Protaras

Lokakuussa

Ollaan lokakuussa lähdössä Protarakseen, kertokaas millaista keliä yleensä syksymmällä on ollut..

Ja kaikki vinkit matkakohteeseen liittyen tervetulleita ja jos jollain on tietoa Lantiana Gardens-hotellista, niin täällä oltaisiin hyvin tyytyväisiä..

Kiitos..

Ja ollaan menossa Tjäreborgin matkalle ensi kertaa, eli kokemuksia siitäkin saa laittaa..

7

2233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös Kyprokselle menossa

      Tuntuu kieltämättä oudolta, ettei täällä saa vastauksia Kyproksen lomkohteista kun lomasi sijoittuu syksylle. Itse olen meinaan lähdössä marraskuussa Ayia Napaan ja saa kyllä hakemalla hakea kokemuksia ja vinkkejä juuri marraskuulta.

      Hauskaa matkaa!

    • taraspro

      Olimme lokakuussa Protaraksessa ja ainakin meillä oli tuuria säiden suhteen eli ensimmäinen viikko oli 35 asteen hellettä toisella viikolla laski sitten alle 30 asteen. Sateita ei juuri ollut - pari kertaa ukkosti meren päällä.

      Protaras on pari katua käsittävä kylä, paljon ravintoloita joista saa ihan kohtuullista ruokaa vaan ei kovin halvalla. Hyvä pitkä ranta, jolla on myös monia harrastusmahdollisuuksia kuten laskuvarjolla lentäminen ja vesiskootterin vuokraus ja banaaniveneellä ratsastusta ym.

      Hotellista ei kokemuksia kun oltiin muussa hotellissa. Finnmatkojen matkalla opaspalvelut ja muut järjestelyt toimivat hyvin. Tjäreborgista on kokemuksia muista matkakohteista ja senkin kohdalla meillä on järjestelyt toimineet melko hyvin.

      Kyproksella on hyttysiä, joten hyttyskarkotteita kannattaa ottaa matkaan ja hankkia huoneeseen sähkökäyttöinen hyttyskarkotin.

      Ilmastointikin kannattaa hankkia jos ei kuulu matkan hintaan.

      Kyproksen kreikkalaisia ruokia kannattaa ottaa, sillä yleiseurooppalaiset ruoat kuten esim porsaanleike on siellä kehnommin valmistettua ja mautonta.

      Paralimnissä kannattaa käydä ruokaostoksilla, koska siellä on Kokkinos marketissa ruoka halvempaa ja näkee vähän enemmän paikallista porukkaa.
      Protaraksen pikkumarketeista voi sitten ostaa juotavat ja tuoreet leivät.

      • petzq

        Olimme itse protaraksessa viime elokuussa!! ja hyttysiä ei ollut yhtään.. ainuut eläimet mitä näimme oli kulkukissat! joita ruokimme.. koska ne tuli oikei kaupan sisältä näyttämää mitä ruokaa he haluavat.. huom.. ei usein mutta kerran sellainen piiiiiiieni pieni pikku kissa.


    • Petzq

      Aivan uskomattoman loistava paikka!! jos ei hae mitää nii villiä dokaus lomaa. Mutta jos haluu bilettää nii kyllä paikalta löytää yö kerhon (keskellä keskustaa) mikä aukee vasta 1aikaa yöllä!!! siellä on nii helmi meno!!.. Jos haluat maistaa maailman parhaita mohitoja.. mene baariin nimeltä La Pas Pub! tuntomerkit Keltasia kylttejä missä lukee KEO. parhaat ruuat saat mäkin tien toiselta puolelta sijaitsevasta Oscar ravintolasta.. muista maistaa kleftiko nimistä annosta se on lammasta ja parasta sellaista. En osaa sanoa sulle mitä negatiivistä paikasta koska itselläni ei tullut sellaista vastaan ollenkaa.

      • Tintus

        Olimme viime vuoden lokakuussa Protaraksella ja suosittelen lämpimästi. Sää oli aurinkoista ja tosi lämmintä. Hyttysiä emme nähneet lainkaan. Emmekä muitakaan ötököitä, paitsi pieniä muurahaisia. Ja niitä ihania kisuja! =)


    • Mangolia77

      Onko kyseisestä hotellista kokemuksia???

      • Mangolia77

        Eikö kellään tosiaankaan ole kokemusta kyseisestä hotellista????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe