Mikä on halvin tapa mennä tukholmaan? olen muuttamassa sinne syksyllä, ja mietin lentääkkö vai menisikö laivalla vai miten? asun itäsuomessa, ja voisin toki kulkea ensin junalla helsinkiin/turkuun ja mennä junallakin, mutta mietin olisiko lentäminen halvempaa...
meno
tukholmaan
2
293
Vastaukset
- ja kun
Laiva, kun valkkaat tarjouspäivän/matkan ja liität siihen edukkaamman liityntäkuljetuksen. (Tarjoukset yleensä la-ke/to lähdöt).
Toki jos teiltäpäin joku järjestää edukkaita bussi laivapaketteja niin sekin. - itä suomesta
Ei se näytä olevan kovinkaan kallista ostaa yhdensuuntasta lippua esim. Kuopio-Tukholma jos haluat lentää. Säästyy paljon aikaakin ja aikahan on rahaa.
Jos menet ebookersin kotisivuille niin eikö sieltä löytys vaihtoehtoja ja hintoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951306Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39902