koko elämäni kaikki miehet olleet yksiä sikoja ja aina niitä imen puoleeni ja sitten paljastuu taas yksi sika...aina samaa ...mikä mussa on vikana vaikka olen kaunis ja viehättävä niin aina saan osakseni kärsimystä...ikäänkuin pinta olis jonkin mitta...eli kukaan ei katso sisimpään vain ulkokuoreen. Vihaan olla nukke ja kun en enää ole en ole mitään. Vihaan miehiä kaikki ovat samaa sontakasaa.
vihaan miehiä
59
475
Vastaukset
- pelkään
niitä
- ainakin luulen
siis miehissä.
- niitä olis
kerrohan taikka anna jonkilnlainen opaskartta:
En ole aloittaja. - yleensä
niitä olis kirjoitti:
kerrohan taikka anna jonkilnlainen opaskartta:
En ole aloittaja.häissä, hautajaisissa ym. perhejuhlissa.
- sontakasa
Provo = mielenkiintoinen , minä taas "harrastan" mielenkiintoisia (rikkaita)
naisia . Joten molemmilla lienee makunsa.- enemmän
rakkaista kuin rikkaista - sellaisista joilla riittää huumorintajua rakentaa
portaat "huvin vuoksi ei minnekään" - kawe
enemmän kirjoitti:
rakkaista kuin rikkaista - sellaisista joilla riittää huumorintajua rakentaa
portaat "huvin vuoksi ei minnekään"mieltä. Huumori on kuin suklaa se auttaa ja lohduttaa tai miten vaan.
Ne portaat on tehty rakkaudella, yhteisistä mukavista asioista, ja jostain ilmaan jäävästä harsomaisesta unelmasta, sinne portaiden yläpäähän.........
*Aloittajalle, viha on epäterveellistä......... - jolle vastasit
kawe kirjoitti:
mieltä. Huumori on kuin suklaa se auttaa ja lohduttaa tai miten vaan.
Ne portaat on tehty rakkaudella, yhteisistä mukavista asioista, ja jostain ilmaan jäävästä harsomaisesta unelmasta, sinne portaiden yläpäähän.........
*Aloittajalle, viha on epäterveellistä.........ei ollut aloittaja vaan minä joku muu:)
- et kohdistanut
kawe kirjoitti:
mieltä. Huumori on kuin suklaa se auttaa ja lohduttaa tai miten vaan.
*Aloittajalle, viha on epäterveellistä.........viha-aihettasi suoraan aloittajalle?
- Drosera intermedia
vähän väsyttämällä pitää mielenkiintosi kohdetta. Niinhän isot kalatkin saadaan saaliiksi väsyttämällä.
Esittele ensin ajatuksiasi ja luonnettasi, jos ne miellyttävät miestä, niin ei hän halua niin nopeasti päästää sinusta irti kuin jos räväytät heti kaikki anatomiset avusi miehelle, niin mies voi kyllästyä nopeasti.
Mies on luonnostaan kuitenkin "metsästäjä". Mitä haasteellisempi nainen, sen parempi. Oletko esim. takertuja? Moni mies ei pidä siitä että häneltä kysellään liikaa menemisistä ym. ainakaan jos ollaan vain seurustelutasolla.
Vaikka kuinka olisi pää pilvissä ja umpirakastunut, niin yritä pitää itsesi kurissa. Jos pelkäät että mies ei jaksa odottaa, varsinkin jos hän vonkaa koko ajan, niin melko varmasti kyseessä on pelkkä pelimies jossa ei ole mitään menetetävää.
Ja kannataako koko ajan olla etsimässä jotakuta? Olen huomannut että kun on pitkään "seurustellut" itsensä kanssa, siis on itsensä paras ystävä, alkaa tulla sellaisia tunteita pintaan, joita haluaisi jakaa jonkun toisen kanssa.
Mutta vaistot kannattaa pitää herkkinä, siis siten että miettii tarkkaan kuka on niiden tunteiden arvoinen...
Tässä nyt jotain omia mietteitäni. En tiedä toimivatko, mutta ainahan voi kokeilla:)- itken yksin
siinäpä se kun ei ole enää anatomiat vain tutustumisvaihe ilman seksiä niin jo alkaa ukot oleen kuumana ja mua ällöttää että ei kukaan halua tutustua päähän vaan toiseenpäähän ja pakko laittaa poikki kaikki kun ei enää huvita.
Jos ennen olin sellainen ja enää en niin kaikki kakkapäät on kimpussa ja sanoppa niille ei niin alkaa kauhea haukkuminen ja ne saa sairaita mustiskohtauksia...vaikka suhde ois vasta alussa, että onko mulla toinen ja en enää ees jaksa ketään miestä kattoa. Menee mielenkiinto heti kun ei saa olla kunnon ystävä vaan vaaditaan muuta...
sitten noi vanhat ex mieskamut ei pääse tosta yhestä irti tulee viestiä pitkin yötä kapakoista ja ite aikoinaan petti kuulemma siitä syystä että kuiteskin minä vielä niin teen... - ihmisiä.
itken yksin kirjoitti:
siinäpä se kun ei ole enää anatomiat vain tutustumisvaihe ilman seksiä niin jo alkaa ukot oleen kuumana ja mua ällöttää että ei kukaan halua tutustua päähän vaan toiseenpäähän ja pakko laittaa poikki kaikki kun ei enää huvita.
Jos ennen olin sellainen ja enää en niin kaikki kakkapäät on kimpussa ja sanoppa niille ei niin alkaa kauhea haukkuminen ja ne saa sairaita mustiskohtauksia...vaikka suhde ois vasta alussa, että onko mulla toinen ja en enää ees jaksa ketään miestä kattoa. Menee mielenkiinto heti kun ei saa olla kunnon ystävä vaan vaaditaan muuta...
sitten noi vanhat ex mieskamut ei pääse tosta yhestä irti tulee viestiä pitkin yötä kapakoista ja ite aikoinaan petti kuulemma siitä syystä että kuiteskin minä vielä niin teen...Joistakin pidän enemmän, joistakin vähemmän.
Yhtä ihmistä rakastan.
Viha syö ihmistä sisältä, katkeroittaa, vahingoittaa.
Rumentaa ihmistä, kun hymy näkyy naamalla kovin harvoin. - Yksin itken
ihmisiä. kirjoitti:
Joistakin pidän enemmän, joistakin vähemmän.
Yhtä ihmistä rakastan.
Viha syö ihmistä sisältä, katkeroittaa, vahingoittaa.
Rumentaa ihmistä, kun hymy näkyy naamalla kovin harvoin.vaikka vihaan silti suu hymyilee ja kukaan ei mitään arvaa.Sydän särkee vaan ...
- lohduttaa,
Yksin itken kirjoitti:
vaikka vihaan silti suu hymyilee ja kukaan ei mitään arvaa.Sydän särkee vaan ...
ainakin minua. Toivon Sinulle samaa!
Joka kyynel helpottaa sydämen suruja.
Jokainen kai vihaa joskus.
Kunhan ei siihen jää rypemään, itselle se on pahinta. - sinä***
itken yksin kirjoitti:
sitten noi vanhat ex mieskamut ei pääse tosta yhestä irti tulee viestiä pitkin yötä kapakoista ja ite aikoinaan petti kuulemma siitä syystä että kuiteskin minä vielä niin teen...vaan mistä on kysymys ?
Vai kirjoitteletkos ihan jotain muuta onnellinen sinisilminesi?
- sitä vielä
tässä iässäkin nukkeja?
Näitä vastaavia provoja tulee aina viikottain, milloin on kyseessä mies, milloin nainen, mutta antaa tulla vaan.- kaikenlaisia.
Voihan olla räsynukkekin, tai kädetön ja jalaton nukke:/Ei nuken tarvitse olla täydellisen kaunis.
- Erästarina
Ystävättäreni on monen miehen mielestä kaunis, joistakin jopa näyttävä paksuine vaaleine hiuksineen ja selkeine kasvonpiirteineen. Hänellä on ollut pari vakavaa ja pitkää parisuhdetta ja kummassakin miehet ovat osoittautuneet todella sikaakin inhottavammaksi. Me vierestä seuraajat olemme nähneet näiden miesten paskamaisuuden paljon aikaisemmin kuin tämä nainen, joka ei ottanut kuuleviin korviinsakaan epäilyjä tms. koska oli niin "rakastunut". Miehet kohtelivat häntä kuin kynnysmattoa ja käyttivät myös taloudellisesti hyväksi; nainen ei uskonut, vaan luuli ja kai toivoi, että miehet muuttuisivat. Mihinkä ne muuttuisivat, kun on hanhi, jota lypsää ja joka tottelee jokaiste vinkkiä tai määräystä.
Tarinan ydin on siinä, ettei tämä nainen arvosta itseään parisuhteessa yhtään; häntä saa kohdella miten vain; hänhän on se hyvis. Tämä nainen myös vetää puoleensa näitä renttuja; ehkä hekin tunnistavat tietyn naistyypin. Nainen on korkeakoulutettu ja esimiesasemassa työssään mutta parisuhderintamalla ei tämä oppi näy mitenkään. TÄllä hetkellä hän on yksinhuoltaja, kunta maksaa elatusmaksua kun miestä ei kiinnosta, lapsenhoito asiat rassaavat kun mies ei (tietenkään) osallistu arkielämään mitenkään jne. Uskon ja itse asiassa tiedänkin, ettei tämä nainen ole ottanut opikseen eikä opi virheistään. Hän kun on niin herkkä ja rakastuu aina niin tulisesti (muka) ,ettei siinä ajatella huomista saatikka muutakaan tulevaisuutta.- ????????
usein valehtelee,että ovat eroamassa ja kun nainen rakastuu,sitten sanovat että ei nyt ihan vielä eroa.
Näitä tapauksia paljon ja sitten syyteytään naista,vaikka mieshän tässä on se syyllinen.
Valehtelee vaimolle ja toiselle naiselle,kukaan toinen nainen ei ole ilkeä tahallaan.
Ovat ollett liian hyväuskosia miehen suhteen,ja mies pääsee kuin koira veräjästä?
- piireissä?
On viihdepaikkana Bubit.
Pitää liikkua oikeissa PIIREISSÄ, jossa on Fiksuja ihmisiä. Jotka osaavat käyttäytyä sosiaalisesti.
Seura tekee kaltaisekseen?- piireissä?
Kysymys Oli tarkoitettu ALOITTAJALLE
- Itse Liikut
piireissä? kirjoitti:
Kysymys Oli tarkoitettu ALOITTAJALLE
vai oikein hienoissa piireissä ja seura tekee kaltaisekseen? Taidat olla oikea seurapiirien sydän? Omasta Mielestäs.
- katsos kun
Vika on sussa, ei puolessa ihmiskuntaa. Todennäköisesti sussa ei ole mitään, minkä takia kukaan normimies kiinnostuis susta, keräät siis pikapanon puutteessa olevia luusereita ympärilles.
- teitä
arvostelijoita
Pidätkö itseäsi kovinkin paljon parempana ihmisenä kuin muita? - ulgopuolinen
Olipa typerä vastaus ap:lle.
Mistä tiedät "mitä hänessä on" ja edes miltä hän näyttää? Tyhmänä suomijunttina käytät vielä termiä "todennäköisesti" vaikket edes tunne koko ihmistä.
Eikä ap. edes puhunu mistään pikapanoista; taidat puhua omista kokemuksista ja purkaa turhaumias sen takia toiseen? ulgopuolinen kirjoitti:
Olipa typerä vastaus ap:lle.
Mistä tiedät "mitä hänessä on" ja edes miltä hän näyttää? Tyhmänä suomijunttina käytät vielä termiä "todennäköisesti" vaikket edes tunne koko ihmistä.
Eikä ap. edes puhunu mistään pikapanoista; taidat puhua omista kokemuksista ja purkaa turhaumias sen takia toiseen?Vihaan miehiä kaikki ovat samaa sontakasaa.
ja kaikki on ?
Tyhmänä suomijunttina käytät vielä termiä "todennäköisesti" vaikket edes tunne koko ihmistä.
kenet sinä tunnet tästä ketjusta?
ehkä sun wastaus oli wielä typerämpi?
waiko olet itse aloittaja?- ulgopuolinen
A.DONIS kirjoitti:
Vihaan miehiä kaikki ovat samaa sontakasaa.
ja kaikki on ?
Tyhmänä suomijunttina käytät vielä termiä "todennäköisesti" vaikket edes tunne koko ihmistä.
kenet sinä tunnet tästä ketjusta?
ehkä sun wastaus oli wielä typerämpi?
waiko olet itse aloittaja?En ymmärrää logiikkaasi - en väittänytkään tuntevani ketään tästä viestiketjusta; minulla ei ole tapana olettaa viestiketjuissa tietäväni millainen tai minkä näköinen joku ihminen on.
Väitinkö niin vastauksessani?
Väitellään nyt sitten - oma vastauksesi oli typeryyden, epäloogisuuden ja tyhmän huumorin (kaksois-weet) huippu :))
- k/k
Aina kun ei oikein tierä onko tulossa vai menossa ja kuka oikein on,nyt kun laitot äijät paikoilleen mullakin on rauhallisempi yöuni,tietää ainakin mihin porukkaan kuuluu.
Naisii vaivaa kans sama vika et katellaan vaa ulkomuotoo,ja yritetää hyötyy siitä.
mä kun tuun avaimet kilisten pihalle ei naiset haluu minuun tutustuu vaan ne alkaa luettelemaan tekemättömii hommii.
Musta on aika törkeetä talkkarin hyväks käyttöö et aina vaan yritetää hyötyy sen tapaamisesta.- henri|
kun ulkonäkö antaa suojaa joutumasta luuseriksi.
- henri|
henri| kirjoitti:
kasaksi, meinas ihan unohtua.
- talkkari..
Mistähän johtuu että meidän pihan talkkari hän niinku aivan unohtaa mitä hänellä piti olla mukana tullessaan avittamaan. Onko se minun siniset silmät vai kaunis käytös. ?
- näkökulma neutraali
kun talkkarin näkee on muistuttettava talkkaria kiitoksella siitä miksi se avaimia kilistelee kuin jäätelöauto: ei kun korjaamaan ja kirjaamaan ja talkkarin pomo viheltelee innoissaan: kilikali sanoo kassa.
näkökulma neutraali kirjoitti:
kun talkkarin näkee on muistuttettava talkkaria kiitoksella siitä miksi se avaimia kilistelee kuin jäätelöauto: ei kun korjaamaan ja kirjaamaan ja talkkarin pomo viheltelee innoissaan: kilikali sanoo kassa.
nois talois on yleensä könttä summa joka kuukaurelle,laskutushommia on harvassa.
pikkasen yleistäen kaik mitä ei jouru tekemään tuo rahaa kassaan,ymmärsiks miks talkkarit on loiva liikkeisiä.?talkkari.. kirjoitti:
Mistähän johtuu että meidän pihan talkkari hän niinku aivan unohtaa mitä hänellä piti olla mukana tullessaan avittamaan. Onko se minun siniset silmät vai kaunis käytös. ?
kaikkinainen silmien räpytys ja keikistely on jyrkästi kielletty,niinkuin joskus linjaautois oli kuski jätettävä rauhaan.
henri| kirjoitti:
suojaa kaikkinaisilta kiusauksilta vaik täs iäs toi henki on vahva ja liha heikko,joskus oli toisinpäin.
- särö luottamuksessa
koti-kiusattu kirjoitti:
nois talois on yleensä könttä summa joka kuukaurelle,laskutushommia on harvassa.
pikkasen yleistäen kaik mitä ei jouru tekemään tuo rahaa kassaan,ymmärsiks miks talkkarit on loiva liikkeisiä.?omaani. Sen loivat liikkeet vei mun edellisiltä asukkailtaostamani pesukoneen kämpästä ennen ku ehdin edes muuttaa sinne. Vain saviset saappaan jäljet ja iso musta kaareva juormu lattiassa. Tuskinpa tulen etiäpäinkään näkemään häntä. Suorastaan pelottaa että tulisi tarve kutsua hänet hätiin.
särö luottamuksessa kirjoitti:
omaani. Sen loivat liikkeet vei mun edellisiltä asukkailtaostamani pesukoneen kämpästä ennen ku ehdin edes muuttaa sinne. Vain saviset saappaan jäljet ja iso musta kaareva juormu lattiassa. Tuskinpa tulen etiäpäinkään näkemään häntä. Suorastaan pelottaa että tulisi tarve kutsua hänet hätiin.
sanan mukasesti pihalla,tarkenna vähän.
- luottamus säröllä
koti-kiusattu kirjoitti:
sanan mukasesti pihalla,tarkenna vähän.
sinua koske. Mulla kävi vain huomo tuuri.
luottamus säröllä kirjoitti:
sinua koske. Mulla kävi vain huomo tuuri.
talkkari varastanut pesukoneesi? sitäkö tarkoitit?
- talkkari..
koti-kiusattu kirjoitti:
ainakaan kerralla veisi. Hakis osan kerrallaan :)
- luottamus säröllä
koti-kiusattu kirjoitti:
vain hän itse. Joka tapauksessa isännöitsija ilmaisi sähköpostissaan Huoltoyhtiön korvaavan minulle menettämäni summan. Koneen myynyt henkilö nosti asiasta rähäkän. Itse ajattelen sen kohtalonsormeksi: varoitus merkki.
- toinen sinisilmä
koti-kiusattu kirjoitti:
kaikkinainen silmien räpytys ja keikistely on jyrkästi kielletty,niinkuin joskus linjaautois oli kuski jätettävä rauhaan.
ihaanaat sinisilmuset, oikein tähtisilmuset tällä talkkarilla. Pitkät ihanat tummat ripset, vooiih.... Niillä kun räpsyttelee, niin joh...;)) koskaan en ihan hetkessä eroon pääse...aina jäädään pitksukelle jutskaa kun kohdataan...(ihastunut talkkariin: tähtisimmuihin:)) Naimisissa ollaan molemmat, ja pitkään. Harmitonta flirttiä vaan...)))tai....jotain...kröhmm...
- hande
ei muu, kuin se yksi mielessä...
- hande
Sitä yhtä. Minkälainen se on? Niin kuin en tietäsi:))
Järjestä viis, saati tunteista.
Siinähän se saapi sivussa antajakin... - minun mies ajattelee
kyllä ainakin useimmin kalapyydyksiä ja kalasaaliita, koukkuja ja kaikkee...sen semmoista kalastukseen liittyvää, enemmän kuin minua;))
ei auta vaikka kuinka kauniiksi itseni laitan, uuden kesämekon kukallisen päälleni puen, piirakat paistan...hellin ja hoivaan. Hipsutan ja hapsutan....pyörin ja hyörin, häärin ja käärin....sitten vasta kun viikoksi pois luontaan hänen lähden (siis minkätähden?)....niin johan kultamurustaan taas hellin sanoin luokseen illan hämärtyessä lempein sanoin kutsuu ja kauneimmat laulut epävireisesti (nuotin vierestä tosin)laulaa;)) ja vain minulle. Sydämestään laulaa...että; onnenpoika...onnenpoika....
