Poikani juttuja

Äitinä....

Poikani oli n 4 vuotias ja kyseli miksi hänellä on tämmöset pallukat haaroissa. No eipä siinä oikein osaa fiksusti selittää mitään, sanoin vain nopeasti että sieltä tulee vauva siemenet sitten ku kasvat aikuiseksi...
Asia jäi sitten siihen... Olimme saunassa poika katsoi isäänsä ja kehui tiesitkö iskä että tuolta pallukoista mekin ollaan tultu.

No meni aikaa olimme halpa-hallin kassalla. poika istui kärryissä ja katseli isoa tummaa miestä edessämme. itse en siinä asiaan kiinnittänyt huomiota, yhtäkkiä poika sanoi miehelle sulla varmaan on aika mustat pallukat, minkä värisiä sun lapset on?
mies oli piessä yltä päältä, automekaanikko ilmeisesti.
Kassa täti nauroi niin että ei saanut miehelle sanottua ostosten hintaa...

6

1360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *mummu*

      pojanpoika oli saunonut ukin ja isin kanssa viikonloppuna ja tuli sitten mummulle kylään arkiviikolla.

      Kun lähdettiin kotiin ja mummu puki 3,3 v. tämä näytti käsillään, kun tulen isoksi mun pippeli kasvaa näin isoksi :) kädet erkanivat toisistaan kuin kalajutussa.

      Mummu katsoi hetken ja nielaisi nauruaan; no ei kait ihan noin isoksi, jos tulee saman kokoiset kuin isillä ja vaikka ukilla on.

      Itsekseni hymyilin lisää millähän korkeudelle ne 3v. kasvot ovat ja kyllä siinä näkymä on jätti kokoinen...
      Siihenköhän perustuu miesten pelko pienuudesta?

      Mummu taisi vasta oikein pippelijutut ovat vähentyneet.

    • ----

      Onpas kamalaa kielenkäyttöä teidän lapsilla. Meidän lapsille opetettiin jo pienestä pitäen että kaikki puheet sukupuolielimistä ovat kiellettyjä ja jos puhui saati esitteli niin rankkua tuli. Hyvin on mennyt oppi perille, sillä heistä ei ole tänäpäivänä tullut mitään homoseksuaaleja itsensäpaljastelijoita. Liian hölliä ollaan seksiasioiden suhteen tänä päivänä.

      • ...

        no voi herranjumala mitä itkemistä taas..en tiedä yhtään lasta kuka ei joskus olisi kysellyt sukupuolielimistä jotain..ja mitä luonnillisemmin asioista voi puhua sitä helpompi niitä on vanhempien kanssa jakaa myöhemmin .vai haluatko että lapsesi jättää kertomatta vaikka sukupuolitaaudista tai kuukautisten alkamisesta sen takia ettei perheessä ole soveliasta kyseisistä asioista puhua. ei tietenkään tarkoita että julkisilla paikoilla olisi mitenkään hyväksyttävää pienen lapsen huudella tommosia juttuja, mutta ei se rangaistuksen paikka kyllä ole.


      • homon sisko

        ja itsensäpaljastelu eivät ole samoja asioita. Homoksi ei tule sen takia että puhutaan sukupuolielimistä, homoksi synnytään. Halusit sitä tai et.


      • niimpänii in

        tullut mitään? Sinulle tuskin kerrotaan kun olet tiukkis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe