Että petyin taas

samaasamaa

Vaihdoin partyltä fulltiltille. Vaihdoin myös hieman pelityyliä ja katsoin useampia käsiä. Käteispeleissä osuin ihmeen helposti voittamaan, sit kiinnostuin turnauksista taas pitkästä aikaa. No mähän olin ainakin joka kolmannessa turnauksessa finaalipöydässä, partylla tosi harvinaista. Tuntui, että nyt olin oppinut pelaamaan taas ison askeleen eteenpäin. Että osasin lukea peliä, bluffit onnistui ja osumia tuli, voitin usein heti alussa puolet käsistä (9-h pöytä). Siirryin vähän suurempiin turnauksiin ajattelin nyt kantsii pelata ja sitten se loppui kuin iskusta. Bluffit ei onnistu, mitään osumia ei tule, vaikka katsoisin kaikki kädet, silloinkin kun luulee voittavansa, potti menee jakoon. Kun saan KK, tietää taas etukäteen, että flopissa on jo ässä ja muilla on se. Kaikki pelaaminen on taas ihan turhaa ja rahanmenoo. Samaan meni pelit kuin partyllakin. Tosin olen pelannut vasta murto-osan siitä mitä siellä. mutta...
Pelasinko alkuun hyvin vai en, en tiedä enää sitäkään. Ainakaan enää sama pelityyli ei onnistu. Tuhoon tuomittua kaikki.
Netissä vaan on näitä rahankeräyshuijareita, sehän on tiedetty. Mä kun jo luulin löytäneeni erilaisen saitin ja pelityylin.

5

707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghsdgh

seon joo semmost yleensä just ku siirtyy liia aikasi isompii pöytii tai tourneee pitäs kerä kunno rolli siel mis pärjää ja si mennä reenaa isompii.. mä taas yleensä pelaan kännis vaivoin hankitun rollin sileeks paris tunnis:(

• en tiennyt

En tiennytkään, että kortitkin jaetaan erilaisesti isommissa turneissa, ettei osumia tule.
        Tuollahan sen on alempana joku sanonut, alussa voittaa, sitten pitää vaihtaa taas saittia.

• vituttaa.....

joo mut vituttaa vielä enemmä pelata jossai bwinil ku sielä vittu vitttu vittu saatana ei pärjää taidolla vaa tuurilla

• valtamerilaivatkin

pokerihan on taitopeli.Pelissä kuuluviin taitoihin mielestäni kuuluu, laskutaito.
        lukutaito,tietynlainen pelinkulun lukutaito,tilttaamattomuus,yleissivistys,ja
        sosiaalinen käyttäytyminen.Taidat seilata tuurilla kaikilla saiteilla

• miketsusefsdf

joo kyllä ottaa kaaliin lähtee tipahtaa 1 paikalta pois 1000$ turneesta kun lyö init KK ja kaveri maksaa ja sillä on QQ niin aattelin et no tämähän on selvä peli mutta ei ylläri pylläri muistetaan toki että tämä on maailman kuulu bwin jossa taidolla ei ole väliä kaverille lyö riverillä akan pöytään ja tiput turnauksesta ... paska maku jäi bwin pokerista kokeilkaa toki itekki taidolla ei ole väliä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      373
      2336
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      61
      1806
    3. 154
      1375
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1204
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1181
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      925
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      844
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      812
    9. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      783
    10. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      41
      777
    Aihe