- et oo
yksin murheinesi.....samaa kokenut
- yksin itken
siis se mitä ajoin takaa on tämä...minulla olis miehiä mutta imen puoleeni kaikkia pimeitä netistä ja livestä.erään kanssa oltiin 2½v ja hän sai milloin raivarin tyttären miehestä ja turpaan tuli vaikka ostin vain lahjan.Erottiin 30 kertaa ja taas viime viikolla hän kosi vaikka ollaan erottu että tekee mitä vaan jos saa mut takas antaa puolivaltakuntaa.Sitten seuraavana päivänä viesti lähen 2pv ryyppyreissulle. Kissa hiiri leikki jatkunut vuosia.
minä en saa käydä kapakassa koska mies sairaan mustis. Mies käy joka toinenviikonloppu. Vaikka ollaan erottu ½v sitten jatkuva pommitus perään...Sitten toinen tapaus valitti että kukaan nainen ei huoli ei huoli ja minä olin siinä et säkään mua huoli et huoli tätätttäääät sitä valitusta joka kerta kun tavattiin...olihan se pakko sit jättää...
seuraava oli että jos et mee hänen kaa naimisiin meen es akan ja kun meni ex akan niin sekin itkee perään että hullu mies minkä tein sua rakastan ja ex otin lähe laivalle hänen kaa ym...kunnes en enää vastannut mihinkään ja pääsin eroon (toivottavasti)- hyviin törmäillyt
tietämättäsi juuri niitä vääriä miehiä. Sinä olet kuitenkin aina toisena osapuolena näissä parinmuodostuksissa. Ehkä pyöräsi ajautuvat aina vanhoihin ajouriin. Joskus ihminen jää jumiin johonkin toimintatapaan, josta seuraa pelkkää harmia. Muuta toimintatapojasi ja arviointitapaasi, myös tapaasi keskustella. Tietynlaiset aiheet, heitot ja huumori purevat tietynlaisiin miehiin. Muuta toimintatapojasi.
Oletko tutkaillut niitä miehiä, joita et yleensä edes huomaa, tai joita et uskalla lähestyä? Löydä jokin harrastus, joka ei ole tullut ennen mieleesikään. Sen parissa voit kohdata miehiä, jollaisiin et ole ennen törmännyt. Lähde vaikka taidekurssille, kiinaa opiskelemaan tai joogaamaan.
Itse en ole joutunut tekemisiin kovin huonojen miesten kanssa. Kartan mustasukkaisia, machoilevia öykkäreitä ja liian juoppoja miehiä. Merkkejä niistä näkee, vaikka ihminen esittääkin aina suhteen alussa parempaa minäänsä. Kannattaa yrittää pitää järki mukana, vaikka rakkaus sokaisee.
- voit vihata
miehiä?
Kaikkia.- ikäisiäni
Helposti!
Jäljelle jäävät vain 20 vuotta nuoremmat eloisat, timmit, hauskat nuoret miehet. Tai ikäiseni huolitellut, hoikat, fiksut naiset.
- Enkeli-trio
ei nimittäi meijä ikäsist naisist kyl nukei löyry.
Jaa,no,Helena Lindgren ehkä vois sanoo itteäs nukeks.
Hän on kaunis mummi. - mies pian 60
Esittämäsi vuodatuksen on moni nainen osannut purkaa jo 3-kymppisenä ulos, kun vihdoin ovat huomanneet, että romanttisten lukemistojen pilvilinnoissa on lähinnä vain sellaisia unelmamiehiä, joita tosielämässä ei kukaan koskaan saata kohdata.
Ainahan voi toivoa ihmettä omalle kohdalleen osuvaksi, vaan muualta kuin sontakasasta tulevia miehiä on äärimmäisen vähän, ja näistä useimmat kotoisin ulkomailta. Realismin tajun säilyttävä nainen ei hairahdu kuvittelemaan miestä, josta olisi kunnon kumppaniksi naiselle. Eivät miehet osaa kuunnella, eivät ole kiinnostuneita naisen ajatuksista, toiveista, peloista, iloista, suruista, eivät osaa lohduttaa, eivät kannustaa, eivät elää arkea yhdessä naisen kanssa, eivät osaa hellyyttä, eivät huolehtimista, eivätkä osaa pitä huolta edes itsestään. Näin se vaan on, ja hyväksyttävä tämä surkea tilanne.- Meriläinen
hymyilemättä kun sun vastauksias luen.
Herätät ajatuksia, en tiedä onko se sun tarkoitukseskin.
Mulle vaan tuli mieleen ettei kukaan ihminen voi toiselle onnea antaakaan, kamala ajatus jo sinänsä. Jos joku tukeutuis muhun ajatellen että minä olen onnen tuoja. Tai vastaavasti ajattelisin ite että ompa tuolla upea mies, sen kun saisin niin olisin onnellinen, mutta kun se lähtis tai kuolis siinä menis onni mukana, en vois enää olla kun onneton. HUH HUH
Miehet ei todellakaan kuuntele naista, se on tullut monta kertaa todennettua.
Nainenhan on vaan nainen.
Naisen pitää itse huolehtia itsestään, olla vastuussa itsestään, muuten saa itkeä.
Yleensä miehet haluaa naisen joka; pitää huolta miehestä, laittaa ruokaa ja palvelee hyvän näköisenä minihameessa, aivottoman tietysti jota saa kohdella kuin lasta.
Mies tykkää aina olla oikeassa naisen asioissa, vaikka oma elämä olis päin peetä.
Ja kaikille tosikoille, kirjoitin tämän kaiken naurussa suin mutta totta toinen puoli.
Olen harkinnut mielessäni heittäytyisinkö provokirjoittelijaksi, olisiko se hauskaa vaihteeksi ;D)) - Siperian unikko
"muualta kuin sontakasasta tulevia miehiä on äärimmäisen vähän"
Ei pidä paikkaansa! Maailma on pullollaan hyvin käyttäytyviä ja mukavia miehiä. Tottakai kaksi ihmistä on alkuun vähän eri aaltopituuksilla, ja erilaisen ihmisen fiiliksiä ei aina ymmärrä ja hoksaa. En ole minäkään täydellinen ihmisten tunteiden tulkitsija, enkä voi odottaa sellaista muiltakaan. Ihmisissä on ulottuvuuksia moneen. On myös hyvin paljon itsestä kiinni mitkä piirteet toisessa osapuolessa korostuvat ja vahvistuvat. Elämähän on ikuista kasvua.
En tunne lähemmin yli 50 kymppisiä miehiä. Voi olla, että ovat sovinistisempia kuin nuoremmat. Saattaa olla, että siirryin nuorempiin juuri sen vuoksi. Oma puolisoni on vasta 44, ja täytyy sanoa, että erittäin hyvä ja huomaavainen elämänkumppani on. Olihan hänkin nuorempana vähän itsekeskeinen ja ainoana lapsena tärviölle lellitty, mutta ei ole varaa kritisoida. Arvaa vaan kuinka itsekeskeinen minä olin samassa iässä.
Vasta vähän yli kolmekymppisenä nykyisen mieheni valitsin, ja sitä ennen tutustuin moneen, myös pariin keskieurooppalaiseen. Toinen oli Pohjois-Italiasta, ja toinen juuriltaan entistä puolalaista aatelissukua. Tämä jälkimmäinen kirjotteli mulle saksankielellä rakkausrunoja, eikä kuunnellut ollenkaan minun ajatuksiani, kunhan eleli jossain unelmissaan. Suomalaisella miehellä on sentään jalat maassa ja terve järki. Se sopii minulle. Sontakasoista tulevat miehet olen jättänyt suosiolla sontakasoista tuleville naisille. - - oma -
Meriläinen kirjoitti:
Mulle vaan tuli mieleen ettei kukaan ihminen voi toiselle onnea antaakaan, kamala ajatus jo sinänsä. Jos joku tukeutuis muhun ajatellen että minä olen onnen tuoja. Tai vastaavasti ajattelisin ite että ompa tuolla upea mies, sen kun saisin niin olisin onnellinen, mutta kun se lähtis tai kuolis siinä menis onni mukana, en vois enää olla kun onneton. HUH HUH
Naisen pitää itse huolehtia itsestään, olla vastuussa itsestään, muuten saa itkeä.
Yleensä miehet haluaa naisen joka; pitää huolta miehestä, laittaa ruokaa ja palvelee hyvän näköisenä minihameessa, aivottoman tietysti jota saa kohdella kuin lasta.
Mies tykkää aina olla oikeassa naisen asioissa, vaikka oma elämä olis päin peetä.
Ja kaikille tosikoille, kirjoitin tämän kaiken naurussa suin mutta totta toinen puoli.
Olen harkinnut mielessäni heittäytyisinkö provokirjoittelijaksi, olisiko se hauskaa vaihteeksi ;D))ukkelini jokin omituisten otusten kerhon jäsen, kun ei yhtään löytynyt hänestä vastinetta noihin piirteisiin, joista kirjoitit?
Onneni on varmasti suurimmillaan hänen rinnallaan.
*miettii puolihymyillen*
Kaikkea kannattaa koettaa, ei tarvi "vanhana" katua. - sivupersooNaNa
Meriläinen kirjoitti:
Olen harkinnut mielessäni heittäytyisinkö provokirjoittelijaksi, olisiko se hauskaa vaihteeksi ;D))Voisit tästä aiheesta tehdä oman aloituksen,
tulisi hauska ketju.
Kirjoituksesi oli aivan totta , naisen pitää olla aivoton,
kaiken hyväksyvä , empaattinen vaikka mies olisi kuinka sika.
Nykynainen huom. normaali sellainen ei sitä enää hyväksy.
Vanhankansan lotat jotkat odottivat prinssiään rintamalta tekivät niille tusinan lapsia oli juttu erikseen ;=)
Ei heitetä kiveä vielä kaivoon ,
ei hyvät miehet vielä ole kaikki sukupuuttoon kuolleita.;=) - Meriläinen
- oma - kirjoitti:
ukkelini jokin omituisten otusten kerhon jäsen, kun ei yhtään löytynyt hänestä vastinetta noihin piirteisiin, joista kirjoitit?
Onneni on varmasti suurimmillaan hänen rinnallaan.
*miettii puolihymyillen*
Kaikkea kannattaa koettaa, ei tarvi "vanhana" katua."omituisia otuksiakin" löytyy ja hyvä niin.
Ei musta tulis kunnon provoilijaakaan tänne, kun heti alan puheitani pyörtämään, vielä pitää varmaan opetella .)
Ole onnellinen löydöstäsi. - Meriläinen
sivupersooNaNa kirjoitti:
Voisit tästä aiheesta tehdä oman aloituksen,
tulisi hauska ketju.
Kirjoituksesi oli aivan totta , naisen pitää olla aivoton,
kaiken hyväksyvä , empaattinen vaikka mies olisi kuinka sika.
Nykynainen huom. normaali sellainen ei sitä enää hyväksy.
Vanhankansan lotat jotkat odottivat prinssiään rintamalta tekivät niille tusinan lapsia oli juttu erikseen ;=)
Ei heitetä kiveä vielä kaivoon ,
ei hyvät miehet vielä ole kaikki sukupuuttoon kuolleita.;=)Musta vielä ole kunnon provoilijaksi!
Täytyy vielä opetella ja lueskella.
Pitäisihän pysyä sanojensa takana, ehkä aikaa myöten. HiH - sivupersooNaNa
Meriläinen kirjoitti:
Musta vielä ole kunnon provoilijaksi!
Täytyy vielä opetella ja lueskella.
Pitäisihän pysyä sanojensa takana, ehkä aikaa myöten. HiHElämän koulussa opittuja asioita.
Miehet on ihania , ilman heitä ei meitä täällä olisi.
Negatiivisella kirjoituksella saa provon syntymään aika helposti.;=)
Jokainen joka on pidellyt, aaltojen silittämään kiveä kädessään.
tietää että jatkuvilla hyväilyillä on ihmeitä tekevä voima , Tommy Tabermannin sanoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293225- 1201279
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101195- 58991
- 71988
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu178939olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26927Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38901Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66880Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75804