osittainen hoitovapaa

tolu 74

olen tehnyt 6h päiviä miten kesälomaraha maksetaan osittaisen hoitovapaan ajalta?

6

1268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osittaisena

siis osittaisena kuten palkkakin

• mites niin

Siis palkanko saa osittaisena ? Ainakin lomaa kertyy normaali määrä, eli siis samoin kuin täyttä työpäivää tekemällä... Miksi siis loma-raha tulisi osittaisena ?

• ainakin useimmilla
        mites niin kirjoitti:

Siis palkanko saa osittaisena ? Ainakin lomaa kertyy normaali määrä, eli siis samoin kuin täyttä työpäivää tekemällä... Miksi siis loma-raha tulisi osittaisena ?

Mielestäni se lomaraha on tietty prosentti palkasta, en muista oman alani lukuja. Jos saat palkkaa 6h/päivä mukaan niin silloin se lomaraha määräytyy siitä eikä esim. 8h/päivä mukaan. Soitappa palkkaukseesi niin siellä osataan kertoa oikeat luvut.

• palkka osittainen
        mites niin kirjoitti:

Osa-aikaisen loma on saman pituinen kuin täysiaikaisen. Vuosilomapalkka vaan on samalla tavalla osittainen kuin muukin kuukausipalkka. Saat vuosilomapalkkaa saman prosentin täydestä vuosilomapalkasta kuin mitä osa-aikatyön palkkasi on täyden työajan palkasta. Aika monessa työehtosopimuksessa lomaraha lasketaan 50 % vuosilomapalkasta, joten sekin on pienempi kuin taysipäiväisellä.

Palkanlaskijasi selittää nämä sinulle kun kysyt. Jos olet liitossa, niin luottamusmies auttaa.

• ennen vai jälkeen
        mites niin kirjoitti:

Jo sun osittainen hoitovapaa loppuu ennen kesälomaa, niin sitten lomapalkka ei ole osittainen. Kai sulla on selvä sopimus työnantajasi kanssa, josta näkyy mikä on loppumispäivä?

• tolu74
        ennen vai jälkeen kirjoitti:

Jo sun osittainen hoitovapaa loppuu ennen kesälomaa, niin sitten lomapalkka ei ole osittainen. Kai sulla on selvä sopimus työnantajasi kanssa, josta näkyy mikä on loppumispäivä?

on kirjallinen työsopimus !hoitovapaa loppuu kesäloman ajaksi ja jatkuu elokuussa,mielenkiinnolla odottelen miten maksetaan...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      29
      1316
    Aihe