Paras sidemerkki!

jeespoks11

Mikä siis on teistä paras sidemerkki ja -malli, sekä miksi?
En oikein osaa päättää, et minkä sidemerkin "valitsisin", kuitenkin oon kokeillu aika monia.

Vuoto runsasta, joten kuitenkin tartteen hyvän imukyvyn, toisaalta, jotkut pinnat vähän meinaa ärsyttää ihoa.

12

2205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi parhaista..

      Minusta Sokoksissa myytävä Rainbowin siteet ovat hyviä ja niissä on, sekä laatu, että hintasuhde kohallaan. Sarjasta löytyy moneen erilaiseen vuotoon siteitä.
      Ovat myös kivasti yksittäispakattuja. On siivettömiä ja siivellisiä ohutsiteitä. Itse olen ollut niihin tosi tyytyväinen. Pysyvät hyvin paikoillaan, eikä koskaan ole vuoto karkaillut yli runsaimpana aikanakaan:)

    • kahta...

      merkkiä: Vuokkoset Night wiht Wings, tai Always:in yösidettä myös runsainpina vuotopäivinä. Molemmat pitää hyvin, vaik vuoto ois runsaanpaakin.

      • Kinuskikuula

        Libressen siivekkeelliset on parhaita sideitä. Niitä on pinkissä ja turkoosissa paketissa: turkoosi on hieman pidempi ja 5/6 pisarasta, kun taas pinkki on 4/6 pisarasta.


      • joojoo12314tqq
        Kinuskikuula kirjoitti:

        Libressen siivekkeelliset on parhaita sideitä. Niitä on pinkissä ja turkoosissa paketissa: turkoosi on hieman pidempi ja 5/6 pisarasta, kun taas pinkki on 4/6 pisarasta.

        Itse olen enemmän tamponipuolelle vannoutunut siihen yhteen merkkiin (minun tapauksessani O.b.), siteissä en niinkään.
        Yleensä ostan kuitenkin Libressen Goodnight -siteitä (runsaat ajat, yöt) sekä Libressen Aloe Vera Normal - siteitä (niukemmat ajat).

        Alwayssit on testattu eläinkokeita ja tuntuu inhottavilta persräteiltä.
        Vuokkoset on ihan okei, mut koen et Libresse on laadukkaampi kuitenkin.


    • kestositeetkin

      Jos kertakäyttöisistä ei löydy sidettä, joka ei ärsyttäisi ihoa, kannattaa vaihtaa kestositeisiin. Itselläni hävisivät kaikki kutinat, kirvelyt ja pikkuhaavat kun vaihdoin kestoihin. Helpotus oli huomattava. Eikä kannata turhaan pelätä kestojen pesemistä, siellä ne menevät muun pyykin seassa ja puhdasta tulee, kunhan vain muistaa laittaa kylmän(!) esipesun. Ja tiedoksi: kestot eivät haise millekään vaikka odottavat pyykkikorissa viikonkin pesua, se karmea löyhkä on ihan vain kertisten materiaalien ominaisuus.

    • allerginen myös

      Olen itse hyvin pahasti allergisoitunut vuosien saatossa, vaikka nuori vielä olenkin, tavallisille kertakäyttösiteille. Pelastukseksi löysin ekokaupoissa myytävät biohajoavat kertakäyttösiteet! Se järkyttävä kutina ja helvetillinen polttava tunne loppui kuin seinään: biohajoavat siteet ovat kloorivalkaisemattomia, luonnollisissa materiaaleista valmistettuja. Muovi on niissä korvattu maissitärkkelyksestä tehdyllä materiaalilla.

      Kestävyys e näilläi ole ihan samaa luokkaa ja merkkien välillä on suuriakin eroja. Natracaren paksut siteet ovat todella miellyttäviä ja imukykyisiä, harmi vain ettei niissä ole siivekkeitä, jotka itse tarvitsen lisäsuojaksi. Yllätyksekseni bongasin Prismasta Nature Womancaren yösiivekesiteitä, jotka olivat todella hyviä, tarpeeksi pitkiä ja vielä edullisia muihin vastaaviin merkkeihin verrattuna!

      Kokeile ihmeessä, ei kannata allergisoida itseään yhtään enempää. Itsekin vain yritin kärvistellä tavallisten kertakäyttösiteiden kanssa, kunnes ei alapää kestänyt enää yhtään enempää. Netistä löytää ekokauppoja, joista voi tilata jollei satu omalla paikkakunnalla ekokauppaa olemaan.

    • 17v.

      Always silk on mielestäni kaikkein paras ja Always on muutenkin parempi kun Libresse. Libressen siteet kun hiertävät ja ärsyttävät, mutta kun käyttää Silkiä niin ei tunnu missään eikä tule läpi! (:

      • n/26v.

        Vuokkoset siteitä, musta voittaa mennen tullen Libresset ja Always"it.


    • järki käteen

      eikä muuten kutita, eikä oo lakanat sotkussa enää!

    • Anonyymi

      Always pysyy parhaiten mutta libresse tuntuu mukavammalta

    • Anonyymi

      ok?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1942
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      147
      1544
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1207
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe