Hei!
Auttakaas vähän, elokuussa ollaan menossa äitini ja tyttäreni vajaa kolme vee kanssa jompaan kumpaan paikkaan, mutta kumpaan? Lentoaikataulujen ja vapaiden paikkojen perusteella nu kohteet valikoituivat. Mutta kumpaankos sitä sitten lähtisi. Kreetalla ja Kyproksella olen aiemminkin ollut vaan en juuri ko kohteissa. Olisko kenelläkään mitään kommenttia antaa? Ja paistuukohan tuolla elokuussa elävältä....
Protaras vai Retymnon?!?
2
537
Vastaukset 2
- lasten kanssa mekin
Viime syksyisen reissun jälkeen voin ainakin suositella Retyä, kaikin puolin positiivinen kokemus: ruoka aivan ihanaa, kaupunki oikea kaupunki eikä mikään pelkkä turistikeidas. Siisti ja ystävällinen, vilkas vaan ei liian, katsottavaa joka makuun ja riittävästi. Ainoa mitä erikseen suosittelen, niin uima-altaallinen hotelli, rannalla voi tuulla aika lailla ja silloin ei kiva laskea lapsia mereen, vaikka ranta onkin muuten aivan mahtava ja piiiitkä ;)
- Matkamamma
Hei,
Olen ollut pari v sitten Retimnonissa ja keskustaan matkaan noin 1.5 km hotellilla. Rantatien varressa leveä jalkakäytävä, jota pitkin oli lasten kanssa mukava kävellä kohti keskustaan. Tosin emme jaksaneet siellä käydä monta kertaa, kun minulla painoi vauva masussa ja päivät menivät pitkälti altaalla. Mutta keskusta oli idyllinen, paljon pieniä putiikkeja. Suosittelen myös minijuna-ajelua, siinä näkee keskustan ympäristöä. Ja Retimnonissa tosiaan paljon muutakin katsottavaa, jos haluaa muutakin kuin uida ja syödä hyvin. Uimaan emme tosin mereen päässeet kuin 1 päivänä ja muina päivinä ihastelimme mahtavia aaltoja eli hotellissa tosiaan syytä olla uima-allas ja lastenallas. Protaraksessa upeat rannat eli jos haluaa rantaelämää, niin sitten se on parempi vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518