Mitä on maailman meno

Mitä tuo otsikko kysyy.. ehkä mietteitäni siitä.. mitä on tämä suomalainen yhteiskunta.. mitä on maailman meno.. tänä päivänä vuonna 2009, verrattuna aiempiin vuosiin?

4

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimamo

kukaan mihin se johtaa, kun nuo keltaiset alkaa tuolla rähinöimään. Mutta kyllä Suomessakin on huonosti pärjääviä ja paljon. ja (viittaan Kuopion tapahtumiin) tällälailla se sitten tulee kostautumaan. Luulisin että niitä tulee lisää, jos tätä menoa jatkuu..pitää vain näyttää ulkomaailmalle että Suomessa menee hyvin. Ehkä menneinnä vuosikymmeninä on säästetty väärissä asioissa..

• menee hyvin

Menneinä aikoina oli samanlaista. Ihmiset tappelivat keskenään ja miehiä puukotettiin kuoliaaksi nurkkatansseissa. Silmitön joukkotappaminen on uutta ja johtunee siitä että kaikenlaiset sekopäät, joita on ollut ennenkin, saavat nykyään tukea ja ymmärrystä sekoajatuksilleen netistä. Riittää kun maailmassa on muutama samalla tavalla hullu, niin ne jo kannustavat toisiaan jossakin netin syövereissä. Näitä ei taltuteta millään koulupsykologeilla eikä sosiaalietuuksilla.

• rähinöivät meidän

mielestämme, suurinta sotaa ovat viime aikoina valkoiset käyneet! Mutta sehän on varmaankin eri asia.

• erolla,
        menee hyvin kirjoitti:

Menneinä aikoina oli samanlaista. Ihmiset tappelivat keskenään ja miehiä puukotettiin kuoliaaksi nurkkatansseissa. Silmitön joukkotappaminen on uutta ja johtunee siitä että kaikenlaiset sekopäät, joita on ollut ennenkin, saavat nykyään tukea ja ymmärrystä sekoajatuksilleen netistä. Riittää kun maailmassa on muutama samalla tavalla hullu, niin ne jo kannustavat toisiaan jossakin netin syövereissä. Näitä ei taltuteta millään koulupsykologeilla eikä sosiaalietuuksilla.

ettei ollut iltapäivälehtien lööppejä niistä raportoimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2008
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1468
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      867
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe