Olen ostanut ton zoo tycoon kakkosen kirpparilta, niin kun mä pelaan sitä, niin siellä ei oo mitään.
Siellä missä saa päättää esim mitä aitoja laittaa/ostaa sinne eläintarhaan tai eläimiä, niin niitä ei oo siellä.
Ei yhtään aitaa.. ei yhtään eläintä..
zoo tycoon 2
3
511
Vastaukset 3
- alottaja
Valikossa näkyy esim se eläimen pää ja kuva aidasta, mutta kun niitä klikkaa niin ei tuu lisää aitoja/eläimiä
- 333
jos sul ei oo tarpeeks rahaa...... mut eka pitää laittaa aidat sitte eläimet..... ja osa eläimistä/aidoista on lukittu mut jos se ei toimi mä ostaisin uuden nii ja muute näkyyhän siinä niiku se ruoho ja niiku muuten se kuva koska vika voi olla pelissä/konsolissa........ eli se voi olla rikki mut varmista ettei oo mitää likaa siin pelissä.......
- ongelma.......
333 kirjoitti:
jos sul ei oo tarpeeks rahaa...... mut eka pitää laittaa aidat sitte eläimet..... ja osa eläimistä/aidoista on lukittu mut jos se ei toimi mä ostaisin uuden nii ja muute näkyyhän siinä niiku se ruoho ja niiku muuten se kuva koska vika voi olla pelissä/konsolissa........ eli se voi olla rikki mut varmista ettei oo mitää likaa siin pelissä.......
mistään rikkinäisestä pelistä johdu, vaan se pitää ehkä päivittää, lukea ohjeet, kerätä rahaa tms, ei ainakaan ostaa uutta peliä!
Tosin en ole peliä koskaan pelannut mutta veikkaisin että ongelma on nyt siinä ettei aloittaja osaa pelata peliä niin että osaisi aloittaa oikeanlaisesti niin että rahaa säästyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132256
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671118Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.2741092- 79897
- 87833
- 63808
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?24725Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69701- 65681
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?139676- 47660
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?133655- 53604
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46604Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32598- 40554
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25553- 55548
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.41522Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20518