Sinuhe, Trio

ei oo todellista

Ihmeellistä toimintaa ja asiakaspalvelua Triion Sinuhessa:

Työvuoroista väitellään asiakkaiden kuullen kovaäänisesti, huudellaan ja kiukutellaan. Kun yksi rouva maksoi isommalla setelillä, niin tiskin takana pantapäinen tyttö narisi, että vaihtorahat loppuivat. Tätä jatkui niin pitkään, hartaasti ja kuuluvasti, että asiakas sanoi voivansa olla maksamattakin kahvista. Joka kerta kun olen kahvilaan erehtynyt menemään, tämä pantapäinen tyttö on käyttäytynyt kuin mikäkin pyykkimuija. Eikö kahvilaan ole todellakaan löytynyt asiallisempia työntekijöitä vai onko kyseessä joku sukulaisen lapsi?

26

2993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • useastikin

Totta puhut. Muutaman kerran olen kuullut kahvijonossa puintia milloin kenenkin henkilökohtaisista asioista, meheviä juoruja ja muuta mukavaa. Vaikka haukkuisivat asiakkaita, niin ei tekisi sitä heidän kuultensa. Ei se mitenkään harvinaista ole parjata mutta sekin on taitolaji jota Sinuhen henkilökunnalla ei ole. Ei ole mukavaa kuunnella arvostelua kun haluaisi nauttia kahvista rauhassa.

• Ohikulkijavain3

Lakkasin käymästä Sinuhen kahvilassa sen jlk kun menin kerran kannettavan tietokoneeni kanssa sinne kahville sain niin surkeaa ja loukkaavaa palvelua, että sen jlk en ole enään käynyt kyseisessä kahvilassa. Tapaus sattui noin 2 v sitten. Valitin vanhemman tarjoilijan epäasiallisesta toiminnasta johdolle saamatta mitään palautetta. Kirjoitin tapauksesta myös laki24.fi keskustelupalstalle. Olen boikotoinut Sinuhe kahviloita sen jlk enkä Trio Kauppakeskuksessa ole ede harkinnut meneväni sinne tapauksen jälkeen.

• Löysinjtkjuttua
        Ohikulkijavain3 kirjoitti:

Lakkasin käymästä Sinuhen kahvilassa sen jlk kun menin kerran kannettavan tietokoneeni kanssa sinne kahville sain niin surkeaa ja loukkaavaa palvelua, että sen jlk en ole enään käynyt kyseisessä kahvilassa. Tapaus sattui noin 2 v sitten. Valitin vanhemman tarjoilijan epäasiallisesta toiminnasta johdolle saamatta mitään palautetta. Kirjoitin tapauksesta myös laki24.fi keskustelupalstalle. Olen boikotoinut Sinuhe kahviloita sen jlk enkä Trio Kauppakeskuksessa ole ede harkinnut meneväni sinne tapauksen jälkeen.

http://www.laki24.fi/keskustelu.php?id=21910

• Multa menee hermo
        Löysinjtkjuttua kirjoitti:

http://www.laki24.fi/keskustelu.php?id=21910

keskustelu. Toivon, että se ei ole ihan tosimielellä käyty. Mukavaa että Lahdessa on mahdollista siis saada hyvääkin palvelua. Sellaisesta tulee hyvä mieli :)

• hehheeheheh
        Ohikulkijavain3 kirjoitti:

Aika pienestä itket ja kannat kaunaa :)

• uhri tietää
        Multa menee hermo kirjoitti:

keskustelu. Toivon, että se ei ole ihan tosimielellä käyty. Mukavaa että Lahdessa on mahdollista siis saada hyvääkin palvelua. Sellaisesta tulee hyvä mieli :)

Muutama siellä palstalla sanoikin että on aivan provo ja trolli ja mitä lie, ei ole totta. Mutta kuulkaapa, minä tiedän yhden ihmisen joka oikeasti käyttäytyy tuolla tavalla, ja johon "ohikulkijan" antama kuva itsestään sopii täysin. En ihmettelisi yhtään tarinan todenperäisyyttä.
        Ei näitä voi tavan normit ihmiset ymmärtää tällaisia heppuja, jos eivät ole törmänneet itse henk.kohtasesti tyyppiin.
        Googlatkaa hei narsistinen persoonallisuushäiriö. Sellaset ne vasta tekeekin kärpäsestä härkäsiä oikein taidokkaasti. Ovat niin maailmannapoja ja ottavat kaiken itteensä henkilökohtasena loukkauksena, jos heitä ei kohdella niinkuin odottavat itseään kohdeltavan. Ja mistä tiedät miten pitää kohdella? Et mistään. "Ohikulkija" ei nyt ilmeisesti osannut ottaa huomioon että myyjätärkin oli vain ihminen, jolla voi olla oikeasti huono päivä ja lähti huonosti ratkaisemaan tilannetta. Olisihan sen valituksen voinut tehdä jo heti paikan päällä, mutta antaapa ajan kulua niin voi helposti suurennella asioita, eikö?
        Ja "ohikulkijan" ei nyt tarvi ottaa hernettä nenuun tästä kirjotuksesta, en nimittäin varsinaisesti sano että olisit narspershärö. Osaa tätä muutkin pelata ;)

• Multa menee hermo

Olen ihan miettinyt että voisiko olla mahdollista, että KAIKKI lahtelaiset asiakaspalvelutehtävissä työskentelevät ovat saaneet koulutusta ammatiinsa jossakin itänaapurissa. Virossa ja Venäjällähän ei ole tapana hymyillä, eikä tottapuhuen muutenkaan asiakasta ystävällisesti kohdella. Lahdessa asiakas on aina väärässä ja asiakaspalvelija on kuningas. Suosittelisin lahtelaisille asikaspalvelijoille ekskursiota ihan mihin vain lähiympäristön taajamaan. Palvelumotivaatiota voi myös lisätä ajattelemalla sitä tosiseikkaa, että asiakas on aika usein asiakaspalvelijan palkanmaksaja ja jos vieläkin palveluhommat v***ttaa, niin sitten kannattaa tajuta, että mitään hommaa ei ole pakko tehdä. Vaihtoehtoisesti voi jäädä vaikka työttömäks tai hakeutua uudelleen koulutettavaksi. Nämä terveiset eritysesti Lahden Infon, Sokoksen S-marketin ja Hesburgerin työntekijöille.

• ffdfff

Itse kun asioin noissa liikkeissä niin aina tulee ihan hyvää palvelua. Tosin itse aina tervehdin ensin ja olen kohtelias. Ettei vain metsä huuda takaisin samoin kuin sinne huudetaan kuten vanha sananlasku tietää kertoa.

• Kohteliasmies
        ffdfff kirjoitti:

Itse kun asioin noissa liikkeissä niin aina tulee ihan hyvää palvelua. Tosin itse aina tervehdin ensin ja olen kohtelias. Ettei vain metsä huuda takaisin samoin kuin sinne huudetaan kuten vanha sananlasku tietää kertoa.

Asiakaspalvelijat hyppivät täysin asiakkaien silmillä ja kieltäytyvät jopa tarjoilemasta täysin mielivaltaisesti. Olen joutunut monesta paikasta saamaan niin surkeatasoista asiakaspalvelua, että sieltä on jopa kieltäydytty tarjoilemasta minulle eli maksavalle asiakkaalle. En voi käsittää, että roolit ovat kääntyneet täysin päälaelleen eikä asiakasta enään palvellla asiakkaana vaan sieltä saattaa tulla sellaista törkyä naamalle ettei voi käsittää. Valittaminen johdollekkaan ei aina auta. Yksi hyvä esimerkki on Lahden seurahuoneella yksi miespuolinen kundi joka on sielä baarimikkona. Jätkä kiukuttelee työvuorossa ja viimeksi kun menin sinne lauantailtana odottelin baaritiskillä noin 10 minuuttia enkä saanut tilattua drinkkiä sitten kundi hakee portsarin ja osoittaa sormella minua kuiskutellen portsarille jotain pötyä ja ovimies tulee luokseni ja sanoo, että pitäis lähteä.. mikä oli poistamisperuste ? En saanut vaihdettua edes sanaa baaritiskillä kyseisen kunditarjoilijan kanssa mitä tilaan ja heti heitetään pois ?? On käsittämätöntä, että tälläistä palvelua on tarjollla. Olen valittanut kyseistä kundista aikaisemminkin ravintolan johdolle mutta muutosta ei ole tapahtunut.

• lahtiCityMan
        Kohteliasmies kirjoitti:

Asiakaspalvelijat hyppivät täysin asiakkaien silmillä ja kieltäytyvät jopa tarjoilemasta täysin mielivaltaisesti. Olen joutunut monesta paikasta saamaan niin surkeatasoista asiakaspalvelua, että sieltä on jopa kieltäydytty tarjoilemasta minulle eli maksavalle asiakkaalle. En voi käsittää, että roolit ovat kääntyneet täysin päälaelleen eikä asiakasta enään palvellla asiakkaana vaan sieltä saattaa tulla sellaista törkyä naamalle ettei voi käsittää. Valittaminen johdollekkaan ei aina auta. Yksi hyvä esimerkki on Lahden seurahuoneella yksi miespuolinen kundi joka on sielä baarimikkona. Jätkä kiukuttelee työvuorossa ja viimeksi kun menin sinne lauantailtana odottelin baaritiskillä noin 10 minuuttia enkä saanut tilattua drinkkiä sitten kundi hakee portsarin ja osoittaa sormella minua kuiskutellen portsarille jotain pötyä ja ovimies tulee luokseni ja sanoo, että pitäis lähteä.. mikä oli poistamisperuste ? En saanut vaihdettua edes sanaa baaritiskillä kyseisen kunditarjoilijan kanssa mitä tilaan ja heti heitetään pois ?? On käsittämätöntä, että tälläistä palvelua on tarjollla. Olen valittanut kyseistä kundista aikaisemminkin ravintolan johdolle mutta muutosta ei ole tapahtunut.

Laitapuolen taapertaja, tai sitten olet mokannut kyseisen tarjoilijakundin edessä joskus pahasti.. Selvitä ensin itselles mitä on tapahtunut ennenkuin vaahtoat asiakaspalvelusta. itse olen saanut kunnollista ja iloista palvelua monessa paikassa. Olen kunnon kansalainen ja se näkyy myös olemuksestani.

• Kohteliasmies
        lahtiCityMan kirjoitti:

Laitapuolen taapertaja, tai sitten olet mokannut kyseisen tarjoilijakundin edessä joskus pahasti.. Selvitä ensin itselles mitä on tapahtunut ennenkuin vaahtoat asiakaspalvelusta. itse olen saanut kunnollista ja iloista palvelua monessa paikassa. Olen kunnon kansalainen ja se näkyy myös olemuksestani.

Joo en ole laitapuolen taapertaja tai vaikea tietenkin sinun laitapuolentaapertajista tietää mikähän itse olet miehiäsi mutta elä ryhdy lainkuuliaisi ja omat oikeutensa hyvin tietäviä Suomen kansalaisia syyttelemään laitapuolen kulkijoiksi joista et todellisuudessa tiedä yhtikäs mitään. Toiseksi mikäli baarimikot, asiakaspalvelutehtävissä olevat asiakaspalvelijat ryhtyvät hyppimän asiakkaiden silmille siitä pitää ehdottomasti valitettava paikan johdolle asiakkaat loppukädessä maksavat työntekijöiden palkat sillä sieltä raha kiertää asiakkaiden kautta heidän palkkapussiinsa työntekijä vain ei aina tätä tajua. Roolit saattaa mennä helposti sekaisin jos tarjoilijat ja asiakaspalvelijat/työntekijät ryhtyvät liiaksi työpaikalla kiukuttelemaan, tiuskivat vihaisena töitä paiskoen ja karkoittavat maksavat asiakkaat pois ei varmasti paikan maineelle hyväksi ole.

• 99099

Sinuhen Mariankadun kahvilassa on töissä vaalea nainen, jota ei voi asiakaspalvelijaksi kutsua. Kerran vahingossa painoin maksupäätteestä väärää nappia, joten veloitus meni luoton puolelta. Hänen mukaansa veloitusta ei voinut peruuttaa ja tehdä uudelleen, tai ainakin hän kertoi, ettei osaa sitä tehdä. Asia jäi sitten sikseen. Toisella kerralla annoin hänelle palautetta siitä, kuinka kahvileivässä oli edellisellä viikolla ollut tavallista huomattavasti vähemmän täytettä ja pyysin, että hän välittäisi tiedon eteenpäin leivät tehneille mahdollisille uusille työntekijöille, että täytettä pitäisi olla enemmän. Hän loukkaantui ja sanoi vain, ettei tiedä yhtään, mistä voisi olla kysymys ja jätti asian sikseen. Ei pahoittelua, ei lupausta siitä, että kertoisi terveiset eteenpäin. Kyllä suututti. Oli viimeinen sämpylä, jonka sieltä ostan.

• Naurettavaa nipoilua

Jos sun suurin murhe on jonkun fucking sämpylän täytteet ni woe hyvää päivää!!!
        Kyllä muakin olis ärsyttäny jos joku asiakas tulee neuvomaan kuinka paljon missäkin sämpylässä tulee olla mitäkin täytettä, raivostuttaa tommoset pikkuasioista kitisevät maailmannavat. Söisit kotonas hyvä nainen jos se on noin tarkkaa.
        Olivat varmasti onnellisia kun et enää käy sielä tärkeilemässä, HAH!

• laatua kiitos
        Naurettavaa nipoilua kirjoitti:

Jos sun suurin murhe on jonkun fucking sämpylän täytteet ni woe hyvää päivää!!!
        Kyllä muakin olis ärsyttäny jos joku asiakas tulee neuvomaan kuinka paljon missäkin sämpylässä tulee olla mitäkin täytettä, raivostuttaa tommoset pikkuasioista kitisevät maailmannavat. Söisit kotonas hyvä nainen jos se on noin tarkkaa.
        Olivat varmasti onnellisia kun et enää käy sielä tärkeilemässä, HAH!

Jos maksan sämpylästä, haluan siihen kaiken sen täytteen mikä siihen kuuluu tai alennusta hinnasta. Mitä jos tekisit työsi kunnolla tai vaihtaisit ammattia?

• Jb,

Kb.

• Suomalainen sisusi 0
        laatua kiitos kirjoitti:

Jos maksan sämpylästä, haluan siihen kaiken sen täytteen mikä siihen kuuluu tai alennusta hinnasta. Mitä jos tekisit työsi kunnolla tai vaihtaisit ammattia?

Siis et oo tosissas...sut pitäs lähettää Irakiin niin osaisit pitää turpas kii. Minulle ei tulisi mieleenikään valittaa noin pikku asioista esim. kerran menin Sokoksen Heseen, kokis oli selvästi laimennettua ja se harmitti, mutta ei tullut mieleenikään valittaa...

• C'mon... marisijat!

Kummallista kun porukka on niin vaativaa. Mitä viiden tähden palvelua porukka odottaa? Itse olin TET:ssä tuossa Mariankadun Sinuhessa, todella miellyttävä paikka ja jäi hyvä mielikuva. Itse olin yllättynyt kun minulta irtosi hymy ihan luonnostaan kun palvelin asiakkaita ja korjasin pöytiä, mutta eiköhän kymmenen vuotta tuon ammatin parissa niin hymy alkaa kadota..

• AEER4545

KÄVIN SIELLÄ KAHVILLA JA HAISTATIN PASKAT KYSEISELLE MYYJÄLLE JA HAUKUIN SAMALLA MAANRAKOON, ITKUHAN SILTÄ PÄÄSI JA OLI IHAN OIKEIN TEHTY.

• 6+22

Sinuhen työntekijät ovat jo vuosia olleet jotenkin asiakkaitaan parempia. Tätä ei tietenkään voi yleistään kaikkiin. Jos ei asiakkaita, ei töitä, jos ei töitä, ei palkkaa. Joku nyt SInuhessa mättää, eikö siellä panosteta työntekijöiden koulutukseen. Ei Sinuhe ole mikään maailmanluokan mesta kuten Ritz yms. se on vain Lahtelainen kahvila, yksi monista. Ottakaa mallia Santa Fe:n tai Teerenpelin palvelusta, siellä asiakas on se joka maksaa. eli elättää työntekijän.

• Äitienpäiväjätskit

Menimme koko pieni perhe Sinuheen jätskille, hyvin käyttäytyviä, hyvän tuulisia, hymyileviä koko porukka. Mutta eipä tullut työntekijöiltä hymyä, tunnelma oli enemmänkin jäätävä. Missä mättää? Onko kenties työpaikan hengessä jotain ongelmaa, työpaikkakiusaamista tms? Eipä ole tullut palattua kyseiseen kuppilaan enää.

• pEippis

Kyllä jokainen hyvin käyttäytyvä asiakas saa joka paikassa hyvää palvelua, jos on itse hyväntuulinen ja kohtelias. Miksi asiakaspalvelijan pitäisi olla iloinen ja mukava asiakkaalle joka vain jurottaa eikä saa edes kiitosta sanottua? Niin se metsä vastaa kun sinne huutaa, eli sellainen asiakaspalvelija millainen asiakas on.

• Hippikukkaprinsessa

Aina, AINA, olen saanut hyvää palvelua joka paikassa, paitsi yhdessä, johon itse menin kyllä naama norsun sanonkomämillä. :(
        Nehän on ihmisiä jumalauta, joilla on tunteet!
        Pitäisi olla iloinen siitä että maailmasta vielä löytyy tuntevia ihmisiä, eikä kaikki ole sellaisia kylmiä koneita jotka hymyilevät hankalalle asiakkaalle vaikka oma elämä on hajalla.

Voisi joskus tehdä niin, että kun tulee eteen semmoinen "elämäänsä kyllästynyt" asiakaspalvelija, kysyä häneltä että onko kaikki hyvin? Aivan vilpittömällä äänellä, rauhallisesti, provosoitumatta. Saattaahan olla että äskettäin häntä on kiusannut aiheetta joku aasiakas from hell. Never know.
        Ollaan hei kivoi toisillemme :)

• aaert

asiakaspalvelutyö on luuserin ammatti!

• anon156

Kuinka voi nykypäivänä olla mahdollista ettei yrityksen (Sinuhen) sivuilta löydy mitään sähköpostiosoitteita tai sitten palautesivua? Kai tämä on sitten tietoinen valinta jos ei tuotteistaan halua palautetta, hyvää eikä huonoa. Tässä tapauksessa huonoa joten jää sitten tuote tästä lähtien ostamatta.

• Sinuheen kyllästynyt

Samaa ihmettelin itsekin ja tuli tulokseen etteivät halua enää enempää negatiivista palautetta, ovat saaneet sitä niin paljon. En löytänyt minkäänlaista mahdollisuutta palautteen antamiseen sähköisesti. Soittelemaan en rupea, se maksaa ja vie luultavasti tuhottomasti aikaa.

• Anonyymi

Sinuhe on paska paikka, näkisitte missä olosuhteissa tuotteet valmistetaan. Ei tekis sen jälkeen mieli koskea niihin. Kohtelu on ala-arvoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      215
      1429
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1077
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1056
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      900
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      838
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe