Mitä se siis tarkalleen ottaen tarkoittaa tuo etätyöpöytäyhteys, onko jollakin ulkopuolisella koneella yhteys minun koneeseeni, vai....?
Mitä tarkoittaa
4
3255
Vastaukset
- Hifi
Sillä on mahdollisuus luoda etäyhteys. Ei sinne kukaan pääse ilman sinun lupaa. Mutta kun luo etäyhteyden vaikka minulle, niin pääsen korjaamaan vaikka sinun konetta, täältä jostakin kaukaa, ei tarvitse tulla itse paikalle, elikkä saan periaatteessa sinun koneen hallintaan ja laitella vaikka asetukset ja ajurit paikalleen.
Selvensiköhän yhtään?- Etätyöpöytäyhteys
Onko se voitu laittaa koneelleni tietämättäni, siis joku spesialisti luullut etten tiedä mikä se on. Ainakin tuossa vas. alareunassa on kuvake, kaksi monitoria limittäin. Voiko siis joku käydä urkkimassa konettani.
Tässä nimittäin muuan päivä räpelsi tyyppi joka olisi sen voinut tehdä. - tarmo
Etätyöpöytäyhteys kirjoitti:
Onko se voitu laittaa koneelleni tietämättäni, siis joku spesialisti luullut etten tiedä mikä se on. Ainakin tuossa vas. alareunassa on kuvake, kaksi monitoria limittäin. Voiko siis joku käydä urkkimassa konettani.
Tässä nimittäin muuan päivä räpelsi tyyppi joka olisi sen voinut tehdä.Voit poistaa etätyöpöydän käytöstä seuraavasti:
Valitse Ohjauspaneelista Järjestelmä-sovellus.
Poista Etäkäyttö-välilehden Salli tämän tietokoneen etäkäyttö -valintaruudun valinta ja valitse sitten OK.
Huomautuksia
Vain järjestelmänvalvoja tai Järjestelmänvalvojat-ryhmän jäsen voi poistaa etätyöpöydän käytöstä.
Voit avata Ohjauspaneelin sovelluksen napsauttamalla Käynnistä-painiketta, valitsemalla Ohjauspaneeli ja kaksoisnapsauttamalla sitten haluamaasi kuvaketta. - Olli
Etätyöpöytäyhteys kirjoitti:
Tässä nimittäin muuan päivä räpelsi tyyppi joka olisi sen voinut tehdä.Tuli vaan mieleen, että modeemiyhteyshän päällä ollessaan tekee tuollaisen kuvakkeen - tosin se minulla on tuolla kellonajan vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653442Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282990- 1212366
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452- 121424
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822