Suomalaisia Roomassa?

Henna1983

Hei suomalaiset Roomassa, missä olette? Olen asunut täällä nyt vuoden alusta, viihdyn mainiosti, välillä parempia välillä huonompia päiviä elellen. Nyt on kuitenkin tullut tarve saada uusia tuttavia ja ystäviä, suomenkielistä juttuseuraa. Olen 26-vuotias nainen. Kirjoitelkaa, tavataan ja vaihdetaan kuulumisia, puhutaan ajoittain vaivaava Suomi-ikävä pois ja ihmetellään yhdessä tätä valloittavan kaunista maata ja kaupunkia.

9

1624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko käynyt Villa Lantessa. Siellähän on suomalaisia ja lähetystössä.
      Muuta en tiedä. Koeta sitä kautta.
      Terveisin täällä aurikoisesta (tällä hetkellä) suomesta.

    • veena

      Hei,
      Tulen heinäkuun lopussa pariksi viikoksi ja olen kaupunkiin muuttamassa elokuun lopussa ainakin 9kk ajaksi.
      Tällä hetkellä asunnon etsintä käynnissä..
      Rooma on jo tuttu kaupunki mutta mielelläni tapaan muitakin suomalaisia :) Laita viestiä niin vaihdetaan yhteytietoja.

      -E

    • Faustina

      Heipä hei,

      olen hiljattain muuttanut Roomaan ja itselläni hyvin vastaava tilanne saada uusia tuttavia ja ystäviä. Muutin mieheni työn perässä tänne ja itselläni ei tällä hetkellä vielä töitä, joten vapaa-aikaa löytyy kaikenlaiseen mukavaan puuhasteluun.

      Olisiko sinulla joku sähköpostiosoite mihin voisin kirjoitella lisää ja ehkä tavatakin vaikka kahvikupillisen äärellä?

      -katja-

      • Henna1983

        Hei! Hieman huonosti oon seurannut tätä keskustelua, välissä jopa unohtanut kokonaan koko jutun :) Laittakaa sähköpostia [email protected]


    • M

      Joo-o, itse olen täällä nyt jo asunut jonkin aikaa ja kieltämättä ei tekisi yhtään pahaa löytää ihan suomalaisia kavereita. Italialaisten kanssa on lievästi sanottuna joskus vähän hankala olla samalla aaltopituudella, varmaan ymmärrät jos täällä asut... :)
      Itse oon 31v nainen, oon lähtenyt tänne Italiaan opiskelemaan ja jäänyt ainakin toistaiseksi todettuani lomilla että Suomessa on edelleen yhtä harmaata ja kylmää kuin ennenkin...

      • faustina34

        Mukavaa olisi tavata tosiaan muita kaupungissa asuvia suomalaisia! Vapaa-aikaa löytyy kaikkeen kivaan. Minut tavoittaa tuosta faustina34-linkistä ja voidaan sitten kirjoitella/tutustua paremmin.


      • micci83

        Moikka! Oon 29 v nainen ja asun Roomassa. Jos kiinnostaa kaffitella ni laita meilii: [email protected]


    • R

      Hei,
      Jos joku Roomassa asuva suomalainen haluaisi toimia oppaana jonain päivänä 30.3-2.4 niin laitappa viestiä neljän nuoren aikuisen ryhmälle joka on vuokrannut asunnon sieltä.. [email protected]

    • Suomalainen Roomassa

      Hei te kaikki suomalaiset Roomassa! Olen reilu parikymppinen tyttö Suomesta ja muutin pari viikkoa sitten Rooman lähelle. Olisi mukava tutustua muiden täällä asuvien suomalaisten kanssa vaikka kahvittelun ym. merkeissä. Ottakaa rohkeasti yhteyttä! :)
      Sähköpostiosoitteeni on [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe