party square!

miten mukaan

osaako jokua sanoa miten pääsee mukaan tällaiseen? den glade viking:n sivuilla sanotaan että pitää ostaa lippu, missä myyvät niitä? kertokaa siis immeiset jotka olette osallistuneet että miten koko homma toimii ja missä vaiheessa lomaa pitää hoitaa "asiaan" liittyvät jutut jotta pääsee mukaan! :)

11

1735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peluri

      En nyt tiedä mikä tämä party square on kun en jaksa sitä selvittää, mutta jos tarkoitat sellaista baarikiertuetta, niin vähän infoa voin kertoa. Viime kesänä kun oltiin kihlatun kanssa kiertelemässä, niin kukkaiskadulla tuli tälläsiä nuoria opiskelijoita ehdottamaan baarikiertuetta. Olivat muuten juuri den glade vikingistä. Tarkoituksena oli muistaakseni kiertää useampi baari ja jokaisesta saada ilmainen juotava. Hintaa en muista, mutta muistaakseni piti maksaa heti siinä kadulla ja sitten laittavat nimen listaan. Ei käyty, mutta olen lukenut että joku on jopa viihtynyt näissä kiertueissa, tehty jopa sadan hengen porukoissa.
      Lähtö olisi jälleen sunnylle 7.7 ja tarkoitus olisi olla 2vkoa. Tällä kertaa tulee kyllä kierrettyä kaikki mahdolliset partyt :P

      • Tude36

        Moi! Olette siis aiemminkin olleet tuolla bilettämässä? Mitkä mestat olivat parhaimpia teidän mielestä? Entä mikä on hintataso juomien suhteen Sunny Beach:lla? Tai mitä maksaa keskivertoateria?

        Tude


      • ...
        Tude36 kirjoitti:

        Moi! Olette siis aiemminkin olleet tuolla bilettämässä? Mitkä mestat olivat parhaimpia teidän mielestä? Entä mikä on hintataso juomien suhteen Sunny Beach:lla? Tai mitä maksaa keskivertoateria?

        Tude

        "Mitä maksaa keskivertoateria?"

        Pelkäätkö että rahat loppuu kesken matkan?


    • sunnybeach08

      Viime kesänä oltiin pub crawlilla eli lähtö oli den glade vikingistä ja käytiin kolmessa baarissa ja sit takasin viikinkiin. Liput ostettiin kadulla viikingin työntekijöiltä, jotka olivat promoamassa tapahtumaa. Luulen et niitä pystyis ostamaan myös suoraan sielt viikingin pubista, joka taitaa olla auki myös päivällä (jos ei satu niihin työtekijöihin kadulla törmäämään). Liput tais maksaa 5 euroa ja siihen sisälty ilmanen juoma joka baarissa (joka kylläkin osottautu shotiks, jonka viina tais olla lantrattua) Sanoivat, että pelkkä sisäänpääsy den glade vikingiin maksaa tuon 5 euroa, mut en tiedä onko totta, kun en siellä muuten koskaan käyny. Sit sai sellasen t-paidan myös. Oli kyllä ihan älyttömän kivaa. Tosi paljon ihmisiä ja hyvä meininki ja tutustuttiin tosi moniin ihmisiin, harmi vaan et oli vika ilta. Suosittelen.

    • alissa

      Liput maksavat 15levaa ja niitä tosiaan saa Den Glade Vikingin promoajilta, jotka kiertelevät vähän joka puolella. Ideana on siis kiertää yhdessä viisi eri baaria, aloittaen Vinkingistä, ja kierroksen jälkeen palata takaisin Vikinkiin. Hinta sisältää pääsyn Vikinkiin (normaali pääsymaksu 10levaa), 5 ilmaista drinkkiä (yksi joka baarissa) ja t-paidan. Kannattaa mennä!

      • siis puhua

        muu matkaporukka ympäri tai edes oma frendi mukaan kun veikkaan ettei noi matkaseurueen pojat asiasta innostu :D tai ei ymmärrä innostua ;)


      • siiiiis
        siis puhua kirjoitti:

        muu matkaporukka ympäri tai edes oma frendi mukaan kun veikkaan ettei noi matkaseurueen pojat asiasta innostu :D tai ei ymmärrä innostua ;)

        party square maksaa muistaakseni 25 levaa? siinä kierretään kolme baaria, alotetaan den glade vikingistä ja mennään tropicanaan, jossa on kaikenlaisia kisoja, ruokaa ja tunti ilmasta juomista. sitten mennään vissiinkin valhalaan ja takaisin den glade vikingiin.

        pub crawl maksaa 20 levaa, ja siinä kierretään 5 baaria. tässä saa paidan ja jokaisesta baarista ilmasen drinkin/shotin.

        kannattaa ehdottomasti mennä!! :) ite oltiin kai 6 vai 7 kertaa näissä:D


    • 1985

      ite olin elokuussa -09 sb:llä ja oltiin siskon kans mukana party crewin järjestämässä baarikierroksella. me itse kuulimme asiasta aurinkomatkojen oppaalta, joka myös itse lähti meidän suomalaisten mukaan kierrokselle. kierroksethan ovat kansainvälisiä. kierros maksoi 20 levaa (aurinkomatkojen kautta) ja sisälsi kuusi baaria, juoman jokaisessa, sisäänpääsyt ja t-paidan "pääsylipuksi". kierros alkoi Revolution discosta ja päättyi Orange discoon ja siinä välissä käytiin kukkaiskadulla sekä rantakadulla baareissa. huippu ilta kaikinpuolin suosittelen lämpimästi! olimme itse liikkeellä tiistaina ja kierroksella oli mukana yli 200 innokasta bailaajaa ympäri eurooppaa.

    • SB in my heart

      Party Square on Den Glade Vikingin oma bileiden järjestäjä. Baari on Sunny Beachin suosituin ja sijaistee keskustassa. Sisälle mahtuu n. 2500 bilettäjää ja se on lähes joka yö täynnä. Den Glade Viking (party square) järjestää Sunny Beachilla kesän aikana kaikenlaisia eri bileitä, joista suosituimpia on pubiryöminnät ja rantabileet, myös vaahtobileitä sekä isoja artisteja esim. basshunter, vengaboys, cascada.. Den Glade Vikingin työntekijät (promoottorit ja baarimikot) ovat kaikki puhtaasti pohjoismaalaisia/englantilaisia muutama saksalainen. DGV Promoottoreihin ei ole vaikea törmätä, sillä heitä on n.50 ja he kiertelevät ympäri Sunny Beachia päivisin ja pysäyttävät yleensä nuorisoryhmiä kertoakseen biletarjonnasta. Liput on hyvä ostaa heiltä etukäteen, jotta välttyy jonottamiselta, toisinaan liput voi myös loppua kesken. Kesän 2009 suurimmalla baarikierroksella mukana oli reilu 600 nuorta bilettäjää. Yleensä promottorit ovat erittäin mukavia ja neuvovat hyviä ruokapaikkoja tai antavat shoppailuvinkkejä, jos heiltä kysyy. Kannattaa käydä, itse rakastuin jo vuonna 2008 ja vuosi 2009 oli sitäkin parempi :)

      • tarpeeksi.

        Nyt tajuan, mitä ovat ne 50-200 hengen nuorisojoukot, joita kulkee edestakaisin Sunny Beachilla yöllä ja aamuyöstä. Joukot pitävät hirvittävää karjumista ja kirkumista, heittelevät pulloja, tappelevat, hyppivät suihkulähteissä, kuseskelevat ja paskovat joka paikkaan ja uhkailevat muita liikkujia.

        Sellainen käyttäytyminen ei minun käsitemaailmassani ole hauskanpitoa, mutta nuoriso ilmeisesti saa hupinsa noista edellä kerrotuista ilonpidon muodoista.


      • Jade181
        tarpeeksi. kirjoitti:

        Nyt tajuan, mitä ovat ne 50-200 hengen nuorisojoukot, joita kulkee edestakaisin Sunny Beachilla yöllä ja aamuyöstä. Joukot pitävät hirvittävää karjumista ja kirkumista, heittelevät pulloja, tappelevat, hyppivät suihkulähteissä, kuseskelevat ja paskovat joka paikkaan ja uhkailevat muita liikkujia.

        Sellainen käyttäytyminen ei minun käsitemaailmassani ole hauskanpitoa, mutta nuoriso ilmeisesti saa hupinsa noista edellä kerrotuista ilonpidon muodoista.

        Itseasiassa kierrokset loppuvat ylensä jo puolenyön aikaan kun porukka suuntaa baariin...Itse en kyllä nähnyt mitään pulloja heitteleviä tai suihkulähteissä hyppiviä nuoria... Minun käsitemaailmassani hauskanpito tarkoittaa tällaisella matkalla sitä kun pääsee tutustumaan uusiin ihmisiin ympäri maailmaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe