Ruotsalaisesta Beck elojuvista tuttu.
Onpa oikea kuuluisa julkkis ruotsissa....ja minkänäköinen mies....huh,huh...katsokaapa youtubesta miehen näyttelijän taitoja.....on kuin Dirty Harry ruotsalaisittain.
Silmät lepää,kun häntä kattelee.....
Wau,Mikael Persbrant=Gunvald larsson
4
1638
Vastaukset 4
- GunvaldLarsson
Mickellä on myös omat sivut. Siellä on hauska parodioiva tanssivideo. Micke ei ole enää ihan nuori mies, 46-vuotias - parhaassa iässä.
- Pähkinämursu
Jea, mäkin oon nähny sen tanssivideon. hauska on. :) Micke on muutenkin loistava näyttelijä. loistavava esimerkkinä toimii roolit "Irralliset"- ja "beck"-elokuvissa. Irrallisissa Micke näyttelee perverssiä idioottia,joka ajattelee vain seksiä ja naisia. Ja beckissä... No kaikki melkein varmaan tietää, minkälaista henkilöä hän siinä näyttelee.. :P Roolien välissä on huima ero ja Micke vetää kummatkin täysillä. Ai että kun tykkään hänestä. Haluaisin hullun lailla nähdä Under Ytanin ja en malta odottaa kahta uutta tulevaa beckiä!
- Pykö
Pähkinämursu kirjoitti:
Jea, mäkin oon nähny sen tanssivideon. hauska on. :) Micke on muutenkin loistava näyttelijä. loistavava esimerkkinä toimii roolit "Irralliset"- ja "beck"-elokuvissa. Irrallisissa Micke näyttelee perverssiä idioottia,joka ajattelee vain seksiä ja naisia. Ja beckissä... No kaikki melkein varmaan tietää, minkälaista henkilöä hän siinä näyttelee.. :P Roolien välissä on huima ero ja Micke vetää kummatkin täysillä. Ai että kun tykkään hänestä. Haluaisin hullun lailla nähdä Under Ytanin ja en malta odottaa kahta uutta tulevaa beckiä!
Tiedoksenne: Youtubersta löytyy Gunvald Larsson, unofficiella fan club.
- Jep jep jep
Pykö kirjoitti:
Tiedoksenne: Youtubersta löytyy Gunvald Larsson, unofficiella fan club.
Tykkään myös tästä näyttelijästä! Taitava kun mikä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901663
- 861423
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..16955- 48929
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43831Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.124693Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607