Etelä Korean turvallisuus

pelle77

prkl ooon lähös kuukauden pääst puoleks vuodeks etelä koreaan vähän pelottaa toi pohjois korean toiminta :/

5

1314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erään tietyn

      länsimaan armeija. Tiedät varmaan minkä.

      Ole huoletta.

      • dsddssd

        Turha pelätä, pohjois-korea nyt vain vähän uhoaa, tietää kyllä että jos vaikkapa hyökkäisi etelä-koreaan, vastassa on sellainen joukko ettei jäisi pohjois-koreasta mitään jäljelle, kunhan vain vähän uhittelee.


      • FINtraveller7
        dsddssd kirjoitti:

        Turha pelätä, pohjois-korea nyt vain vähän uhoaa, tietää kyllä että jos vaikkapa hyökkäisi etelä-koreaan, vastassa on sellainen joukko ettei jäisi pohjois-koreasta mitään jäljelle, kunhan vain vähän uhittelee.

        Kävin kesä-heinäkuun vaihteessa Soulissa ja Busanissa ja voin sanoa, että tavalliset korealaiset eivät ole huolissaan turvallisuustilanteesta. Lehdistö puhuu paljon erilaisista kauhuskenaarioista ja puolustusbudjettien suuruudesta, mutta tavalliset ihmiset osaavat ottaa asian rauhallisesti. Pohjois- ja Etelä-Korean välit ovat pysyneet paljolti samanlaisina viimeiset viisikymmentä vuotta. Poliittisesti ja sotilaallisesti siis uhitellaan, mutta tavallinen kansa haluaa rauhaa ja koreoiden yhdistämistä.
        Kävin myös raja-alueella (DMZ) ja siellä oltiin tiukan asiallisia. Tilanne ei siis rajallakaan ole kriittinen, vaikka siellä onkin runsaasti sotilaita ja paljon valvontaa. Jos tilanne olisi kriittinen, niin ei raja-alueelle päästettäisi satamäärin länkkärituristeja tutkimaan Pohjois-Korean kaivamia tunneleita.
        Menkää siis ihan rauhallisin mielin kokemaan korealaista kaupunkikulttuuria.


    • johka1

      moro, oon just talla hetkella soulissa opiskelemassa ja paikalliset ei oo yhtaan huolissaan pohjois-koreasta. paikalliset sanoo etta ne tietaa ettei pohjois-korea hyokkaa, mutta ainut mita ne pelkaa on se, jos p-k myy mahdolliset ydinaseet esim irakille ja irak kayttaa ne.

      taa on turvallisimman tuntuinen matkakohde mis oon ikina ollut ja reissattuu on tullu paljon.

      • Soul of Asia

        Etelä-Korea on matkailijalle Japanin ohella turvallisimpia matkakohteita. Souliin ja Etelä-Koeraan täytyy lähteä vielä toistekin, ensimmäistä kertaa käytiin kesäkuussa. Mukava paikka ja ystävällistä porukkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe