mitä helvettiä?

...................

Oonko mä joku noita tai jotain?
Tein pari viikkoa sitten "loitsun", jossa kirjotin paperille ominaisuuksia, joita haluaisin tulevaisuuden rakastajassani olevan. Siis luonteenominaisuuksia ja harrastuksia sekä lempi-asioita ym.

Yhtäkkiä viikko sitten tapasinkin sattumalta kyseisen miehen, joka omaa kaikki nuo ominaisuudet tarkalleen bändejä, lemmikkieläimiä ja lempipuheenaiheita myöten. Hänellä on kaikki nämä noin 30 asiaa jotka kirjoitin, ja tunnistin hetki kun hänet näin, että tässä on se mies, jota varten tein "rakkausloitsun". Hän on täydellinen, enkä ole löytänyt hänestä vielä mitään eroavaisuutta tai huonoa puolta. Ainoa vaan, että tämä alkaa tuntua jo liian oudolta ollakseen totta. Sitä paitsi haluaisin että me menisimme yhteen ja että hän rakastuisi minuun, sillä siitä en ole kerennyt tekemään erikseen mitään loitsua. Mitä tekisin? Haluaisin saada hänet kiinnostumaan itsestäni. : S

2

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvuuttelija

      Saattoihan sinulla olla "loitsun" tekemisen hetkellä selvänäköisesti jo tiedostamattomalla tasolla tieto että tulet tuollaiset miehen kohtaamaan, joten sitten aloit luetella hänen ominaisuuksiaan ja teit muka taikaa.

      Tämähän on tietysti aivan yhtä maaginen tapahtuma tämäkin, jos _näin_ oli.

      Ei kannata ihan kauheasti fantasoida etukäteen että tulet ko. miehestä saamaan nimenomaan rakastajan, pitkäaikaisen miehen tai ylipäätänsä yhtään mitään muuta kuin tutun, ettei sitten tule syviä pettymyksiä. Ja kannattaa muutenkin aina varoa suuruudenhulluja kuvitelmia siitä että hallitsee ihmisiä ja koko maailmaa. Et välttämättä olisi tavannut tuota miestä ellei olisi niin tarkoitettu (karmassa esimerkiksi) tai maailmankaikkeus ei niin haluaisi...

    • maristronautti

      Jos uskot loitsuihin, ne voivat antaa lisäpontta toiveillesi. Kuitenkin on loppujen lopuksi samantekevää, loitsuatko vai vaan "tilaatko" jotain universumilta. olen saanut ennemmin tai myöhemmin kaiken, mitä olen halunnut, enkä ole tehnyt loitsun loitsua. Universumi antaa meille kaiken, mitä keksimme haluta. Haluamisessa tulee olla myös varovainen, elämäntilanne voi yllättäen muuttua niin, ettemme haluakkaan enää sitä, mitä halusimme aiemmin. Kuitenkin on hyvin todennäköistä, että jossain vaiheessa sen saamme, jos olemme sitä pyytäneet ja sen saamiseen uskoneet.

      Pyyteet on myös yksi niistä asioista, miksi palaamme fyysiseen kehoon uudelleen ja uudelleen. Jos otetaan esimerkkinä hyvin vanha sielu, joka on jo henkisen tiensä päässä ja vapautumassa jälleensyntymisestä, mutta hänellä olikin joku voimakas halu johonkin, vaikka ferrariin, eikä hän koskaan saanut sitä. Niinpä hänen tulee syntyä tänne vielä kerran, jotta hän voi ferrarinsa saada.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe