl jo muutenki kuuluisa maineestaan.
Ohjelmaa kuvattii siel joskus huhtikuun lopulla, joten kyl se sielt tulee! Lämpöisiä ajatuksia ja voimia tuolle pojalle, uskon vahvasti, et kiusaajat vielä eestään löytävät...

1

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälijä76

Aivan loistava tarina tämänhetken tilasta Suomen terveydenhuollosta ja Poliisin toiminnasta! Kertoo kaiken oleellisen miten yössä kyseiset elimet tällähetkellä on. Kenelläkään ei ole hajuakaan mitä pitäisi tehdä ja vastuuta paetaan.

Toivottavasti tässä kyseisessä tapauksessa vastuussa olevat henkilöt ja heidän läheisensä, sekä esimiehet huomaavat mikä on heidän tämänhetken älyllinen tilanteensa...

Uskomatonta. Ei voi muuta sanoa... Näinä hetkinä säälittää olla suomalainen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      179
      2996
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2576
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2220
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1849
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1783
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1651
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1479
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1161
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1079
    Aihe