Minulla on tämä uusin mese ja kaverini kanssa ollaan yritetty saada toimimaan minun videopuhelu vikaa... mese ei löydä kameraa. siinä missä videon pitäs näkyä näkyy vain kameran kuva ja rasti. kaverin video kyllä näkyy... kamera on kannettavassa kiinni ja se toimii kameran omalla ohjelmalla... missä vika? ja miten korjata?
windows live messenger 2009 videopuhelu ongelma
james potkukelkka
3
1475
Vastaukset
- ongelmaa
ihan sama juttu täälläkin! Näetkö oman kuvan muiden kavereiden kanssa?
Taitaa olla msn:n ominaisuus jos joku viisas ei muuta osaa kertoa!- James Potkukelkka
Kaverini sano että minun kuva kyllä näkyy sinne...
- ratkesi
Pitää olla kirjaitunut sisään lähivekkoyhteyteen ja lähiverkon QoS paketinajoitus pitää olla poissa päältä!
Näin ainakin vistasta IE8:n päivittyneessä koneessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321