koulutustani ja kokemustani vastaavaa oman alani työtä, työssä käyntialueeltani.
Yhteystiedot löytyvät profiilistani.. sille joka ne tarkemmin haluaa tietää.. Tältä palstalta minulta on niitä turha kysellä.
Haen
2
205
Vastaukset
Eli voisitteko laittaa sähköposti viestiinne myös omat yhteystietonne.. jotta tiedän kuka Matti tai Maija sieltä on viestin kirjoittanut.. ja tietysti se yrityksen nimikin olis hyvä olla jotta tietää.. löytyykö ao. yritys kaupparekisteristä ja työnantajarekisteristä eli on toimiva yritys.. Tämä lisäyksenä aiempaan....
elikkä mun emailiin (pirkkohie[at]suomi24.fi lähetetyissä työtarjouksissa on oltava mukana yhteystiedot, nimi ja puhelinnro sekä yrityksen y-tunnus jotta tietää onko yritys kaupparekisterissä ja työnantajarekisterissä.. Asiattomiin viesteihin en vastaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683