on siinä ettei välttämättä itsekään enää muista mikä on oma kirjoitus. Alkaa vastaamaan pian itselleen. Jopa riiteleminen itsensä kanssa voi onnistua.
Tällaisen huomion tässä olen näin ekana puksapäivänäni tehnyt. Meinasin jo nimittäin vastata omaan kommentiini ja olin kuolla nauruun täällä koneen ääressä.
Puskajussina tai jaanana
18
260
Vastaukset
- puskajusseus
ole mikää puheripuli.
Ei minulle ainakaan, harkintakykyni pelaa.- tulee..
toisinaan kova puheripuli ja toisinaan saatan olla monta päivää hiljaa. Tänään oli puheripulipäivä. Harkintakykyä käytänkin enemmän täällä livessä. Palstaelämää en ole koskaan tosissani ottanut. Tämä on minulle silkkaa viihdettä.
- napakymppi-
tulee.. kirjoitti:
toisinaan kova puheripuli ja toisinaan saatan olla monta päivää hiljaa. Tänään oli puheripulipäivä. Harkintakykyä käytänkin enemmän täällä livessä. Palstaelämää en ole koskaan tosissani ottanut. Tämä on minulle silkkaa viihdettä.
asenne.
Jaan sen.
Kyllä minuakin joskus puhututtaa, toisinaan sitten taas ei. - ei tosissaan
tulee.. kirjoitti:
puheripulia välillä aika-ajoin mutta live-elämässä on elämä ei täällä palstalla täällä on liikaa tosikoita ajanvietettä sellaista leppoisaa tämä minullekin eipä tällaiselta yleiseltä palstalta muuta voisi eikä tuli mieleeni edes odottaa.
- kaikkien
ei tosissaan kirjoitti:
puheripulia välillä aika-ajoin mutta live-elämässä on elämä ei täällä palstalla täällä on liikaa tosikoita ajanvietettä sellaista leppoisaa tämä minullekin eipä tällaiselta yleiseltä palstalta muuta voisi eikä tuli mieleeni edes odottaa.
ymmärtää myös se, että osa porukasta on sellaista joka haluaa keskustella vähän vakavampaa asiaa. Se heille suotakoon. Minä en mene kettuilemaan heidän aloituksiinsa, vaan pysyn niistä poissa, jos juttu ei kiinnosta.
Toivoisin asian olevan samoin myös toisinpäin. Miksi haukkua lapsellisiksi jne. niitä, jotka tulevat hakemaan palstalta vain kevyttä viihdettä.
Me ihmisethän olemme niin erilaisia. Se pitäis aina muistaa. - ei kovin tasokasta
kaikkien kirjoitti:
ymmärtää myös se, että osa porukasta on sellaista joka haluaa keskustella vähän vakavampaa asiaa. Se heille suotakoon. Minä en mene kettuilemaan heidän aloituksiinsa, vaan pysyn niistä poissa, jos juttu ei kiinnosta.
Toivoisin asian olevan samoin myös toisinpäin. Miksi haukkua lapsellisiksi jne. niitä, jotka tulevat hakemaan palstalta vain kevyttä viihdettä.
Me ihmisethän olemme niin erilaisia. Se pitäis aina muistaa.ja tämä on henkilökohtainen mielipide harvoin täällä syntyy aikuismaista keskustelua sen vuoksi tuota lapsellista sanaa käytin en tarkoittanut ketään henkilökohtaisesti mutta tuon olen vain pannut merkille tosi harvoin täällä asiaa kirjoitellaan saati keskustellaan nytkin keskenäinen keskustelu-aihe on ollut jo paripäivä yksi ja ainut asia ainostaan se kirjoitetaanko täällä joku rekattuna vai ei kovin lapsellista minusta saa sellaisen kuvan että tämä palsta on pientenlasten hiekkalaatikko eikä mikään keskustelupalsta missä aikuiset ihmiset vaihtaisivat mielipiteitään keskenään kaukana siitä.
- olo tarkoita
että on pikkuhöpperöisen ujolla tuulella ja haluaa antaa pieniä haleja palstan komistuksille tai kaunistuksille ja toisaalta jos haluaa härpättää ihan jonninnjoutavaa hauskaa muiden hassuttelijoiden kanssa.
- puskailu
tarkoittaa, että vain sanani ovat ainoat, tärkeät.
Kelle mitäkin. - :=)))
Nyt voikin alkaa ihan tosissaan antamaan niitä haleja. Rekattuna olinkin aina niin kamalan ujo. *odottelee komistuksia*
- natza
puskailu kirjoitti:
tarkoittaa, että vain sanani ovat ainoat, tärkeät.
Kelle mitäkin.kenelle mitäkin. Jokaiselle jotakin. Monipuolinen palsta. Ei voi moittia. Sisältöä tylsään elämään.
- natza
:=))) kirjoitti:
Nyt voikin alkaa ihan tosissaan antamaan niitä haleja. Rekattuna olinkin aina niin kamalan ujo. *odottelee komistuksia*
minäkin käyn hyvästä vaihto-ehdosta. Komea, tumma ja hyvä kroppanen ja briljantin hohtavat älykkäät aivot. Kohtelias käytös. En turhia lirkuttele.Ikä juuri sinulle sopiva, vielä pelaa ala-pääkin. Seisoo tanakasti tarvittaessa. Enkä ujostele. Missä asut? Tulenko tänään heti käymään?
- ihanhan
natza kirjoitti:
minäkin käyn hyvästä vaihto-ehdosta. Komea, tumma ja hyvä kroppanen ja briljantin hohtavat älykkäät aivot. Kohtelias käytös. En turhia lirkuttele.Ikä juuri sinulle sopiva, vielä pelaa ala-pääkin. Seisoo tanakasti tarvittaessa. Enkä ujostele. Missä asut? Tulenko tänään heti käymään?
tuosta tekstistä punastuu. Oletko varmasti ainakin sen kymmenen vuotta nuorempi?
En oikein tykkää jos asiaan suoraan mennään. Vähän kaipaisin sitä lirkuttelua.
Asun tundralla, joten sulla voi olla liian pitkä matka.
perinteinen tunnusmerkki on kommentoida niin, ettei muut tunnista. Mutta sut nyt tunnistaa kaikki! ;) Tosin alat oppia pikkuhiljaa, ei yhtään hymistelyä! Ottiks koville? :))
- sä muka
tunnistit?
Eikö tällä palstalla voi enää mitään sanoa, etteikö joku tyyppi tuu pilaamaan kaikkee.
Kerro heti mistä tunnistit, että tiijän parantaa tapani.
Ai nyt tiijänki. Oon käyttänyt ennenkin sanaa puskajaana. Arvasinko oikein?
Tämä vaatii kovaa opettelua.
Vois suomi24 perustaa uuden keskusteluryhmän: Pukasta kirjoittelun aakkoset. sä muka kirjoitti:
tunnistit?
Eikö tällä palstalla voi enää mitään sanoa, etteikö joku tyyppi tuu pilaamaan kaikkee.
Kerro heti mistä tunnistit, että tiijän parantaa tapani.
Ai nyt tiijänki. Oon käyttänyt ennenkin sanaa puskajaana. Arvasinko oikein?
Tämä vaatii kovaa opettelua.
Vois suomi24 perustaa uuden keskusteluryhmän: Pukasta kirjoittelun aakkoset.puskat teilläpäin, kun s-kirjainkin näkyy puuttuvan! :) Eikä sellanen ässätön puka sua ainakaan peitä! ;)
Kannattas varmaan ehdottaa paikalliseen kansalaisopistoon tota Pukasta kirjottelun aakkosia -kurssia. Voisitte sitten tehdä käytännön harjottelut yrittämällä piiloutua vaivaiskoivujen taakse ja huutelemalla sietä toinen toisillenne kaikkee asiatonta! :))- kehkeytynyt
norMix kirjoitti:
puskat teilläpäin, kun s-kirjainkin näkyy puuttuvan! :) Eikä sellanen ässätön puka sua ainakaan peitä! ;)
Kannattas varmaan ehdottaa paikalliseen kansalaisopistoon tota Pukasta kirjottelun aakkosia -kurssia. Voisitte sitten tehdä käytännön harjottelut yrittämällä piiloutua vaivaiskoivujen taakse ja huutelemalla sietä toinen toisillenne kaikkee asiatonta! :))palstalle oikea äidinkielen ope. Eikös se ole pääasia, että teksti on ymmärrettävää. Jopa SINÄKIN ymmärsit, että sana puka tarkoitti pus..kaa.
Otetaas esimerkki: "Taita tula kylä viikonlopu tundrale. Meni nimitäin sää taas aika kyläksi. Jokoha kesän heleet meni ohi"
No niin. Osatko korjaa vireet?
Ja minä en mitään asiatonta huutele puskasta koskaan. Katso esim. ylläolevaa tekstiäni :=)))
- vapaaehtoisesti
vähentää nettailua, jos kovin verenpaine nousee, ja 'vanha vaari' astuu kehiin, jommalle kummalle olkapäälle. ;)
Mahtaisi olla onnekas kuolema, kuolla omaan nauruunsa.- vanha vaari
astuu kehiin jommalle kummalle olkapäälle? Tuollaista sanontaa en ole koskaan kuullut :)
Kukapa ei tuollaista kuolemaa toivois. Onkohan koskaan kelleen niin käynyt :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131970Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831504Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1441284Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt951264Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381168- 84908
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu44820Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13797Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138793Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas123763