pillukarvat

ann^|

minkä mittasia pillukarvat yleensä on luonnolisessa mitassaa? tiiän kyllä että on yksilöllistä mutta sellanen normaali?

13

3957

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lettipillu

      no mulla ainakin sen verran pitkät että letitän tän ne aina. :) mutta tää on tosiaan aika yksilöllistä.

      • ....

        haha;Dkuulostaa hauskalta...sanoisin että..hmm.5-15 cm,mutta se vääristyy kun ne on siellä yleensä vähän *kiharalla*


    • _sonja

      yksilöllistä tosiaan. ja ne karvat kun on luonnolisena silleen kiharalla niin ei ne kovin pitkiltä näytä, mulla se pituus on varmaan n. 8 cm?

      • pillukarvat??

        jo on sairasta... what the hell are u?


      • _sonja
        pillukarvat?? kirjoitti:

        jo on sairasta... what the hell are u?

        sheivaan kyllä pillukarvani yleensä mutta tuo 8 cm on arviolta sillon ku en ollu talvella ajellut mitään? ja ihan normaali mitta tuo kai on


    • ann^|

      Lisää vastauksia vaan :)

    • asdjsadajdasdöal

      No olen kuullut että kasvaa max johonkin 8-10 cm pituuteen, mutta pitäkää ne ihan suosiolla sentin parin mittaisina, ja pienentäkää sitä aluetta höylällä ihan vaikka ei sitä kellekkään tarvitsekkaan näyttää. jättimäiset puskat näyttää kamalalta miltei kaikkien mielestä, ja karvat keräävät hajuja.

    • piuuuu

      kun aloin sheivata 15 v niin n. 7 cm

    • sa|ja

      luonnollisena varmaaa vitun pitkät oikeesti. emt en oo mitannu reilusti yli 5 cm kuitenki

      • tyttönen...

        Mulla on ollu parhaimmillaan 4cm... ja niitten pitäminen oli tuskaa! si lähti yli puolet ja ny on sellanen lyhyt ja pieni alue vaan =)


      • Anonyymi

        Kynsisaksilla vaan yksitellen tasailet määrämittasiksi....


    • Anonyymi

      Kyllä se on sillä laalla,nottei sitä ennenkään akat pillukarvojaan raakkaillu. Oli emännillä,kuin piikatytöilläkin isot pehkot pilluissaan. Ja vanhoilla akkoilla ne vasta pitkät karvat vittuissaan oliki. Oon nimittäin nähny!

      Terveisin kunnanlääkäri evp.

    • Anonyymi

      1m

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe