opettavainen tarina
Kirjoittanut: elämä on! / 13.10.06
Menimme tyhjätaskuina naimisiin täynnä tulevaisuuden suunnitelmia vuonna 82. Eräänä päivänä tuli mahdollisuus ostaa mieheni isän yritys ja neuvottelun jälkeen päätimme ottaa ison lainan ja heittäytyä yksityisyrittäjiksi.
Minä jäin kotiin kolmen lapsen kanssa ja sovimme suullisesti että mies tekee pitkää päivää yrityksessä ja minä teen hanttihommia jos lasten hoidolta ja kouluilta pystyn.
Elämä sujui ja liikeyritys kukoisti, kiitos mieheni ahkeruuden ja liikemiesvaiston. Minä hoidin kotia, puutarhaa, lapsia ja tein talvet töitä kouluavustajana koska työpäivät oli lyhyitä ja kesät vapaita. Mies tykkäsi kun koti, ruoka ja vaimo oli aina valmiina.
KUNNES 18 vuoden kuluttua eteeni tuotiin puolihuolimattomasti avioehtopaperi jolla minun avio-oikeuteni suljettiin miehen yritykseen kokonaan.Lainat vuosia sitten oli miheni nimissä vaikka minäkin osallistuin niiden maksamiseen kaikilla tuloillani.
NYT kaikki olikin miehen koska HÄN oli tehnyt työn ja MINÄ OLIN SAANUT olla VAIN kotona.Ihan kuin se olisi ollut tavoiteltu ammattini ja elämän urani.
Pää pyörällä olin avioehtopaperista enkä onneksi kirjoittanut nimeäni kun loukkaannuin niin.
Seuraavana päivänä selvisi että 20 vuotta nuorempi tyttönen oli iskenyt kiinni varakkaaseen mieheeni ja miehelle se oli menoa. Sehan oli sulka hattuun nelikymppiselle.
Minut olisi pienellä paperilla siirretty syrjään kuin käytetty rukkanen. Turha sanoakin varmaan että talomme oli myös firman nimissä. Minulle ei olisi jäänyt kuin vaatteet päälleni. Lapsetkin olivat jo teini-ikäisiä.
En onneksi kirjoittanut nimeäni koska se sai mieheni lykkäämään tosi suurta virheen tekoa ja tyttökin löysi ikäisensä poikaystävän.
Meille jäi ehjä perhe , lapsille koti ja paljon paljon keskustelemista.
Naiset pitäkää puolenne.
Vastaa tähän viestiin Kerro kaverille tästä viestistä Ilmoita asiattomasta viestistä
Menneitä muistellen
Retro....
0
431
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992607
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1102241En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761628Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 441029
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461009- 99961
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6763- 46763