Avioehto tyhmille

ihmisille.....

jotka ovat tunnehäiriöistä porukkaa. Vaihtavat puolisoa kuin manne ravirataa. Joo mennäänkö naimisiin, mutta tehdään avioehto että mun rahat ja talo ym on mun ja saat asua niissä sen ajan kun ollaan naimisissa.Tyhjäpäät käyttävät aikansa avioehtojen rustaamiseen. Kyllä sitä seksiä voi harrastaa keskenään vaikka ei samassa taloudessa asun saatikka samassa huonessa nuku.

6

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nähty on

      Jus juu, tollanen mullakin oli. Paitti että.... saat korjata mun entisen vaimon kanssa tekasemien lasten sotkut, aina kun ne on mun luona.
      Saat tehdä niille ruuat ja ostaa niille vaatteet, ja olla niiden leikkitätinä sillävälin kun minä kiskon kaljaa. Saat maksaa ex:älle elatusapua ,kun mun on lyhenettävä tätä omistusasuntoani.
      Ja marssijärjestyksen määrään minä. Lomilla tehdään juuri niinkuin minä sanon. Jolulut järjestät sillävälin kun minä haen lapset.
      Kesät kokkaat ja siivoat meidän jälkiä.
      Kuuntelet kun appi ja anoppi kokoajan muistuttavat hienovaraisesti että olet sitten vähän ''köyhä'' tähän sukuun. Jees.
      Ja exälle maksetaan perse ruvella ex-lapsista, neljäsosa tuloista.
      Rouva se siellä lapsineen asuu omakotitalossa lemmikkeineen ja autoineen ja poikaystävineen.
      Ja meikäläisellä monen vuoden maksamisen jälkeen armoton vitutus. Että on ihminen tyhmä silloin kuin päässä toimii vain mantelitumake ja muu osa aivosta on lomalla.
      Tällähetkellä tekisi mieli olla vaikka perse paljaana Nuubiassa kun tässä tilannteessa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja lähiomaiset-muttei miehen lähiomaiset joita sitten onkin metsäsikaa myöden.

      • -----

        ratkaisu, tein aikoinani vapaaehtoisesti. Ihmiset neuvoivat, pääset näillä ositusrahoilla alkuun, en tahtonut olla inhottava, koska miehellä oli jo yksi avioero takanapäin. En ole katunut omantunnon ratkaisua. Sinulla on edelleen mahdollisuus kieltäytyä maksamasta kuluja, kuten vaikuttaa kohtuulliselta.


    • päinvastoin

      Tyhjäpäät menevät naimisiin ilman avioehtoa. Sitten kun puoliso paljastuukin pettäjäksi tai muuten kusipääksi ja lopulta ero tulee, itketään että nyt se saatanan harakka vei mersun ja perintötalosta puolet..

      Omaisuus kannattaa suojata varkailta, jos omaisuutta on.

      • silmään...

        toi lause: "Sitten kun puoliso paljastuukin pettäjäksi tai muuten kusipääksi ja lopulta ero tulee, itketään että nyt se saatanan harakka vei mersun ja perintötalosta puolet.."

        Luonnollisesi lopputulos on mainitsemasi kaltainen jos mennään naimisiin hetken mielijohteesta. Toiseen ihmiseen pitää tutustua vähintään vuoden (mielummin useimman) ajan ja asua yhdessä myös sen ajan. Kyllä siinä oppii tuntemaan toisen ihmisen viat. Yhteiskunta on aiheuttanut tämän pika-avioliitto buumin omaisten ja ympäristön painostus säestyksellä. Avio-ehto on järkevää tehdä vain velkomus asioissa, eli jos toisella osapuolella on hirveesti velkaa, niin suojaa oman omaisuuden noilta veloilta puolison kuoleman tai avioeron tapahtuessa.


      • mummomuori
        silmään... kirjoitti:

        toi lause: "Sitten kun puoliso paljastuukin pettäjäksi tai muuten kusipääksi ja lopulta ero tulee, itketään että nyt se saatanan harakka vei mersun ja perintötalosta puolet.."

        Luonnollisesi lopputulos on mainitsemasi kaltainen jos mennään naimisiin hetken mielijohteesta. Toiseen ihmiseen pitää tutustua vähintään vuoden (mielummin useimman) ajan ja asua yhdessä myös sen ajan. Kyllä siinä oppii tuntemaan toisen ihmisen viat. Yhteiskunta on aiheuttanut tämän pika-avioliitto buumin omaisten ja ympäristön painostus säestyksellä. Avio-ehto on järkevää tehdä vain velkomus asioissa, eli jos toisella osapuolella on hirveesti velkaa, niin suojaa oman omaisuuden noilta veloilta puolison kuoleman tai avioeron tapahtuessa.

        olla mitään vakuutusta siihen, tuleeko se ero vai ei? Ei edes pitkä seurusteluaika. Se liitto voi sujua mallikkaasti 20 ja 30 vuotta, ja sitten tuleekin rysäys.

        Erityisesti avioehto kannattaa tehdä, kun ollaan vanhemmalla iällä menossa uudestaan naimisiin. Näin molemmat turvaavat omien lapsiensa tulevat perinnöt.

        Nykyinen ongelma avioliitossa lienee se, että ne ovat tunneperustaisia joissa halutaan häivyttää avioliiton varsinainen perusta (talous- ja omaisuus sopimus) pois "romantiikkaa" häiritsemästä. Satuliitot voivat joskus onnistua, useimmiten eivät. Näin ne ovat myös herkempiä purkaantumaan.


    • mummomuori

      on asua avoliitossa, jolloin erillisiä ehtoja ei tarvita : )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1518
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1159
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1114
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1092
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1002
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe