Mikä siis on teistä paras sidemerkki ja -malli, sekä miksi?
En oikein osaa päättää, et minkä sidemerkin "valitsisin", kuitenkin oon kokeillu aika monia.
Vuoto runsasta, joten kuitenkin tartteen hyvän imukyvyn, toisaalta, jotkut pinnat vähän meinaa ärsyttää ihoa.
Paras sidemerkki!
14
2606
Vastaukset
- yksi parhaista..
Minusta Sokoksissa myytävä Rainbowin siteet ovat hyviä ja niissä on, sekä laatu, että hintasuhde kohallaan. Sarjasta löytyy moneen erilaiseen vuotoon siteitä.
Ovat myös kivasti yksittäispakattuja. On siivettömiä ja siivellisiä ohutsiteitä. Itse olen ollut niihin tosi tyytyväinen. Pysyvät hyvin paikoillaan, eikä koskaan ole vuoto karkaillut yli runsaimpana aikanakaan:) - kahta...
merkkiä: Vuokkoset Night wiht Wings, tai Always:in yösidettä myös runsainpina vuotopäivinä. Molemmat pitää hyvin, vaik vuoto ois runsaanpaakin.
- Kinuskikuula
Libressen siivekkeelliset on parhaita sideitä. Niitä on pinkissä ja turkoosissa paketissa: turkoosi on hieman pidempi ja 5/6 pisarasta, kun taas pinkki on 4/6 pisarasta.
- joojoo12314tqq
Kinuskikuula kirjoitti:
Libressen siivekkeelliset on parhaita sideitä. Niitä on pinkissä ja turkoosissa paketissa: turkoosi on hieman pidempi ja 5/6 pisarasta, kun taas pinkki on 4/6 pisarasta.
Itse olen enemmän tamponipuolelle vannoutunut siihen yhteen merkkiin (minun tapauksessani O.b.), siteissä en niinkään.
Yleensä ostan kuitenkin Libressen Goodnight -siteitä (runsaat ajat, yöt) sekä Libressen Aloe Vera Normal - siteitä (niukemmat ajat).
Alwayssit on testattu eläinkokeita ja tuntuu inhottavilta persräteiltä.
Vuokkoset on ihan okei, mut koen et Libresse on laadukkaampi kuitenkin.
- kestositeetkin
Jos kertakäyttöisistä ei löydy sidettä, joka ei ärsyttäisi ihoa, kannattaa vaihtaa kestositeisiin. Itselläni hävisivät kaikki kutinat, kirvelyt ja pikkuhaavat kun vaihdoin kestoihin. Helpotus oli huomattava. Eikä kannata turhaan pelätä kestojen pesemistä, siellä ne menevät muun pyykin seassa ja puhdasta tulee, kunhan vain muistaa laittaa kylmän(!) esipesun. Ja tiedoksi: kestot eivät haise millekään vaikka odottavat pyykkikorissa viikonkin pesua, se karmea löyhkä on ihan vain kertisten materiaalien ominaisuus.
- allerginen myös
Olen itse hyvin pahasti allergisoitunut vuosien saatossa, vaikka nuori vielä olenkin, tavallisille kertakäyttösiteille. Pelastukseksi löysin ekokaupoissa myytävät biohajoavat kertakäyttösiteet! Se järkyttävä kutina ja helvetillinen polttava tunne loppui kuin seinään: biohajoavat siteet ovat kloorivalkaisemattomia, luonnollisissa materiaaleista valmistettuja. Muovi on niissä korvattu maissitärkkelyksestä tehdyllä materiaalilla.
Kestävyys e näilläi ole ihan samaa luokkaa ja merkkien välillä on suuriakin eroja. Natracaren paksut siteet ovat todella miellyttäviä ja imukykyisiä, harmi vain ettei niissä ole siivekkeitä, jotka itse tarvitsen lisäsuojaksi. Yllätyksekseni bongasin Prismasta Nature Womancaren yösiivekesiteitä, jotka olivat todella hyviä, tarpeeksi pitkiä ja vielä edullisia muihin vastaaviin merkkeihin verrattuna!
Kokeile ihmeessä, ei kannata allergisoida itseään yhtään enempää. Itsekin vain yritin kärvistellä tavallisten kertakäyttösiteiden kanssa, kunnes ei alapää kestänyt enää yhtään enempää. Netistä löytää ekokauppoja, joista voi tilata jollei satu omalla paikkakunnalla ekokauppaa olemaan. - 17v.
Always silk on mielestäni kaikkein paras ja Always on muutenkin parempi kun Libresse. Libressen siteet kun hiertävät ja ärsyttävät, mutta kun käyttää Silkiä niin ei tunnu missään eikä tule läpi! (:
- n/26v.
Vuokkoset siteitä, musta voittaa mennen tullen Libresset ja Always"it.
- järki käteen
eikä muuten kutita, eikä oo lakanat sotkussa enää!
- Anonyymi
Always pysyy parhaiten mutta libresse tuntuu mukavammalta
- Anonyymi
ok?
- Anonyymi
Always long 2 side päivisin on paras
- Anonyymi
Okei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346