Tunnetko ketään tai oletko itse ollut jossakin onnettomuudessa, leikkauksessa tai jossain muussa tilanteessa jossa henki olisi irronnut kehosta? Nelosella esitettiin jonkin aikaa sitten rajakokemuksen kokeneita henkilöitä. Hämmästyttävintä oli se että jotkut näkivät itsensä kehonsa yläpuolella ja tiesivät mitä muut tekivät leikkaussalissa, vaikkei muuten ollut tietoinen ympäristöstä.
Onko rajakokemuksia?
3
2091
Vastaukset
- Tietäjä
Eikö tää aihe olla jo käsitelty loppuun uskonto palstalla. Vielä kerran sanon myös, että kyseisten ilmiöiden tieteelliset selitykset olivat jo Tieteen kuvalehdessa...ties kuinka kauan sitten.
- Just
Vaikka jokin juttu olisi sun kohdalla jo loppuun käsitelty, niin ei se tarkoita sitä että muut tietäisivät asiasta mitään. Joten pidä turpasi kiinni.
- Juuso
mutta kävin vaimon kanssa kerran EU:n itäisimmällä paikalla, eli sekin oli rajakokemus. Nythän se ei enää ole sitä kauan, kun Turkki liittynee mukaan. Silloin oli muuten kuuma päivä; auton mittarissa 34 astetta. Siitä ehkä tuo rajatila...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671