Mikä on halvin tapa mennä tukholmaan? olen muuttamassa sinne syksyllä, ja mietin lentääkkö vai menisikö laivalla vai miten? asun itäsuomessa, ja voisin toki kulkea ensin junalla helsinkiin/turkuun ja mennä junallakin, mutta mietin olisiko lentäminen halvempaa...
meno
tukholmaan
2
236
Vastaukset
- ja kun
Laiva, kun valkkaat tarjouspäivän/matkan ja liität siihen edukkaamman liityntäkuljetuksen. (Tarjoukset yleensä la-ke/to lähdöt).
Toki jos teiltäpäin joku järjestää edukkaita bussi laivapaketteja niin sekin. - itä suomesta
Ei se näytä olevan kovinkaan kallista ostaa yhdensuuntasta lippua esim. Kuopio-Tukholma jos haluat lentää. Säästyy paljon aikaakin ja aikahan on rahaa.
Jos menet ebookersin kotisivuille niin eikö sieltä löytys vaihtoehtoja ja hintoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882