synnytin pienet keskoskaksos pojat rv 26 5. kun tulin raskaaksi olin ensin abortin kannalla. en kuitenkaan pystynyt siihen. poikaystäväni kanssa sitten tuumailimme adoptiota. nyt tilanne on kuitenkin taas toinen. en tiedä pystynkö enää adoptioon. koko raskauden ajan ajattelin et tää on tällänen ohimenevä vaihe ja jatkan elämää, mutta ei se todellakaan oo niin helppoa. pojat ovat nyt 2vk ja voivat oikein hyvin. toinen hengittelee jo itse. käyn säännöllisesti juttelemassa tästä ja selvittelemässä ajatuksia. psykiatrin ei oo ollenkaan paha että kiinnyn poikiin mitä ikinä päätänki. tuo kyllä kuulostaa minusta vähän oudolta, mutta voipi ollakki oikeessa. oon nuori. 18 täytin vasta. ja ongelmana tässä vielä on se että poikaystävän vanhemmat ei tiiä :s kerrotaan ihan lähiaikoina. vaikuttaa seki jos sieltä tukea sais. tiedän että kaksosten hoito on rankkaa ja keskosten hoito on vaativampaa varmaankin. on tää vaikeaa :s
kaksoset
3
477
Vastaukset
- -nuorena myös-
itsellä on nyt kolme lasta josta vain yksi on suunniteltu.
tulin vahingossa raskaaksi 19vuotiaana vaikeaan suhteeseen ja vaikeaan tilanteeseen.
nyt vuosi sitten sain nuorimmaiseni joka oli shokki ja täysi yllätys ja aborttiin minä olinkin menossa kun muutinkin mieleni ja koko raskaus meni negatiivisten tunteiden sumussa,mutta nyt niin rakastan tätä mun pientä ihmettä!!(kaikkia kolmea tietenkin!)
miks et sä pystyis myös samaan???
jos vähäänkään tunnet et haluat nähdä poikies kasvavan ja haluat kuulla poikies huutavan äitiä ja jos sä haluut olla poikien elämässä läsnä äitinä ja turvana,niin tee kuten tunteet sanoo!
ota pieniä sormesta kii ja sano et "äiti on tässä..."- tuntuu hyvälle sanoa se ääneen.
mä oon senverta tunneihminen etten koskaan vois adoptioon ainkaan lasta antaa-ainakaan syntymästään,mutta helppoa ei ole ollut ei..halusiitko meilikaveria? - Nasirai
Voimia sinulle ja jaksamista! Mitä ikinä päätätkin nyt jatkossa tehdä.Olisi kiva kuulla sun kuulumisia:) Haleja sinulle-
- Miksi?
Olen kanssa 2 kaksosen äiti ja he syntyivät viikolla 30 eli en usko että toinen jo reippaasti hengittelee itsekseen viikolla 28 huhuuu älkää uskoko kaikkea!
En ymmärrä mitä kirjoittaja haluaa viestitellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783