Lämmintä 26 varjossa...

pilvi*

Auringossa vielä enemmän,ja vielä kuumenee klo 16 mennessä!

Talviturkki tuli heitettyä Vantaan jokeen,etteivät aivot ylikuumene.

Sisällä koneen ääressä selkiintyy ajatus,vaikkakin juon tässä
Grape Longdrikkiä janooni.

Yllättävän kylmää on tuo virtaava joki,mutta hyvältä tuntui.

Miten vietätte Helluntaita muut?

Onnekseni ei tullut invasiota tänne mökilleni,saan nauttia helteestä puolialastomana:D

12

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Kukkahame*

      Kävelin eilen Vantaanjoen rannassa kävelytietä, ja ihmettelin sen veden väriä.

      Onhan sitä parannettu monesti mutta aina se on sama maitokahvin värinen, sinne kun pitkällä juoksulla kertyy jos mitä.

      Vietän Helluntaita istuen varjon puoleisessa huoneessa ja olen tyytyväinen ettei tarvitse lähteä autolla mihinkään, pitäis käyttää se ensin niin että jäähtyisivät paikat, ratti ja istuin.

      Musta sisus kerää lämpöä liikaa.

      Kunnon kahvit keitin ja pian menen terassille sudokujen pariin, nautin, vaikken päässytkään rantaan niitä täyttelemään.

      Kesällä saa olla kuumiakin päiviä, ei se vapaana olijaa haittaa.

      • pilvi*

        Kun vettä otta kämmeniinsä,on se ihan kirkaan näköistä.Saan kyllä puutarhaletkulla suihkun sadettajasta,joka on myös jokivettä,mutta ei se vilvoita niinkuin uiminen.tin k

        Täällä otetaan Vantaan kaup.puolesta vesinäyte jokivedestä,ja se on ollut uimakelpoista monta vuotta.

        Sisällä on paras olla,ennenkuin totutaan helteisiin.Klo 18 jälkeen varjossa ulkona voi olla helpompaa.

        Eilen saunan jälkeen ,istuin ulkona pitkään ja nautin illan alkaessa viiletä.

        Taidanpa ottaa pienet tuppluurit.


      • *Kukkahame*
        pilvi* kirjoitti:

        Kun vettä otta kämmeniinsä,on se ihan kirkaan näköistä.Saan kyllä puutarhaletkulla suihkun sadettajasta,joka on myös jokivettä,mutta ei se vilvoita niinkuin uiminen.tin k

        Täällä otetaan Vantaan kaup.puolesta vesinäyte jokivedestä,ja se on ollut uimakelpoista monta vuotta.

        Sisällä on paras olla,ennenkuin totutaan helteisiin.Klo 18 jälkeen varjossa ulkona voi olla helpompaa.

        Eilen saunan jälkeen ,istuin ulkona pitkään ja nautin illan alkaessa viiletä.

        Taidanpa ottaa pienet tuppluurit.

        Kyllä uimapaikoille ilmestyy kielto jos veden pöpöt on sitä luokkaa, ainakin kerran oli Tapanilan rannassa kielto mutta se poistettiin kun asiat hoituivat.

        Puhdistamojen ja Silvolan altaan kautta puhdistettuna sitä joi satoja tuhansia ihmisiä.

        Siitähän otettiin juomavesi ennen Päijänne tunnelia, ja myös sen tunnelin huollon aikana.

        Eilen olin Kuninkaan Lohet ravintolan rannassa sitä ihmettelemässä.

        Siinä se kosken kuohuissa olikin se väri niin outo.

        Se näistä vesistä, ja täällä tuoksuu sireeni niin voimakkaasti että siinä jää hajuvedet varjoon, vielä kielot tuossa terassin pöydällä lisäävät tuoksuja, kesää tämä kaikki.


      • Serahviina
        *Kukkahame* kirjoitti:

        Kyllä uimapaikoille ilmestyy kielto jos veden pöpöt on sitä luokkaa, ainakin kerran oli Tapanilan rannassa kielto mutta se poistettiin kun asiat hoituivat.

        Puhdistamojen ja Silvolan altaan kautta puhdistettuna sitä joi satoja tuhansia ihmisiä.

        Siitähän otettiin juomavesi ennen Päijänne tunnelia, ja myös sen tunnelin huollon aikana.

        Eilen olin Kuninkaan Lohet ravintolan rannassa sitä ihmettelemässä.

        Siinä se kosken kuohuissa olikin se väri niin outo.

        Se näistä vesistä, ja täällä tuoksuu sireeni niin voimakkaasti että siinä jää hajuvedet varjoon, vielä kielot tuossa terassin pöydällä lisäävät tuoksuja, kesää tämä kaikki.

        Samoilla alueilla ollaan lukemat ainakin niin väittää.

        Kesällä kuuluukin olla lämmintä, tuntuu vaan näin aikaisessa vaiheessa isolta lukemalta.

        Muistaakseni viime keväänä oli huhti/toukokuun vaihteessa lämpimiä päiviä ja kesäkuu alkoi viileänä ja sateisena, pelkän muistin varassa on, voi olla että joku voi muistaa patemmin.


      • Serahviina kirjoitti:

        Samoilla alueilla ollaan lukemat ainakin niin väittää.

        Kesällä kuuluukin olla lämmintä, tuntuu vaan näin aikaisessa vaiheessa isolta lukemalta.

        Muistaakseni viime keväänä oli huhti/toukokuun vaihteessa lämpimiä päiviä ja kesäkuu alkoi viileänä ja sateisena, pelkän muistin varassa on, voi olla että joku voi muistaa patemmin.

        Varmaan siitäkin vielä nousee.
        Ei auttaisi valittaa, mutta liika on liikaa.
        En ole helteiden ystävä!

        Näin täältä Satakunnasta!


      • pilvi*
        Tellastiina kirjoitti:

        Varmaan siitäkin vielä nousee.
        Ei auttaisi valittaa, mutta liika on liikaa.
        En ole helteiden ystävä!

        Näin täältä Satakunnasta!

        Verannalla 34 ja tuvassa 27,ulkomittari näyttää 15,45 28 astetta täällä Vantaalla,joten ei palella.Iltaa kohden nousee kyllä vielä.

        Itselläni on kostutettu kylpypyyhe lannevaatteena, ja pelkät rintsikat,olo on kuin Havaijilla:)
        Pitäs alkaa keittää lipstikkakeittoa,mutta jätän sen iltaan.Nyt riittää muutama suolainen oliivi.


      • ei kaikki täällä
        pilvi* kirjoitti:

        Verannalla 34 ja tuvassa 27,ulkomittari näyttää 15,45 28 astetta täällä Vantaalla,joten ei palella.Iltaa kohden nousee kyllä vielä.

        Itselläni on kostutettu kylpypyyhe lannevaatteena, ja pelkät rintsikat,olo on kuin Havaijilla:)
        Pitäs alkaa keittää lipstikkakeittoa,mutta jätän sen iltaan.Nyt riittää muutama suolainen oliivi.

        tiedottele noin tarkkaan tekemisiään puolen tunnin tarkkudella


      • Solmu-Elma
        ei kaikki täällä kirjoitti:

        tiedottele noin tarkkaan tekemisiään puolen tunnin tarkkudella

        Jos ei kiinnosta älä kirjoita, sinun tekemisesi eivät minua ainakaan kiinnosta, olet niin hapannaama...ei kaikki täällä...
        Etkä voi vastata kaikkien nimessä, minä ainakaan en ole sinua valtuuttanut.
        I
        I
        I
        Ihanaa että ihmiset juttelee muutakin kuin solvaa!


      • siitä vaan
        ei kaikki täällä kirjoitti:

        tiedottele noin tarkkaan tekemisiään puolen tunnin tarkkudella

        tiedotuksia , kun ei ole ketään puhekumppania, täällä löytyy aina toinen yksinäinen, huomaan.


      • *Kukkahame*
        siitä vaan kirjoitti:

        tiedotuksia , kun ei ole ketään puhekumppania, täällä löytyy aina toinen yksinäinen, huomaan.

        Minustakin söpöä saada jutustella huoletonta, näin kuuma sää ettei ulos ole asiaa lainkaan.

        Parempi täällä sisätiloissa ja viilentäjä pienellä antaa siedettävän olon, tässä iässä kun on varottavan tuollaista kuumuutta, ainakin meidän pohjoismaalaisten.

        Join tuossa ulkona varjon alla kahvia ja täällä sisällä oli kuin synnin päästö tuo raikas ilma!

        Täällä ainakaan ei edes tuule, on sen verran suojaisa tuo sireeniaita.

        Nyt on sitten kesä tullut ja jo alkuviikosta ennustettiin viilenevää, no ei se ainakaan mukavaa jos sateet alkaa.


        Parempi kesällä lämmin.


      • Apuaaa....
        *Kukkahame* kirjoitti:

        Minustakin söpöä saada jutustella huoletonta, näin kuuma sää ettei ulos ole asiaa lainkaan.

        Parempi täällä sisätiloissa ja viilentäjä pienellä antaa siedettävän olon, tässä iässä kun on varottavan tuollaista kuumuutta, ainakin meidän pohjoismaalaisten.

        Join tuossa ulkona varjon alla kahvia ja täällä sisällä oli kuin synnin päästö tuo raikas ilma!

        Täällä ainakaan ei edes tuule, on sen verran suojaisa tuo sireeniaita.

        Nyt on sitten kesä tullut ja jo alkuviikosta ennustettiin viilenevää, no ei se ainakaan mukavaa jos sateet alkaa.


        Parempi kesällä lämmin.

        Kuumassa suihkussa pistäytyminen auttaa, ja sitten vain ohutta vaatetta päälle.

        Kävin ensin kylmässä, mutta se on epämukava.


      • Se joki virtaa savisessa maastossa, siitä osa väristä.
        Tähän aikaan vuodesta lienee siitepöly suurin värjääjä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe