Tuossa mietin että mitä jos yritettäisiin

saada Kontaktikeidas heräämään uudelleen ja se tulis takaisin Pyhäjärvelle?

16

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhaa rakastava

Sellainen puhelinterroristi juttu?
      Jos oli niin ei ikinä sellaista paska paikkaa.

• on parempi

huhujen mukaan on tulossa pyhäsalmeen.Kiire tulee jos meinaavat saada sen vötkylä mallin valmiiksi kihuille.Pitäisi olla kuulemma mahtava lavashow,malleista on vielä pula kuulemma.

• Mataranmies

Vai kontakteja olet vailla. Siitä aiheesta löytyy palstat erikseen.

• Pyhäjärvellä, nykyisen Oikeusaputoimiston tiloissa.. Tuosta samaisesta ovesta aikoinaan meni ovi Kontaktikeitaalle on nyt kyltti Oikeusaputoimisto. Näin ne ajat muuttuu..

Mistähän mahtaa muuten johtua.. Että ennen tuokin yritys työllisti satoja työntekijöitä.. ja nyt sama määrä ihmisiä on kortistossa..eri puolilla suomea..

• julku
        pirre-tyttö kirjoitti:

Pyhäjärvellä, nykyisen Oikeusaputoimiston tiloissa.. Tuosta samaisesta ovesta aikoinaan meni ovi Kontaktikeitaalle on nyt kyltti Oikeusaputoimisto. Näin ne ajat muuttuu..

Mistähän mahtaa muuten johtua.. Että ennen tuokin yritys työllisti satoja työntekijöitä.. ja nyt sama määrä ihmisiä on kortistossa..eri puolilla suomea..

Työllisti satoja???
        Täällä Pyhäjärvelläkö???

Nyt taisi tulla jokunen nolla liikaa...

• julku kirjoitti:

Työllisti satoja???
        Täällä Pyhäjärvelläkö???

Nyt taisi tulla jokunen nolla liikaa...

eli Pyhäjärvellä vaikutti yritys nimeltä Kontaktikeidas.. tuon yrityksen toivoisin tulevan takaisin.. sillä tästä yrityksestä sai yhdessä Kiuruvedellä toimineen Kiuru Contact Centerin kanssa alkunsa yritys nimeltä Smart Contact. Joka myöhemmin työllisti satoja ihmisiä, eri puolilla Suomea..

Missä nämä ihmiset nykyisin on..

• xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        pirre-tyttö kirjoitti:

eli Pyhäjärvellä vaikutti yritys nimeltä Kontaktikeidas.. tuon yrityksen toivoisin tulevan takaisin.. sillä tästä yrityksestä sai yhdessä Kiuruvedellä toimineen Kiuru Contact Centerin kanssa alkunsa yritys nimeltä Smart Contact. Joka myöhemmin työllisti satoja ihmisiä, eri puolilla Suomea..

Missä nämä ihmiset nykyisin on..

Tosi pienellä palkalla ja suurella potutuksella. No saimpahan tietää mitä on kun ei viihdy töissä ja laskee aamusta heti minuutteja kuinka kauan menee kun pois pääsee.
        Tällä hetkellä työskentelen muualla ja nautin työstäni. Tuota kontaktikeidasta ja smarttia en kaipaa.

• xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:

Tosi pienellä palkalla ja suurella potutuksella. No saimpahan tietää mitä on kun ei viihdy töissä ja laskee aamusta heti minuutteja kuinka kauan menee kun pois pääsee.
        Tällä hetkellä työskentelen muualla ja nautin työstäni. Tuota kontaktikeidasta ja smarttia en kaipaa.

Minäkin olin ko. yhtiössä.. Puhut että olet töissä muualla.. onko tällä alueella ollut töitä sen jälkeen.. ei ole ollut.. Minä kaipaan tuota yhtiötä takaisin monestakin syystä..

Ehkä sinun kokemuksesi oli tuo.. minun oli jotain muuta.. Toivottavasti Kontaktikeidas tulee joskus takaisin..

• sehän meni
        pirre-tyttö kirjoitti:

Minäkin olin ko. yhtiössä.. Puhut että olet töissä muualla.. onko tällä alueella ollut töitä sen jälkeen.. ei ole ollut.. Minä kaipaan tuota yhtiötä takaisin monestakin syystä..

Ehkä sinun kokemuksesi oli tuo.. minun oli jotain muuta.. Toivottavasti Kontaktikeidas tulee joskus takaisin..

konkkaan...

• nuikjhgjsk
        pirre-tyttö kirjoitti:

ollut kovin montaa ihmistä töissäkään. Vaihtuvuus oli kovaa. Voi olla et jos tänne avattaisiin uudelleen samantapainen pulju, sinne ei kovin paljo olis tunkua tulla töihin.

• puhelinterrorismiin
        nuikjhgjsk kirjoitti:

ollut kovin montaa ihmistä töissäkään. Vaihtuvuus oli kovaa. Voi olla et jos tänne avattaisiin uudelleen samantapainen pulju, sinne ei kovin paljo olis tunkua tulla töihin.

Aivan huuhaa mommaa koko ihmisten kuisaaminen...että unohda koko juttu.

• muilla paikkakunnilla on yhä samantapaisia yrityksiä. Pyhäjärvellä oli aikoinaan kiva meininki.. meillä oli pikkujoulutkin.. käytiin kerrankin Suonenjoella katsomassa Esa Pakarinen jr. esitystä.. Kivaa oli..

Mihin tämä kaikki katosi yht´äkkiä.. silloin meillä oli mukavaa.. Tällaista kaikkea minä ainakin kaipaan takaisin..

• Ei onnistu

Se on tosiaan ihmisten kiusaamista silloin kun soitellaan kotiin jatkuvasti ja yritetään väkipakolla myydä jotain. Jos joku jotain tarvii niin melkein jokainen osaa ne tavarat ostaa itsekin ilman pakkotuputusta. Ei sitä soittelua jaksa kukaan ja meillä ainakin tuli soittelukielto voimaan. Eikä enää ole monellakaan varaa tilata joutavia juoruja tai ne ei kiinnostakaan. Lehtifirmat laittelee joka viikko monta kertaa kotiin noita tarjouskirjeitä ja luultavasti se tulee heille halvemmaksi kuin tuollaisten kontaktiyritysten kautta kyselyt.
        Pääseepä sitä pikkujouluihin ilman tuotakin yritystä.

• kun viedään työpaikat pois.. Millä hoidetaan halvantuneet, hoitomaksut on kalliita.. ei niitä työttömyyspäivärahoilla juurikaan makseta.. entä sitten esim. asuminen.. sekin maksaa meni minne hyvänsä.. Kyllä mielestäni hintojen sitten pitää pudota..ja reippaasti pitääkin kun kerran ei saa töitä tehdä.. Ja jos puhelinmyyjä soittaa, niin ainakaan silloin kun minä möin.. en kenellekkään myynyt väkisin.. en milloinkaan.. Vaan aina kerroin ensin mitä oon tekemässä ja minkä vuoksi soitin juuri hänelle..

• Vuokranantajalta

Mikä oli todellinen syy..pois lähtöön.

• Ei onnistu

kun valtion päättäjät ovat rakentamassa meille köyhälistöä kuten on kehitysmaissakin. Pitäähän sitä olla suuri ero köyhien ja hyväosaisten välillä.
        Tunnen sympatiaa sinua kohtaan mutta paljon on ihmisiä kurimuskierteessä ja ällittömät päättäjät, niin valtio- kuin myös kuntatasolla, tekevät niitä lisää.
        On P-järvelläkin ollut sellaisia yrityksiä joilla olisi nyt ollut mahdollisuuksia menestyä mutta "jostain syystä" ovat täältä lähteneet toisille paikkakunnille.
        On kai niitäkin vielä jotka maksavat veronsakin muualle, jostain syystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73