pillukarvat

ann^|

minkä mittasia pillukarvat yleensä on luonnolisessa mitassaa? tiiän kyllä että on yksilöllistä mutta sellanen normaali?

12

2104

Vastaukset

• no mulla ainakin sen verran pitkät että letitän tän ne aina. :) mutta tää on tosiaan aika yksilöllistä.

• haha;Dkuulostaa hauskalta...sanoisin että..hmm.5-15 cm,mutta se vääristyy kun ne on siellä yleensä vähän *kiharalla*

• yksilöllistä tosiaan. ja ne karvat kun on luonnolisena silleen kiharalla niin ei ne kovin pitkiltä näytä, mulla se pituus on varmaan n. 8 cm?

• jo on sairasta... what the hell are u?

• pillukarvat?? kirjoitti:

jo on sairasta... what the hell are u?

sheivaan kyllä pillukarvani yleensä mutta tuo 8 cm on arviolta sillon ku en ollu talvella ajellut mitään? ja ihan normaali mitta tuo kai on

• Lisää vastauksia vaan :)

• No olen kuullut että kasvaa max johonkin 8-10 cm pituuteen, mutta pitäkää ne ihan suosiolla sentin parin mittaisina, ja pienentäkää sitä aluetta höylällä ihan vaikka ei sitä kellekkään tarvitsekkaan näyttää. jättimäiset puskat näyttää kamalalta miltei kaikkien mielestä, ja karvat keräävät hajuja.

• kun aloin sheivata 15 v niin n. 7 cm

• luonnollisena varmaaa vitun pitkät oikeesti. emt en oo mitannu reilusti yli 5 cm kuitenki

• Mulla on ollu parhaimmillaan 4cm... ja niitten pitäminen oli tuskaa! si lähti yli puolet ja ny on sellanen lyhyt ja pieni alue vaan =)

• Kynsisaksilla vaan yksitellen tasailet määrämittasiksi....

• Kyllä se on sillä laalla,nottei sitä ennenkään akat pillukarvojaan raakkaillu. Oli emännillä,kuin piikatytöilläkin isot pehkot pilluissaan. Ja vanhoilla akkoilla ne vasta pitkät karvat vittuissaan oliki. Oon nimittäin nähny!

Terveisin kunnanlääkäri evp.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vaarallinen neuvo kansalle

Hätkähdyttävä tieto marjastajille: Jopa yli puolet yksityisteiden rajoitusmerkeistä laittomia – Asiantuntija: "Itse tehtyjä ei tarvitse noudattaa" Ra
      Maailman menoa
      318
      6108
    2. Martinan kunnioitus muita kohtaan?

Astuu kirkkoon rinnat paljaana . Just ja just peittää nännit. Hirveä myötähäpeä- kuka oikeesti kehtaa muutakuin Martina? Liian lyhyt hame! Ollaan k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3352
    3. Vihreiltä selvä viesti,jos emme saa ilmastotavotteita

läpi lähdemme tästä hallituksesta. Ja tämä tule tapahtumaan aivan varmasti koska meillä ei ole varaa toteuttaa vihreiden toivomuslista. Nyt pitäisi al
      Perussuomalaiset
      137
      2677
    4. Onko taas Stefulla ja Sofialle tilanne päällä?

Eilen niin iloisesti kilisteltiin laseja ja tänään ei kumpaakaan näy instassa..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1403