kaksoset

juujaaa

synnytin pienet keskoskaksos pojat rv 26 5. kun tulin raskaaksi olin ensin abortin kannalla. en kuitenkaan pystynyt siihen. poikaystäväni kanssa sitten tuumailimme adoptiota. nyt tilanne on kuitenkin taas toinen. en tiedä pystynkö enää adoptioon. koko raskauden ajan ajattelin et tää on tällänen ohimenevä vaihe ja jatkan elämää, mutta ei se todellakaan oo niin helppoa. pojat ovat nyt 2vk ja voivat oikein hyvin. toinen hengittelee jo itse. käyn säännöllisesti juttelemassa tästä ja selvittelemässä ajatuksia. psykiatrin ei oo ollenkaan paha että kiinnyn poikiin mitä ikinä päätänki. tuo kyllä kuulostaa minusta vähän oudolta, mutta voipi ollakki oikeessa. oon nuori. 18 täytin vasta. ja ongelmana tässä vielä on se että poikaystävän vanhemmat ei tiiä :s kerrotaan ihan lähiaikoina. vaikuttaa seki jos sieltä tukea sais. tiedän että kaksosten hoito on rankkaa ja keskosten hoito on vaativampaa varmaankin. on tää vaikeaa :s

3

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -nuorena myös-

itsellä on nyt kolme lasta josta vain yksi on suunniteltu.
      tulin vahingossa raskaaksi 19vuotiaana vaikeaan suhteeseen ja vaikeaan tilanteeseen.
      nyt vuosi sitten sain nuorimmaiseni joka oli shokki ja täysi yllätys ja aborttiin minä olinkin menossa kun muutinkin mieleni ja koko raskaus meni negatiivisten tunteiden sumussa,mutta nyt niin rakastan tätä mun pientä ihmettä!!(kaikkia kolmea tietenkin!)

miks et sä pystyis myös samaan???
      jos vähäänkään tunnet et haluat nähdä poikies kasvavan ja haluat kuulla poikies huutavan äitiä ja jos sä haluut olla poikien elämässä läsnä äitinä ja turvana,niin tee kuten tunteet sanoo!

ota pieniä sormesta kii ja sano et "äiti on tässä..."- tuntuu hyvälle sanoa se ääneen.
      mä oon senverta tunneihminen etten koskaan vois adoptioon ainkaan lasta antaa-ainakaan syntymästään,mutta helppoa ei ole ollut ei..halusiitko meilikaveria?

• Nasirai

Voimia sinulle ja jaksamista! Mitä ikinä päätätkin nyt jatkossa tehdä.Olisi kiva kuulla sun kuulumisia:) Haleja sinulle-

• Miksi?

Olen kanssa 2 kaksosen äiti ja he syntyivät viikolla 30 eli en usko että toinen jo reippaasti hengittelee itsekseen viikolla 28 huhuuu älkää uskoko kaikkea!
      En ymmärrä mitä kirjoittaja haluaa viestitellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3755
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      118
      2797
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      642
      2460
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      20
      2097
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      86
      2054
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      44
      1751
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1713
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1665
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      97
      1516
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1486
    Aihe