mihin matkustaa löytääkseen poikamiehen paratiisin. Joskus kultaisella 80-luvulla sellainen oli Italia, vieläköhän italiatar on sulotar? Minua ei kiinnosta maksuliset, eikä muutenkaan pelkkä jupiminen. "ei se kaato, vaan metsästyksen jännitys". Friltti, viettelys ja suloinen naipostelu, niitä minä kaipaan. Riittää toi lauantai illan pakollinen coitus...
Tietääkö joku
free at last
1
346
Vastaukset
- Italiasta
Pesaron vanhassa kaupungissa kun tepastelet, niin varmaan huomaat että ajat ovat muuttuneet vain paremmiksi, jos mahdolista.
Mutta siisti pitää olla ja hyvin pukeutunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882