Tässäpä teille:

12

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulle:

      Otappa minkälainen nimimerkki hyvänsä,samana pökkelöpäänä pysyt siitä huolimatta...hehheh...

      • jotta turhat PELKOTILAT ja niistä aiheutuvat ongelmat ovat myös Susianalyysin yksi pääaiheista. Kaikkia näitä mainitsemiani epäkohtia ja ongelmia löytyy yleensä maaseudulta. Mitä syrjäisempi paikka, sitä enemmän eristäytyneisyyttä ja järjetöntä pelkoa. Siksi nämä pelkurit pitäisikin hätistellä taajamiin, jotta petoeläimet saisivat jolkutella rauhassa metsissämme.


      • naureskelija
        Susianalyytikko kirjoitti:

        jotta turhat PELKOTILAT ja niistä aiheutuvat ongelmat ovat myös Susianalyysin yksi pääaiheista. Kaikkia näitä mainitsemiani epäkohtia ja ongelmia löytyy yleensä maaseudulta. Mitä syrjäisempi paikka, sitä enemmän eristäytyneisyyttä ja järjetöntä pelkoa. Siksi nämä pelkurit pitäisikin hätistellä taajamiin, jotta petoeläimet saisivat jolkutella rauhassa metsissämme.

        Mitenköhän paskahousut taajamissa pärjäisivät, kun ovat kintut kurassa siellä korvessakin. Täällä taajamassa voi vaikka pompahdella kani vastaan ja sehän on velihousulle hyvin äkkiä sydänslaagin paikka.


      • katoppas.
        naureskelija kirjoitti:

        Mitenköhän paskahousut taajamissa pärjäisivät, kun ovat kintut kurassa siellä korvessakin. Täällä taajamassa voi vaikka pompahdella kani vastaan ja sehän on velihousulle hyvin äkkiä sydänslaagin paikka.

        Johan se sudennussijan persekärpänenkin heräsi.Taitaa se kanipelko olla enemmän siellä etelässä,ainakin metsästysvaatimuksistanne päätellen.
        Nauttikaa nyt niistä lemmikeistänne ihan koko rahalla...hehheh...


      • metsissäkin.
        Susianalyytikko kirjoitti:

        jotta turhat PELKOTILAT ja niistä aiheutuvat ongelmat ovat myös Susianalyysin yksi pääaiheista. Kaikkia näitä mainitsemiani epäkohtia ja ongelmia löytyy yleensä maaseudulta. Mitä syrjäisempi paikka, sitä enemmän eristäytyneisyyttä ja järjetöntä pelkoa. Siksi nämä pelkurit pitäisikin hätistellä taajamiin, jotta petoeläimet saisivat jolkutella rauhassa metsissämme.

        Susianalyytikön ja kumppaneiden ei tarvi tai huvita juuri metsissä kulkea.


      • jotku liikkuu
        metsissäkin. kirjoitti:

        Susianalyytikön ja kumppaneiden ei tarvi tai huvita juuri metsissä kulkea.

        metsissä aseitten kans ku ei muuten uskalla.


      • naureskelija
        jotku liikkuu kirjoitti:

        metsissä aseitten kans ku ei muuten uskalla.

        Kaikesta huvittavinta on, että niiden aseiden kanssa kännissä huseeratessa tulee ruumiita tämän tästä. Möhömahaiset punaniskat kun eivät osaa niitä pysyjään käsitellä. Kuitenkin vellipöksyt pelkäävät susia ja peippoja. Ei voi kuin naureskella.


      • J-M N. (metsästäjä)
        naureskelija kirjoitti:

        Kaikesta huvittavinta on, että niiden aseiden kanssa kännissä huseeratessa tulee ruumiita tämän tästä. Möhömahaiset punaniskat kun eivät osaa niitä pysyjään käsitellä. Kuitenkin vellipöksyt pelkäävät susia ja peippoja. Ei voi kuin naureskella.

        1. Millä perusteella metsästäjät ovat möhömahaisia punaniskoja? (olet tainnut käydä peilin edessä)
        2. Tules itse sitten näyttämään kuinka aseita käsitellään, jos kerran olet niin hyvä siinä.
        3. Millä perusteella me olemme aina humalassa?
        4. Se, että haluamme vähentää susikantaa, ei johdu siitä, että me tai kukaan muukaan niitä pelkäisi. Syy on pikemminkin se, että jos susikantaa ei säädellä, ei metsissämme pian ole mitään muuta kuin susia. Sitten kun on vain susia, ei niillä ole ravintoa ja nekin kuolevat... Sitten teillä on varmaan hyvä mieli.
        5. On tainnut naureskelija ostaa vitsikirjan kun noin naurattaa.
        6. Me metsästäjät emme pyri riitoihin kenenkään kanssa, mutta jotenkin minusta(kin) tuntuu siltä, että te haette riidanaiheita joka asiasta, esim. joku on tehnyt ampuma-aserikoksen, niin te syytätte heti meitä. Senkin lisäksi syytökset "huvikseen tappamisesta"-ovat turhia, koska jokainen metsästäjä käyttää saaliinsa hyväksi AINA. Ja kyllä siellä metsässä liikutaan usein ilman asettakin... Älkääkä unohtako tekemäämme riistanhoitotyötä eli eläinten talviruokintaa jne.


      • Nanna Niskalukko
        J-M N. (metsästäjä) kirjoitti:

        1. Millä perusteella metsästäjät ovat möhömahaisia punaniskoja? (olet tainnut käydä peilin edessä)
        2. Tules itse sitten näyttämään kuinka aseita käsitellään, jos kerran olet niin hyvä siinä.
        3. Millä perusteella me olemme aina humalassa?
        4. Se, että haluamme vähentää susikantaa, ei johdu siitä, että me tai kukaan muukaan niitä pelkäisi. Syy on pikemminkin se, että jos susikantaa ei säädellä, ei metsissämme pian ole mitään muuta kuin susia. Sitten kun on vain susia, ei niillä ole ravintoa ja nekin kuolevat... Sitten teillä on varmaan hyvä mieli.
        5. On tainnut naureskelija ostaa vitsikirjan kun noin naurattaa.
        6. Me metsästäjät emme pyri riitoihin kenenkään kanssa, mutta jotenkin minusta(kin) tuntuu siltä, että te haette riidanaiheita joka asiasta, esim. joku on tehnyt ampuma-aserikoksen, niin te syytätte heti meitä. Senkin lisäksi syytökset "huvikseen tappamisesta"-ovat turhia, koska jokainen metsästäjä käyttää saaliinsa hyväksi AINA. Ja kyllä siellä metsässä liikutaan usein ilman asettakin... Älkääkä unohtako tekemäämme riistanhoitotyötä eli eläinten talviruokintaa jne.

        1. Kaikki metsästäjät eivät varmaankaan ole möhömahaisia. Punaniskaa voidaan pitää kulttuurisena viittauksena, joka onkin osuva, joskin kulunut.

        2. Mikäli olen mitään ymmärtänyt, hän ei ole lainkaan kiinnostunut aseista.

        3. Ette te aina ole humalassa metsällä ollessanne, mutta jokainen kerta on liikaa. Oman sukuni metsästäjistä ja heidän seurueistaan tiedän, että aivan harvinaista humalassa pyssyn kanssa toikkarointi ei ole.

        4. Mitenköhän luonto on lainkaan pysynyt tasapainossa ennen Homo Sapiens -lajia, joka on asettanut itsensä Jumalan asemaan ja päättää mitkä lajit saavat elää ja kuinka suurina kantoina.

        5. Kamalia asioita on helpompi käsitellä huumorin kautta, siten välttää katkeroitumisen. Sitä paitsi oikein kohdistettu nauru on pelottava ase!

        6. Kaikissa tapauksissa talviruokinnasta ei voi katsoa olleen apua, vaikka tarkoitus onkin hyvä. Talviruokinnasta voi kuitenkin antaa kiitosta metsästäjille. Loogistahan se ei kyllä ole, että osa vuodesta paijataan eläimiä ja loppuvuodesta pyritään sitten surmaamaan niitä mahdollisimman tehokkaasti.

        Väite, että metsästäjät eivät pyri riitoihin, on hieman virheellinen. Olette kyllä sopuisaa porukkaa niin kauan kuin muut ovat samaa mieltä, mutta soraääniä ette suvaitse.

        Huvikseen tappamista tai ei, tappamista kuitenkin. Sellaista metsästäjää minä voisin arvostaakin, joka ei ostaisi tehotuotettua lihaa ollenkaan, vaan käyttäisi kasvisravinnon lisäksi ainoastaan itse pyydystämäänsä lihaa. Tietysti pelkkä kasviravinto olisi ekologisempi vaihtoehto.


      • Muttet osaa
        naureskelija kirjoitti:

        Kaikesta huvittavinta on, että niiden aseiden kanssa kännissä huseeratessa tulee ruumiita tämän tästä. Möhömahaiset punaniskat kun eivät osaa niitä pysyjään käsitellä. Kuitenkin vellipöksyt pelkäävät susia ja peippoja. Ei voi kuin naureskella.

        Oot sen verran keskenkasvuinen, ettet tajua tekopyhyytesi ällöttävyyttä.

        Joka viestissäsi se haisee, ja kuin et ite sitä tajua, niin oot jäänykkin ikuisesti tyhjän paskan naurajan asteelle.

        Näkyy edelleen pitävän vanahan kansan sanonta paikkansa.-Ja he metsästivätkin.


      • FM, MMM
        J-M N. (metsästäjä) kirjoitti:

        1. Millä perusteella metsästäjät ovat möhömahaisia punaniskoja? (olet tainnut käydä peilin edessä)
        2. Tules itse sitten näyttämään kuinka aseita käsitellään, jos kerran olet niin hyvä siinä.
        3. Millä perusteella me olemme aina humalassa?
        4. Se, että haluamme vähentää susikantaa, ei johdu siitä, että me tai kukaan muukaan niitä pelkäisi. Syy on pikemminkin se, että jos susikantaa ei säädellä, ei metsissämme pian ole mitään muuta kuin susia. Sitten kun on vain susia, ei niillä ole ravintoa ja nekin kuolevat... Sitten teillä on varmaan hyvä mieli.
        5. On tainnut naureskelija ostaa vitsikirjan kun noin naurattaa.
        6. Me metsästäjät emme pyri riitoihin kenenkään kanssa, mutta jotenkin minusta(kin) tuntuu siltä, että te haette riidanaiheita joka asiasta, esim. joku on tehnyt ampuma-aserikoksen, niin te syytätte heti meitä. Senkin lisäksi syytökset "huvikseen tappamisesta"-ovat turhia, koska jokainen metsästäjä käyttää saaliinsa hyväksi AINA. Ja kyllä siellä metsässä liikutaan usein ilman asettakin... Älkääkä unohtako tekemäämme riistanhoitotyötä eli eläinten talviruokintaa jne.

        ja selvennä, minkä teorian pohjalta olet päätynyt tähän johtopäätökseen: "Se, että haluamme vähentää susikantaa, ei johdu siitä, että me tai kukaan muukaan niitä pelkäisi. Syy on pikemminkin se, että jos susikantaa ei säädellä, ei metsissämme pian ole mitään muuta kuin susia. Sitten kun on vain susia, ei niillä ole ravintoa ja nekin kuolevat... Sitten teillä on varmaan hyvä mieli."?

        Pistät heittämällä uusiksi populaatioekologian. Se, että sinä luulet susikannan kaipaavan ulkopuolista säätelyä, ettei tapahtuisi laajamittaisia (alueellisia) sukupuuttoja, ei ole fakta. Luuloasi ei tue yksikään ekologinen mallinnus.


      • J-M N. (metsästäjä)
        Muttet osaa kirjoitti:

        Oot sen verran keskenkasvuinen, ettet tajua tekopyhyytesi ällöttävyyttä.

        Joka viestissäsi se haisee, ja kuin et ite sitä tajua, niin oot jäänykkin ikuisesti tyhjän paskan naurajan asteelle.

        Näkyy edelleen pitävän vanahan kansan sanonta paikkansa.-Ja he metsästivätkin.

        Teidän mukaanne: Metsästäjät ruokkivat eläimiä tappaakseen ne.
        Totuus: Harrastuksessamme ei ole kyse pelkästään eläimen tappamisesta, vaan myös kestävän käytön periaatteesta, jota te ette harjoita.
        Teidän mukaanne: Metsästäjät ovat möhömahaisia juntteja ja juoppoja.
        Totuus: Yksi teidän ongelmistanne on se että muutaman tuollaisen vuoksi, te leimaatte kaikki metsästäjät samanlaisiksi, joka taas on väärin.
        Teidän mukaanne: Te olette ainoita järkeviä ihmisiä, kaikki muut tyhmiä juntteja.
        Totuus: Te olette Suomen itserakkaimpia ihmisiä ja luulette olevanne jotenkin parempia kuin kukaan muu. Sanotte olevanne luonnonsuojelijoita, vaikka asutte asfalttiviidakoissanne ja "luonnossa" käytte vain, kun saastuttava autonne jämähtää tienposkeen kehä kolmosen ulkopuolella ja joudutte kävelemään 500 metriä lähimpään taloon. Sen jälkeen te esitätte tietävänne kaiken susitilanteesta jne. HERÄTKÄÄ JO HYVÄT IHMISET! Teidän toimintanne on tekopyhää kun saarnaatte meille valheita ja luulette pelastavanne maailman. Ei ihmiset ennenkään ole eläneet ruohoa syömällä. SE on luonnotonta.

        Ette varmaankaan ole kuulleet tätä sanontaa, mutta pistän kuitenkin:
        "Älä koskaan riitele idiootin (tässä tapauksessa idioottien) kanssa, he vain vetävät sinut omalle tasolleen"
        Joten tätä sanonta noudattaen, minä lähdenkin tästä järkevämpien ihmisten seuraan, jonne kuulunkin, enkä enää vaivaudu tänne riitelemään teidän idioottien kanssa, etten vain joutuisi teidän alhaiselle tasollenne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe