Uutisissa oli että Suomessa on asuntomurtoaalto, ulkomaiset rosvot rällästävät. Asun Kalliossa, kerrostalossa, kotivakuutus on, turvalukko jota aina käytän ja saranatapit, riittääkö ne? Uutisissa poliisi kertoi että nyt mennää keskellä kirkasta päivää sorkkaraudalla oven läpi, auttaako turvalukko mitään?
Asuntomurtoaalto, mitä turvaksi?
3
211
Vastaukset
- mennään
Kun sorkkaraudalla mennään sisään, niin mitkään lukot tai tapit eivät auta. Sellaisella pitkällä sorkkaraudalla kaksi miestä vääntää auki oven kuin oven.
Ilmoitapa hallituksen puheenjohtajalle/isännöitsijälle, että rappuun laitetaan suomeksi/englanniksi tarra, nauhoittava videdeovalvonta. Mitään videota ei tarvitse kuitenkaan olla. Rosvo ei sitä kuitenkaan tiedä, onko vai ei!! Ja, yleensä rosvot karttavat tällaisia kohteita.
N.B. tietysti tämänkin palstan rosvot tämän lukevat, mutta eivätpähän voi kuitenkaan olla varmoja, onko vai ei?? - Russian man
No haulikko auttaa aina!
Itse olen harkinnut rakentavani sellaisen ansan, että kun voro tulee sisään niin ei enää elävänä poistu. Murtovarkaan saa tappaa, minä annan luvan. Esim. sähköistetty väliovenkahva turvakatkaisijalla varustettuna on ihan kätevä. Toisinsanoen ovenkahvan saa virrattomaksi ainoastaan avaamalla ulko-oven siihen kuuluvalla avaimella. Olen tällaisiin patentteihin törmännyt Venäjällä ja voin sanoa, että toimii!!!- russian man
Samoten ikkunoihin voi asennuttaa / asentaa ja kannattaa asentaa sähköistetyt koristekalterit. Tomii ja tappaa varmasti. Toisaalta jos ei halua tappaa niin voi muuntajalla muuntaa virran siten, että tälli on teholtaan ja amppeereiltaan pieni mutta volteiltaan luokkaa < 10 000 --> - lentää takuulla perseelleen eikä varmasti yritä uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719