Onko kellään kokemuksia kypäräkamerasta mikä löytyy tuolta: www.sportscam.fi ?
Ei vaikuttaisi pahalta noin hinnan puolesta, eikä ole ylimääräisiä piuhoja haittana.
Kypäräkamera
7
1201
Vastaukset
- justiinsa
niin kuin pitää. on rahansa väärtti
- Mika++
Tämmönenkin löytyy...
http://www.kuryakyn.com/index.cfm/go/Home.ProductDetail/catID/17/scID/44/IMID/1734 - Motomoto
Mitä tekee kyrpäräkameralla?
- kun ajaa
poliisia karkuun ja pistää Youtubeen.
- pikselimössöä
kun ajaa kirjoitti:
poliisia karkuun ja pistää Youtubeen.
niin tässä olisi parempi vaihtoehto.
http://www.rossi-racing.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=51&products_id=416 Toiset pitää blogiaan irc-galleriassa toiset moottoripyörä palstoilla. Tässä sitä kypäräkameraa käytetään. Ja onhan se paljon parempi kuin pitää vasemmassa kädessä digikameraa ja tallentaa huippuja...
- käytössä
Se kamera voipi olla laseissakin ;)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21404~r.34774240
640*480 300K Photo/Video Camera Sunglasses with MP3 Player and FM Tuner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291280
- 1181107
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97924- 113847
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271798- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18697- 49671
- 28627
- 49599