Kirjallisuuskilpailu nuorille?

Fantasiakirja

Tietääkö joku, onko tulossa joku fantasia-kirjallisuuskilpailu nuorille?
Olen 15-vuotias, ja kirjoittanut kolme omaa kirjaa, jotka ovat samaa sarjaa. Olen ylpeä aikaansaannoksistani, kirjoitan jo neljättä osaa.
Olisi kivaa jos olisi tulossa joka kirjallisuuskilpailu, jonne voisi lähettää fantasiakirjan, jonka pituus noin 100 sivua.
Jos joku tietää, voisiko ilmoittaa! ;)

P.S. Pitää olla pääkaupunkiseudulla, asun Helsingissä

4

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D

Miksi et postittaisi kirjojasi jollekin kustantajalle tai vaikka useammallekin, jos ensimmäinen ei kiinnostukaan julkaisemaan?

• Fantasiakirja

Joo, niinkin vois tietty tehdä, oon sitäki ajatellut :D

Kiitti!

• Älä ajattele
        Fantasiakirja kirjoitti:

Joo, niinkin vois tietty tehdä, oon sitäki ajatellut :D

Kiitti!

vaan toimi. Kirjoituskilpailu voi toimia kun tarjoat kilpailuun kirjaasi "as is", mutta kustantajat yleensä antavat kritiikkiä kirjasta. Ota se rakentavana vaikka saisit hylsyn. Minä uskallan lyödä vetoa että saat negatiivisen päätöksen kustantajalta, mutta asennoidu siihen jo valmiiksi äläkä vaivu epätoivoon. He yleensä laittavat perustelut miksi kirjasi hylättiin. Ota kritiikki onkeesi ja paranna juuri niitä kohtia joita he kritisoivat ja unohda se "Minä olen suuri taiteilija, ylpeyttäni on loukattu!"-asenne.

Tee kirjastasi oikein hyvä ja yritä kirjaasi myös muille kustantamoille. Älä lannistu vaikka se hylättäisiin vaan parantele kirjaasi, hylsyjä tulee ihan kaikille.

Fantasiakirjoja on liian vähän. Toivottavasti omasi ei ole sitä tusinafantasiaa josta ensin kirjoitetaan trilogia joka yhtäkkiä onkin 10 osainen karttakirja, jossa kartan jokaisessa pisteessä tehdään jokin puuduttavaa tarinaa muka eteenpäin vievä hevonvitunpaskatemppu.

• Outoa..
        Älä ajattele kirjoitti:

vaan toimi. Kirjoituskilpailu voi toimia kun tarjoat kilpailuun kirjaasi "as is", mutta kustantajat yleensä antavat kritiikkiä kirjasta. Ota se rakentavana vaikka saisit hylsyn. Minä uskallan lyödä vetoa että saat negatiivisen päätöksen kustantajalta, mutta asennoidu siihen jo valmiiksi äläkä vaivu epätoivoon. He yleensä laittavat perustelut miksi kirjasi hylättiin. Ota kritiikki onkeesi ja paranna juuri niitä kohtia joita he kritisoivat ja unohda se "Minä olen suuri taiteilija, ylpeyttäni on loukattu!"-asenne.

Tee kirjastasi oikein hyvä ja yritä kirjaasi myös muille kustantamoille. Älä lannistu vaikka se hylättäisiin vaan parantele kirjaasi, hylsyjä tulee ihan kaikille.

Fantasiakirjoja on liian vähän. Toivottavasti omasi ei ole sitä tusinafantasiaa josta ensin kirjoitetaan trilogia joka yhtäkkiä onkin 10 osainen karttakirja, jossa kartan jokaisessa pisteessä tehdään jokin puuduttavaa tarinaa muka eteenpäin vievä hevonvitunpaskatemppu.

Testatkaapa tätä.. hauskin juttu mitä oon tehnyt, kun on tehnyt tän niin lopussa repeää täysin :)

http://www.pointshop.fi/f/?cid=4326&uid=3247422

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1423
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      865
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      46
      699
    4. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      690
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      54
      688
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      677
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      645
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      633
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      621
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      40
      616
    Aihe