Olen ostanut ton zoo tycoon kakkosen kirpparilta, niin kun mä pelaan sitä, niin siellä ei oo mitään.
Siellä missä saa päättää esim mitä aitoja laittaa/ostaa sinne eläintarhaan tai eläimiä, niin niitä ei oo siellä.
Ei yhtään aitaa.. ei yhtään eläintä..
zoo tycoon 2
3
398
Vastaukset
- alottaja
Valikossa näkyy esim se eläimen pää ja kuva aidasta, mutta kun niitä klikkaa niin ei tuu lisää aitoja/eläimiä
- 333
jos sul ei oo tarpeeks rahaa...... mut eka pitää laittaa aidat sitte eläimet..... ja osa eläimistä/aidoista on lukittu mut jos se ei toimi mä ostaisin uuden nii ja muute näkyyhän siinä niiku se ruoho ja niiku muuten se kuva koska vika voi olla pelissä/konsolissa........ eli se voi olla rikki mut varmista ettei oo mitää likaa siin pelissä.......
- ongelma.......
333 kirjoitti:
jos sul ei oo tarpeeks rahaa...... mut eka pitää laittaa aidat sitte eläimet..... ja osa eläimistä/aidoista on lukittu mut jos se ei toimi mä ostaisin uuden nii ja muute näkyyhän siinä niiku se ruoho ja niiku muuten se kuva koska vika voi olla pelissä/konsolissa........ eli se voi olla rikki mut varmista ettei oo mitää likaa siin pelissä.......
mistään rikkinäisestä pelistä johdu, vaan se pitää ehkä päivittää, lukea ohjeet, kerätä rahaa tms, ei ainakaan ostaa uutta peliä!
Tosin en ole peliä koskaan pelannut mutta veikkaisin että ongelma on nyt siinä ettei aloittaja osaa pelata peliä niin että osaisi aloittaa oikeanlaisesti niin että rahaa säästyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082