Etsin töitä ihan miltä alalta tahansa ja ihan mistä päin mailmaa tahansa.
Jos työ jostain muualta kuin Kajaanin läheltä, niin mielummin kokopäivätyötä (~8h/päivä & 5 päivää/ viikko), mutta ei ole este jos ei ole kokopäivätyö.
Olen valmis muuttamaan työn perässä, lähtövalmius 2h.
Ammattinimike:
Turvallisuusvalvoja
Luvat:
ABC- kortti
Järjestyksenvalvoja
Vartija
Ensiapu 1
Voimankäyttö koulutus (TKP, Kaasusumutun)
Muu:
Fyysinen kunto on 1- luokkaa
Suomenkieli on äidinkieleni
Englannin osaaminen on hyvä
Ruotsinkielitaito on tässä "jag"
Työn ei tarvitse olla turvallisuusalaan liittyvää, kaikki käy.
Jos keksit tarvetta minulle, niin jätä kontakti.
Monitoimimies: mitä vaan, missä vaan.
3
250
Vastaukset
Jos pestaat minut 7 päivän sisällä, niin saat 5% alennuksen alaavastaavasta normaalista tuntipalkasta.
(03.06.2009 - 10.06.2009)- mummeli48
Olis polttopuun karsimista ja kasaamista ainakin.
Keski-Suomessa. mummeli48 kirjoitti:
Olis polttopuun karsimista ja kasaamista ainakin.
Keski-Suomessa.Voisitko antaa Esim. sähköposti soitteen, puhelin numeron tai muun, jotta voisin kysyä tarkempia tietoja.
esim.
- Palkka, työaika (__€/h, _h/päivä, _päivää/viikko)
- Osoite
- töiden aloitus päivä (itse voin aloittaa ~1-2 viikon kuluttua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2512933Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432882- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651709