Lämmintä 26 varjossa...

pilvi*

Auringossa vielä enemmän,ja vielä kuumenee klo 16 mennessä!

Talviturkki tuli heitettyä Vantaan jokeen,etteivät aivot ylikuumene.

Sisällä koneen ääressä selkiintyy ajatus,vaikkakin juon tässä
Grape Longdrikkiä janooni.

Yllättävän kylmää on tuo virtaava joki,mutta hyvältä tuntui.

Miten vietätte Helluntaita muut?

Onnekseni ei tullut invasiota tänne mökilleni,saan nauttia helteestä puolialastomana:D

12

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Kukkahame*

      Kävelin eilen Vantaanjoen rannassa kävelytietä, ja ihmettelin sen veden väriä.

      Onhan sitä parannettu monesti mutta aina se on sama maitokahvin värinen, sinne kun pitkällä juoksulla kertyy jos mitä.

      Vietän Helluntaita istuen varjon puoleisessa huoneessa ja olen tyytyväinen ettei tarvitse lähteä autolla mihinkään, pitäis käyttää se ensin niin että jäähtyisivät paikat, ratti ja istuin.

      Musta sisus kerää lämpöä liikaa.

      Kunnon kahvit keitin ja pian menen terassille sudokujen pariin, nautin, vaikken päässytkään rantaan niitä täyttelemään.

      Kesällä saa olla kuumiakin päiviä, ei se vapaana olijaa haittaa.

      • pilvi*

        Kun vettä otta kämmeniinsä,on se ihan kirkaan näköistä.Saan kyllä puutarhaletkulla suihkun sadettajasta,joka on myös jokivettä,mutta ei se vilvoita niinkuin uiminen.tin k

        Täällä otetaan Vantaan kaup.puolesta vesinäyte jokivedestä,ja se on ollut uimakelpoista monta vuotta.

        Sisällä on paras olla,ennenkuin totutaan helteisiin.Klo 18 jälkeen varjossa ulkona voi olla helpompaa.

        Eilen saunan jälkeen ,istuin ulkona pitkään ja nautin illan alkaessa viiletä.

        Taidanpa ottaa pienet tuppluurit.


      • *Kukkahame*
        pilvi* kirjoitti:

        Kun vettä otta kämmeniinsä,on se ihan kirkaan näköistä.Saan kyllä puutarhaletkulla suihkun sadettajasta,joka on myös jokivettä,mutta ei se vilvoita niinkuin uiminen.tin k

        Täällä otetaan Vantaan kaup.puolesta vesinäyte jokivedestä,ja se on ollut uimakelpoista monta vuotta.

        Sisällä on paras olla,ennenkuin totutaan helteisiin.Klo 18 jälkeen varjossa ulkona voi olla helpompaa.

        Eilen saunan jälkeen ,istuin ulkona pitkään ja nautin illan alkaessa viiletä.

        Taidanpa ottaa pienet tuppluurit.

        Kyllä uimapaikoille ilmestyy kielto jos veden pöpöt on sitä luokkaa, ainakin kerran oli Tapanilan rannassa kielto mutta se poistettiin kun asiat hoituivat.

        Puhdistamojen ja Silvolan altaan kautta puhdistettuna sitä joi satoja tuhansia ihmisiä.

        Siitähän otettiin juomavesi ennen Päijänne tunnelia, ja myös sen tunnelin huollon aikana.

        Eilen olin Kuninkaan Lohet ravintolan rannassa sitä ihmettelemässä.

        Siinä se kosken kuohuissa olikin se väri niin outo.

        Se näistä vesistä, ja täällä tuoksuu sireeni niin voimakkaasti että siinä jää hajuvedet varjoon, vielä kielot tuossa terassin pöydällä lisäävät tuoksuja, kesää tämä kaikki.


      • Serahviina
        *Kukkahame* kirjoitti:

        Kyllä uimapaikoille ilmestyy kielto jos veden pöpöt on sitä luokkaa, ainakin kerran oli Tapanilan rannassa kielto mutta se poistettiin kun asiat hoituivat.

        Puhdistamojen ja Silvolan altaan kautta puhdistettuna sitä joi satoja tuhansia ihmisiä.

        Siitähän otettiin juomavesi ennen Päijänne tunnelia, ja myös sen tunnelin huollon aikana.

        Eilen olin Kuninkaan Lohet ravintolan rannassa sitä ihmettelemässä.

        Siinä se kosken kuohuissa olikin se väri niin outo.

        Se näistä vesistä, ja täällä tuoksuu sireeni niin voimakkaasti että siinä jää hajuvedet varjoon, vielä kielot tuossa terassin pöydällä lisäävät tuoksuja, kesää tämä kaikki.

        Samoilla alueilla ollaan lukemat ainakin niin väittää.

        Kesällä kuuluukin olla lämmintä, tuntuu vaan näin aikaisessa vaiheessa isolta lukemalta.

        Muistaakseni viime keväänä oli huhti/toukokuun vaihteessa lämpimiä päiviä ja kesäkuu alkoi viileänä ja sateisena, pelkän muistin varassa on, voi olla että joku voi muistaa patemmin.


      • Serahviina kirjoitti:

        Samoilla alueilla ollaan lukemat ainakin niin väittää.

        Kesällä kuuluukin olla lämmintä, tuntuu vaan näin aikaisessa vaiheessa isolta lukemalta.

        Muistaakseni viime keväänä oli huhti/toukokuun vaihteessa lämpimiä päiviä ja kesäkuu alkoi viileänä ja sateisena, pelkän muistin varassa on, voi olla että joku voi muistaa patemmin.

        Varmaan siitäkin vielä nousee.
        Ei auttaisi valittaa, mutta liika on liikaa.
        En ole helteiden ystävä!

        Näin täältä Satakunnasta!


      • pilvi*
        Tellastiina kirjoitti:

        Varmaan siitäkin vielä nousee.
        Ei auttaisi valittaa, mutta liika on liikaa.
        En ole helteiden ystävä!

        Näin täältä Satakunnasta!

        Verannalla 34 ja tuvassa 27,ulkomittari näyttää 15,45 28 astetta täällä Vantaalla,joten ei palella.Iltaa kohden nousee kyllä vielä.

        Itselläni on kostutettu kylpypyyhe lannevaatteena, ja pelkät rintsikat,olo on kuin Havaijilla:)
        Pitäs alkaa keittää lipstikkakeittoa,mutta jätän sen iltaan.Nyt riittää muutama suolainen oliivi.


      • ei kaikki täällä
        pilvi* kirjoitti:

        Verannalla 34 ja tuvassa 27,ulkomittari näyttää 15,45 28 astetta täällä Vantaalla,joten ei palella.Iltaa kohden nousee kyllä vielä.

        Itselläni on kostutettu kylpypyyhe lannevaatteena, ja pelkät rintsikat,olo on kuin Havaijilla:)
        Pitäs alkaa keittää lipstikkakeittoa,mutta jätän sen iltaan.Nyt riittää muutama suolainen oliivi.

        tiedottele noin tarkkaan tekemisiään puolen tunnin tarkkudella


      • Solmu-Elma
        ei kaikki täällä kirjoitti:

        tiedottele noin tarkkaan tekemisiään puolen tunnin tarkkudella

        Jos ei kiinnosta älä kirjoita, sinun tekemisesi eivät minua ainakaan kiinnosta, olet niin hapannaama...ei kaikki täällä...
        Etkä voi vastata kaikkien nimessä, minä ainakaan en ole sinua valtuuttanut.
        I
        I
        I
        Ihanaa että ihmiset juttelee muutakin kuin solvaa!


      • siitä vaan
        ei kaikki täällä kirjoitti:

        tiedottele noin tarkkaan tekemisiään puolen tunnin tarkkudella

        tiedotuksia , kun ei ole ketään puhekumppania, täällä löytyy aina toinen yksinäinen, huomaan.


      • *Kukkahame*
        siitä vaan kirjoitti:

        tiedotuksia , kun ei ole ketään puhekumppania, täällä löytyy aina toinen yksinäinen, huomaan.

        Minustakin söpöä saada jutustella huoletonta, näin kuuma sää ettei ulos ole asiaa lainkaan.

        Parempi täällä sisätiloissa ja viilentäjä pienellä antaa siedettävän olon, tässä iässä kun on varottavan tuollaista kuumuutta, ainakin meidän pohjoismaalaisten.

        Join tuossa ulkona varjon alla kahvia ja täällä sisällä oli kuin synnin päästö tuo raikas ilma!

        Täällä ainakaan ei edes tuule, on sen verran suojaisa tuo sireeniaita.

        Nyt on sitten kesä tullut ja jo alkuviikosta ennustettiin viilenevää, no ei se ainakaan mukavaa jos sateet alkaa.


        Parempi kesällä lämmin.


      • Apuaaa....
        *Kukkahame* kirjoitti:

        Minustakin söpöä saada jutustella huoletonta, näin kuuma sää ettei ulos ole asiaa lainkaan.

        Parempi täällä sisätiloissa ja viilentäjä pienellä antaa siedettävän olon, tässä iässä kun on varottavan tuollaista kuumuutta, ainakin meidän pohjoismaalaisten.

        Join tuossa ulkona varjon alla kahvia ja täällä sisällä oli kuin synnin päästö tuo raikas ilma!

        Täällä ainakaan ei edes tuule, on sen verran suojaisa tuo sireeniaita.

        Nyt on sitten kesä tullut ja jo alkuviikosta ennustettiin viilenevää, no ei se ainakaan mukavaa jos sateet alkaa.


        Parempi kesällä lämmin.

        Kuumassa suihkussa pistäytyminen auttaa, ja sitten vain ohutta vaatetta päälle.

        Kävin ensin kylmässä, mutta se on epämukava.


      • Se joki virtaa savisessa maastossa, siitä osa väristä.
        Tähän aikaan vuodesta lienee siitepöly suurin värjääjä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe