En ole koskaan käynnnyt Ahvenanmaalla. Kerran olen kirkkoveneen nähnyt, vaikka olen valehdellut semmoisen tehneeni. Yksi kaveri kertoi, että Ahvenanmaa on aika mukava paikka, mutta en minä semmoista usko. Koskaan en kyllä sinne mene. Äiti ajoi minut kotoa pois. Olin ikuisessa hullun puuskassa. Meinasin yhden naisen iskeä, mutta ei se ollut senarvoinen. Uskon ainakin minä. Onkohan naisilla nännit? Joku kerran sano että on.
Täytyy tunnustaa
Manuel de Russia
1
262
Vastaukset
- de, de, de, va, va
"Onkohan naisilla nännit?"
Yksi kaveri kerto en ole koskaan käynyt Ahvenanmaalla.i, että Ahvenanmaa on aika mukava paikka? Kerran olen siellä kirkkoveneen nähnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2952613- 1971002
- 57806
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti138739- 57645
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?16551- 51535
- 40514
- 55495
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494