Jostain kotimaisesta elokuvasta otettu pätkä, jota näkee vielä telkassa käytettävän.
Niin no tässä iässä ihan vaan jotain kevyttä - linnunpelätystoimi kävisi hyvin.
Vieläkös se kesärengin paikka on vapaana?
11
186
Vastaukset
Nykyään jos kessärengin ottaa, niin varovainen täytyy olla.
Pitää olla vakuutukset ja ilmoitukset verottajalle kunnossa ja pitäiskö oikein työnantajaaksi tekeytyä, muuten voi tulla ongelmia.
Jos tuo kesärenki sattuu olemaan yrittäjä, niin täytyy tarkastaa, onko sen veroasiat ja yrtystiedot kunnossa, muuten voi tulla ongelmia.
Niin ja sitten, onko tuo renki rehellinen ja pitäskö pyytää rikosrekisteri näyttämään?
Vaikeeta on nykyään kesärengin otto.- emäntä itte
se on kahden kauppa,täysylläpito ja majoitus,niin mikä siinä niin suuri riski olisi.
Määrätyt työt ja muuten vapaus mennä ja tulla,aitassa nukkuminen ja jonkinlainen kuukausipalkka.Ainahan rengistä erohon pääsee. - capt.cöpenick*
emäntä itte kirjoitti:
se on kahden kauppa,täysylläpito ja majoitus,niin mikä siinä niin suuri riski olisi.
Määrätyt työt ja muuten vapaus mennä ja tulla,aitassa nukkuminen ja jonkinlainen kuukausipalkka.Ainahan rengistä erohon pääsee.Maantieltä käveli maataloon joskus mies tarjotakseen työvoimaansa ateriaa vastaan. Joskus työteliäs tilapäisrenki jäi pitemmäksikin aikaa töihin.
- Vai vakuutukset
capt.cöpenick* kirjoitti:
Maantieltä käveli maataloon joskus mies tarjotakseen työvoimaansa ateriaa vastaan. Joskus työteliäs tilapäisrenki jäi pitemmäksikin aikaa töihin.
Harmi etten ottanut silloin vakuutusta kun ukon otin, nyt olisin varmaan rikas ;-))
- Annakaisamononen
Vai vakuutukset kirjoitti:
Harmi etten ottanut silloin vakuutusta kun ukon otin, nyt olisin varmaan rikas ;-))
Syötitkö sille rotanmyrkkyä, vai oiken insuliiniäkö tökkäsit?
- siis minulle
Renkiä en välttämättä tarvitse, mutta rengin korvikkeen paikka on auki, ihan milloin tahansa.
Viesteistäsi päätellen olet juuri sellainen, jota tällä kaivataan. Siis minä kaipaan.
Kartanoa ei ole, ei maatilaa, on vain kaksio kaupungissa, melkein puiston keskellä, tummatukkainen nainen, kapteenia vailla,
Ei kesärenkiä, ei kesäkissaa,vaan ympärivuotinen pesti...Jos et ole herkkähipiäinen etkä vähästä säikky;)
Paikka on auki, Kapteeni.- capt.cöpenick*
Tälläisillä asioilla ei pitäis ikänä vitsailla. Tämän 'satokauden' olen sitoutunut sopimuksen nykyisen emännän palvelukseen.
Mutta koskaan ei pidä sanoa ehdotonta "eitä". Palaillaan tuonnempana asiaan! - Yksinäisistä yksinäisin
Kelpaisikohan tuo naapuri.
Sille kun kerroin, niin innostui ihan kauheasti.
Sillä kun ei ole nettiä, niin lupasin auttaa.
Yhden ehdon se kuitenkin laittoi,
jos olet mies, niin unohda koko juttu. - terveisiä naapurille
Yksinäisistä yksinäisin kirjoitti:
Kelpaisikohan tuo naapuri.
Sille kun kerroin, niin innostui ihan kauheasti.
Sillä kun ei ole nettiä, niin lupasin auttaa.
Yhden ehdon se kuitenkin laittoi,
jos olet mies, niin unohda koko juttu.Kävin vielä toiletin puolella varmistautumassa sukupuolestani, että en vain väärää tietoa itsestäni anna;)
Kerrohan naapuristasi, kun kerran puhemiehenä olet. Vetääkö vertoja Kapteenille? - emäntä itte
terveisiä naapurille kirjoitti:
Kävin vielä toiletin puolella varmistautumassa sukupuolestani, että en vain väärää tietoa itsestäni anna;)
Kerrohan naapuristasi, kun kerran puhemiehenä olet. Vetääkö vertoja Kapteenille?mut ko mää aattelin, ko täsä vallan kilpailukin syntty,jotta kyl maar meille sais tulla vaikk isännäkskii, jos on komia se naapuris,ja semmottis rehelline mies.
Tilukset on 80 ha ,suomaata se on semmotti 15 ha,site on viljelysis 18 ha,karjaa kans,
yks apuimmeinen ometasa,juustola siin sivusa.Se on verevä likka se immeinen,jot josä mulle tulisit,nii lähtö ois het jos sää sen kans alakasit pelehtmmää.
Jot paa sää Kapu selaset terveiset emännältä. - se emännys
emäntä itte kirjoitti:
mut ko mää aattelin, ko täsä vallan kilpailukin syntty,jotta kyl maar meille sais tulla vaikk isännäkskii, jos on komia se naapuris,ja semmottis rehelline mies.
Tilukset on 80 ha ,suomaata se on semmotti 15 ha,site on viljelysis 18 ha,karjaa kans,
yks apuimmeinen ometasa,juustola siin sivusa.Se on verevä likka se immeinen,jot josä mulle tulisit,nii lähtö ois het jos sää sen kans alakasit pelehtmmää.
Jot paa sää Kapu selaset terveiset emännältä.jot on suuli konehia täynä,ei täsä koville joutus,ku toi isäntä meillä kual viime suvena.
Mää oon siis jos ite sanon,komiasa kunossa vielä,on tosa yks ja toinenkin olunna kiinostunut.
Yks poika on se lukeepi lakia,ei oo siittä jatkajaksi.sellaset on puitteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta653325Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433137- 432518
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1152488- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851445- 391310
- 821179