Kirjallisuuskilpailu nuorille?

Fantasiakirja

Tietääkö joku, onko tulossa joku fantasia-kirjallisuuskilpailu nuorille?
Olen 15-vuotias, ja kirjoittanut kolme omaa kirjaa, jotka ovat samaa sarjaa. Olen ylpeä aikaansaannoksistani, kirjoitan jo neljättä osaa.
Olisi kivaa jos olisi tulossa joka kirjallisuuskilpailu, jonne voisi lähettää fantasiakirjan, jonka pituus noin 100 sivua.
Jos joku tietää, voisiko ilmoittaa! ;)


P.S. Pitää olla pääkaupunkiseudulla, asun Helsingissä

4

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D

      Miksi et postittaisi kirjojasi jollekin kustantajalle tai vaikka useammallekin, jos ensimmäinen ei kiinnostukaan julkaisemaan?

      • Fantasiakirja

        Joo, niinkin vois tietty tehdä, oon sitäki ajatellut :D

        Kiitti!


      • Älä ajattele
        Fantasiakirja kirjoitti:

        Joo, niinkin vois tietty tehdä, oon sitäki ajatellut :D

        Kiitti!

        vaan toimi. Kirjoituskilpailu voi toimia kun tarjoat kilpailuun kirjaasi "as is", mutta kustantajat yleensä antavat kritiikkiä kirjasta. Ota se rakentavana vaikka saisit hylsyn. Minä uskallan lyödä vetoa että saat negatiivisen päätöksen kustantajalta, mutta asennoidu siihen jo valmiiksi äläkä vaivu epätoivoon. He yleensä laittavat perustelut miksi kirjasi hylättiin. Ota kritiikki onkeesi ja paranna juuri niitä kohtia joita he kritisoivat ja unohda se "Minä olen suuri taiteilija, ylpeyttäni on loukattu!"-asenne.

        Tee kirjastasi oikein hyvä ja yritä kirjaasi myös muille kustantamoille. Älä lannistu vaikka se hylättäisiin vaan parantele kirjaasi, hylsyjä tulee ihan kaikille.

        Fantasiakirjoja on liian vähän. Toivottavasti omasi ei ole sitä tusinafantasiaa josta ensin kirjoitetaan trilogia joka yhtäkkiä onkin 10 osainen karttakirja, jossa kartan jokaisessa pisteessä tehdään jokin puuduttavaa tarinaa muka eteenpäin vievä hevonvitunpaskatemppu.


      • Outoa..
        Älä ajattele kirjoitti:

        vaan toimi. Kirjoituskilpailu voi toimia kun tarjoat kilpailuun kirjaasi "as is", mutta kustantajat yleensä antavat kritiikkiä kirjasta. Ota se rakentavana vaikka saisit hylsyn. Minä uskallan lyödä vetoa että saat negatiivisen päätöksen kustantajalta, mutta asennoidu siihen jo valmiiksi äläkä vaivu epätoivoon. He yleensä laittavat perustelut miksi kirjasi hylättiin. Ota kritiikki onkeesi ja paranna juuri niitä kohtia joita he kritisoivat ja unohda se "Minä olen suuri taiteilija, ylpeyttäni on loukattu!"-asenne.

        Tee kirjastasi oikein hyvä ja yritä kirjaasi myös muille kustantamoille. Älä lannistu vaikka se hylättäisiin vaan parantele kirjaasi, hylsyjä tulee ihan kaikille.

        Fantasiakirjoja on liian vähän. Toivottavasti omasi ei ole sitä tusinafantasiaa josta ensin kirjoitetaan trilogia joka yhtäkkiä onkin 10 osainen karttakirja, jossa kartan jokaisessa pisteessä tehdään jokin puuduttavaa tarinaa muka eteenpäin vievä hevonvitunpaskatemppu.

        Testatkaapa tätä.. hauskin juttu mitä oon tehnyt, kun on tehnyt tän niin lopussa repeää täysin :)

        http://www.pointshop.fi/f/?cid=4326&uid=3247422


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3105
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2492
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2306
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe