Saisko Ring Remover -aineella puu -mäntypöydästä vaalean laikun peittoon, lakkaus on vähän lähtenyt siitä, muutaman sentin ja jos muitakin öljyaineita on, niin juttua vain niistä!
Puun kiilto!
qsx
4
673
Vastaukset
- on puulle
hyvä öljy, tosin kuulostaa siltä, että alkoholi on tehnyt rinkulan. siinä ei sitt poppaskonstit enää auta...
- saakkaan
lyhyesti
- lakkapinnassa...
....on korjattavissa vain lakkaamalla koko pöytä uudestaan jos hyvän haluaa. Ja jos pinnan joutuu hiomaan kannattaa sitten miettiä, että josko vahaisi, öljyäisi tai öljyvahaisi...
- ei kannata
ikinä, eikä lakkapetsata. eli se rinkula on joku alkoholilasi tai pullo ollut ja ei auta muu kuin lakan poisto ja uusi lakka päälle. pitää toivoa, ettei petsi lähde pois samassa tohinassa. vie asiansa osaavalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178