HEADHOUSE

PÄIVÄNKAKKARA1982

Opinnot kys. koulussa alkamassa ensi syksynä? Kenelläkään kokemuksia koulusta? Tai kukaan kuullut MITÄÄN? =)

uteliaana täällä vain kyselen, odotan koulun alkamista jo niin innolla!!!

12

1235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • help11111111

      noo millasta oli???

    • hyi

      En suosittele.

      • Tyytyväinen kouluun

        Suosittelen ehdottomasti. Paras koulutus. Joka kirjoittaa tänne negatiivisesti niin hänen kannattaa katsoa peiliin miten opiskelunsa itse hoitaa. Suosittelen kaikille koulutusta. Käykää tutustumassa henkilökohtaisesti niin tiedätte parhaiten.
        Tänne voi kirjoittaa kuka tahansa, mitä tahansa. Kun itse ottaa selvää niin kaikkein paras.


    • Lappu luukulle

      Siellä "poju" huutelee taas , "vika on asiakkaiden motivaatiossa" . Ainahan vika on muissa, mitäs jos Headhouse ei vaan pysty vastaamaan asiakkaiden tarpeeseen. Eikä kukaan halua maksaa turhasta, joten eiköhän sinne mennä ihan intoa täynnä. Paha vaan kun siellä turhautuu pahanpäiväisesti.

    • Kamelin karva

      Headhousen sivuilla kerrotaan opettajien olevan ammattilaisia. Eihän niillä teini hempukoilla ole mitään pätevyyttä, eikä kokemusta. Siis suurta valetta ja vedätystä koko puoti. Uskokaa nyt vihdoin, ettei sieltä saa mitään pätevyyttä. Maskeeraaja 1kk. huonoilla opeilla ja tuotteilla, haloooooo. Ottakaas oikein selvää mitä maskeeraajan TUTKINTO vaatii. Ihan jo aluksi pitkä ja vaativa koulutus ja sitten PUOLUEETON näyttötutkinto mestarit arvio näyttö kokeessa monta osa-aluetta(ei siis oma ope) hyväksytty tai hylätty. Siis valmistuminen ei tule automaattisesti. Onneks olkoon vaan jos oot työntänyt rahas kinnuselle.

      • tammi1

        En tiedä onko täällä nyt jollain henkilöllä jotain hampaan kolossa kyseistä henkilöä vastaan mutta itse koulun entisenä oppilaana en kyllä allekirjoita lainkaan läitä kommentteja! Tuntuu oudolta edes lukea näitä keskusteluketjuja sillä itsellä ainakin tyystin eriävät kokemukset asiasta.
        Koulutus toimi hyvin ja työllistynyt olen ollut nyt valmistumisestani lähtien kiitettävästi. No, kokemuksensa kullakin!


    • Sama nimi

      Hei haloo! Suomessa on varmaan toista sataa kyseisen nimistä henkilölä!!! Tarkentakaa nyt vähän, kun nimiä kirjoittelette näille palstoille. ettei aiheudu pulmia ja hankalia tilanteille näille asiasta mitään tietämättömille ja ko. firmaan millään tavalla kuulumattomille ko. nimisille henkilöille.

      Webmasterikin voisi olla tarkempi ja poistaa henkilönimelliset postaukset.

      • Sivusta seurannut

        Kyseinen huijari on niin häikeilemäyön,että vei hanhempiensa rahat ja isänsä kuoli sydäriin sen jälkeen. Että puolustakaa vaan tätä sankaria oikein olan takaa.


    • Voi kun on tyhmiä

      Kuluttajasuojan tädit kertoo kyllä kenestä huijarista on kyse, on tuttu siellä niin ja ulosotto viranomainen myös ja liuta muita perintään sekä muuhun sellaiseen liittyvät paikat, sieltä vaan kyselemään meikki herran mainetta.

      • Ottakaa selvää

        Pelkkää kusetusta koko touhu, mutta hyvä jos hra kinnunen kykenee katsomaan itseäänpeilistä.


    • Ei kiitos

      En suosittele koulua pahimmalle vihollisellenikaan. Koulun omistaja on epärehellinen niljake, joka ei takuulla pidä sanaansa! Mutta rahat hän on kylla valmis sinulta ottamaan vastaan. Ensimmäisenä päivänä mies kertoo satuja siitä, miten hyvin mukamas tällä alalla työllistyy, vaikka todellisuudessa se on melko hankalaa. Ei tämän koulun todistus ole minkäänlainen tae siitä, että sinulle tulisi kauneudenhoitoalalta heti valmistuttuasi useita työtarjouksia, joista sitten valitset parhaan mielesi mukaan. Oikeiden ammattilaisten keskuudessa HeadHouse on lähinnä vitsi.
      Koulussa käytettävät meikit ovat suurimmaksi osaksi sekundatavaraa, joista ei takuulla irtoa pigmenttiä, ei sitten millään! Mahdollinen meikkipakki, mitä sinulle tyrkytetään, on aivan samaa tavaraa, eikä ole mitään takeita, että edes saisit kaikkia tuotteita, mitä sinulle on luvattu. Näin kävi allekirjoittaneelle, sekä usealle muulle samassa ryhmässä "opiskelleelle".
      Olen käynyt itse "koulun" muutama vuosi sitten. Silloin sitä markkinoitiin erään kotimaisen elokuvan siivellä, ja meille luvattiin, että pääsisimme maskeeraamaan kyseiseen elokuvaan. Näin ei koskaan tapahtunut. Kuluttajaa siis tässä(kin) kohtaa kustiin suoraan silmään. Opettaja, vaikka nuori tyttö olikin, oli ihan mukava. Hänella tosin ei ollut itselläkään juuri kokemusta aiheesta, ja ryhmässämme olikin välillä hieman epäileväinen meininki, juuri tämän kokemattomuuden takia.
      Loppukokeiden lähestyessä ei ollut tietoakaan kuvaajasta. Lopputilanne oli se, että me opiskelijat jouduimme hankkimaan kuvaajan itse!
      Mikäli yrität antaa kritiikkiä epäkohdista, niitä ei oteta kuuleviin korviin lainkaan. Asiakas on aina väärässä ja saa kyllä kuulla sen. Omistaja ei siis siedä pienintäkään vastaansanomista eikä osaa ottaa vastaan asiallisintakaan kritiikkiä, kun alkaa jo puhelimen toisessa päässä mylvimään kuinka väärässä olet.
      Suosittelen harkitsemaan pitkään ja hartaasti, ennen kuin lähdet tähän rumbaan ja hankit itsellesi pahan mielen. Koulun omistaja voi puhua pääsi pyörryksiin siitä, että kuinka oikea ihminen just sinä olet tähän paikkaan, ja että hän tuntee just oikeanlaiset vibat ja näkee sussa potentiaalia. Niin, potentiaalia tyydyttämään oman ahneutensa ja tuomaan lompakontäytettä. Meikeistä tai meikkaamisestahan ukko ei tiedä itse yhtään mitään tuon taivaallista. Kaikille ei edes järjestetä "pääsykokeita", vaan otetaan sisään, kunhan vaan tartut puhelimeen ja ilmaiset edes hitusen kiinnostusta aiheesta. Säästä rahasi, ja mene valtion tukemalle kosmetologilinjalle. Siellä saat kunnon opetusta ja samalla käyt ihan oikean koulun.

    • Hellinds

      En suosittele!
      Ilmoittin ilta-koulultukselle, mutta olin yksin, kaikki muut halusivat opiskella päivisin. En saanut mitään koulutusta, kaikki on maksettu etukäteen ja olen nyt 4kk yrittänyt saada koulutusmaksu 2500€ takaisin koska en ole saanut mitään koulutusta. En ole vielä saanut mitään rahaa takaisin, olen yrittänyt olla ystävällinen mutta olen nyt ottanut yhteyttä kuluttajavirastolle.
      Kauppalehtin sivuilta voi tilala maksuhäiriö-raportti, ja HeadHouse:lla on niin paljon velkoja että kohta kyllä mene konkurssin. Toivottavasti kuluttajavirasto ensin voi auttaa minua saadakseen minun rahani takasin ensin.

      Älä missään nimessä maksaa Antille mitään etukäteen!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe