Minulla on tämä uusin mese ja kaverini kanssa ollaan yritetty saada toimimaan minun videopuhelu vikaa... mese ei löydä kameraa. siinä missä videon pitäs näkyä näkyy vain kameran kuva ja rasti. kaverin video kyllä näkyy... kamera on kannettavassa kiinni ja se toimii kameran omalla ohjelmalla... missä vika? ja miten korjata?
windows live messenger 2009 videopuhelu ongelma
james potkukelkka
3
1469
Vastaukset
- ongelmaa
ihan sama juttu täälläkin! Näetkö oman kuvan muiden kavereiden kanssa?
Taitaa olla msn:n ominaisuus jos joku viisas ei muuta osaa kertoa!- James Potkukelkka
Kaverini sano että minun kuva kyllä näkyy sinne...
- ratkesi
Pitää olla kirjaitunut sisään lähivekkoyhteyteen ja lähiverkon QoS paketinajoitus pitää olla poissa päältä!
Näin ainakin vistasta IE8:n päivittyneessä koneessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875