Mitä se siis tarkalleen ottaen tarkoittaa tuo etätyöpöytäyhteys, onko jollakin ulkopuolisella koneella yhteys minun koneeseeni, vai....?
Mitä tarkoittaa
4
3812
Vastaukset
- Hifi
Sillä on mahdollisuus luoda etäyhteys. Ei sinne kukaan pääse ilman sinun lupaa. Mutta kun luo etäyhteyden vaikka minulle, niin pääsen korjaamaan vaikka sinun konetta, täältä jostakin kaukaa, ei tarvitse tulla itse paikalle, elikkä saan periaatteessa sinun koneen hallintaan ja laitella vaikka asetukset ja ajurit paikalleen.
Selvensiköhän yhtään?- Etätyöpöytäyhteys
Onko se voitu laittaa koneelleni tietämättäni, siis joku spesialisti luullut etten tiedä mikä se on. Ainakin tuossa vas. alareunassa on kuvake, kaksi monitoria limittäin. Voiko siis joku käydä urkkimassa konettani.
Tässä nimittäin muuan päivä räpelsi tyyppi joka olisi sen voinut tehdä. - tarmo
Etätyöpöytäyhteys kirjoitti:
Onko se voitu laittaa koneelleni tietämättäni, siis joku spesialisti luullut etten tiedä mikä se on. Ainakin tuossa vas. alareunassa on kuvake, kaksi monitoria limittäin. Voiko siis joku käydä urkkimassa konettani.
Tässä nimittäin muuan päivä räpelsi tyyppi joka olisi sen voinut tehdä.Voit poistaa etätyöpöydän käytöstä seuraavasti:
Valitse Ohjauspaneelista Järjestelmä-sovellus.
Poista Etäkäyttö-välilehden Salli tämän tietokoneen etäkäyttö -valintaruudun valinta ja valitse sitten OK.
Huomautuksia
Vain järjestelmänvalvoja tai Järjestelmänvalvojat-ryhmän jäsen voi poistaa etätyöpöydän käytöstä.
Voit avata Ohjauspaneelin sovelluksen napsauttamalla Käynnistä-painiketta, valitsemalla Ohjauspaneeli ja kaksoisnapsauttamalla sitten haluamaasi kuvaketta. - Olli
Etätyöpöytäyhteys kirjoitti:
Tässä nimittäin muuan päivä räpelsi tyyppi joka olisi sen voinut tehdä.Tuli vaan mieleen, että modeemiyhteyshän päällä ollessaan tekee tuollaisen kuvakkeen - tosin se minulla on tuolla kellonajan vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011165
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40880Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37864- 102858
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56698Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa44697Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s56583- 33574
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r60563- 51511