Cavalierit ja Exspot

Punkeista eroon

Onko kellään kokemuksia Exspotin käytöstä cavaliereille?
Pitäisi nimittäin saada tehokas punkkien torjunta lääke, koska joka kesä punkkeja on kamalasti. Erään kävelyreissun jälkeen oli punkkeja koiraani tarttunut yli 60. Ja tätä en enää uudestaan haluaisi kokea. Hankittiin exspot valmiiksi, mutta en ole vielä uskaltanut sitä laittaa kun kävin lukemaan muiden koiran omistajien kokemuksia aineesta.
Kovasti mietityttää, että uskallanko cavalleni laittaa kyseistä ainetta, kun niin paljon hurjia juttuja olen lukenut. Haluaisin vain kuulla muiden kokemuksia, hyviä sekä huonoja. Eniten juuri kiinnostaisi, että miten muut cavalierit ovat reagoineet kyseiseen aineeseen
Mietin, että jos alussa laittaisi ensin vaikka vain puolikkaan annoksen ja testaisi siten, että aiheuttaako se kamalaa reaktiota.

1

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -jke-

Yliherkkyydet ovat yksilöllisiä juttuja, etkä voi muita cavaliereja tarkkailemalla tietää onko oma koirasi yliherkkä kyseiselle aineelle. Kokeilemalla se selviää. Eräänä vuonna tilastoitiin yksi yliherkkyystapaus tuhatta myytyä Exspottia kohden, eli aika harvinaisia ovat.

Kokeilemalla se selviää. Laita liuos ja tarkkaile koiraa. Mikäli niitä oireita alkaa ilmestyä niin pese koira SHAMPPOOLLA. Aine kun liukenee koiran turkissa olevaan rasvakerrokseen ja shamppoopesu poistaa rasvakerroksen Exspotteineen. Tavallinen vesipesu ei ainetta vie pois.

Jos koira on yliherkkä juuri Exspotin permetriinille, niin sitten kannattaa koittaa jotain tuotetta, missä vaikuttava aine on eri (Scalibor, Frontline..)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2543
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1808
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1633
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1261
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      988
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      94
      975
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      965
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      884
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      66
      882
    Aihe