Eli hain piramkiin hoitotyön koulutusohjelmaan (sairaanhoitaja amk). Valintakokeet ovat Tampereella 1. - 11.6, mutta en ole saanut ilmoitusta että pääsenkö valintakokeeseen vai en?!?
Kaikki ystäväni ovat saaneet kutsun jos OVAT tai jos EIVÄT ole päässeet. Missä vika?
Varmasti hakemukseni on kuitenkin tullut koululle asti sillä ilmoitin toukokuussa vielä keskiarvomuutoksestani, ja minulle ilmoitettiin että muutos on päivitetty.
Ja milloinkohan sen saa sitten tietää jos on päässyt varasijalle?
Alkaa hermostuttamaan kun pitäisi ennen 5.6 tietää, että ilmoittautuisinko uudestaan kirjoittamaan psykologian... En viitsisi sitä toisaalta "turhaankaan" uusia kun tuo kirjottaminenkin maksaa... :/ Mutta kai se on pakko jos ei kutsua näy. Olisi vaan kiva tietää myös jos EN ole päässyt...
VALINTAKOEKUTSUSTA! Help!
3
311
Vastaukset
- EavyDoll
Ja sitä piti vielä kysyä, että onko teille tullut jo valintakoekutsuja ja kuinka paljon aikaisemmin itse valintakoepäivää??
- katee
Mulle tuli viime torstaina kutsut kaikkiin amk:n pääsykokeisiin. Sua ei ole luultavasti sitten valittu.. Uskoakseni kutsujen ois täytynyt tulla. Ei mulle ainakaan ole tullu mitään paperia niistä, minne ei ole kutsuttu kokeeseen..
- EavyDoll
katee kirjoitti:
Mulle tuli viime torstaina kutsut kaikkiin amk:n pääsykokeisiin. Sua ei ole luultavasti sitten valittu.. Uskoakseni kutsujen ois täytynyt tulla. Ei mulle ainakaan ole tullu mitään paperia niistä, minne ei ole kutsuttu kokeeseen..
Ei valittu :( Äsken sain sähköpostia että sain alotuspisteitä 24 ja ja 26 oli raja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840